abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2026 @ 12:50:22 #226
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220965074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:44 schreef VEM2012 het volgende:
Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat de reactie bij Borsato een gevalletje massapsychose was omdat we toen hier even ons metoo moment hadden. Zoals in de VS Kevin Spacey enorm door de mangel is gehaald zonder dat er echt iets is blijven plakken.
Is het niet ook een stukje massapsychose dat we heden ten dage Israel verketteren, in Hamas en Jihad marsen meelopen vinden dat islam ok is en joden niet? En dat daarom een zanger die zich aan die kant van Hitler schaart wat dat betreft gewoon welkom is.

En dat we vanuit die massapsychose niet meer zo goed kunnen zien wat wel en niet ok is.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:29:48 #227
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220966097
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:01 schreef Tengano het volgende:
Ik blijf het toch een beetje verbazend vinden hoe luchtig er over deze man wordt gedaan als je een man als Hitler, zijn gedachtegoed en dus ook zijn acties als de holocaust verheerlijkt en dat los wilt zien van een liedje dat hij zingt.
Hij zei alleen wat

quote:
Als ik dan even denk aan Marco Borsato die voor wat geruchten dat hij aan de billen van een meisje had gezeten jarenlang gecancelled is en zijn carriere in no time volledig naar de klote is geholpen omdat men dat absoluut en moreel terecht vond, dan kan ik hier in dit geval iets minder goed bij bij bovenstaande logica.
Hij zat daadwerkelijk aan en minderjarig meisje.

quote:
Maar wellicht komt dat omdat het hier om Joden gaat en dat mensen in dit land inmiddels meer affiteit hebben met de islam en de bijborende jodenhaat dan met onze oorspronkelijke Joods/Christelijke wortels. Geen idee.
Ook geen idee, ik vind islam ruk, Hamaspalestijnen minne honden, en Israel mag wel een tandje minder huishouden. Kan gewoon slecht tegen dit gehuil door een organisatie die getriggerd wordt door "Heil Hitler" en het dan gooit op veiligheid. Alsof concertgangers erna nog even op jodenjacht gaan :')
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:31:09 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220966100
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat de reactie bij Borsato een gevalletje massapsychose was omdat we toen hier even ons metoo moment hadden. Zoals in de VS Kevin Spacey enorm door de mangel is gehaald zonder dat er echt iets is blijven plakken.
Marco Borsato blijft gewoon een enorme viezerik die seksueel getinte appjes naar een kind stuurt. Weinig met massapsychose te maken verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:32:45 #229
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220966104
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:39 schreef Gia het volgende:
Belachelijk. Ja, Marcouch vind het wel prima: een rapper met jodenhaat. Zegt ook wel wat over Marcouch, vind ik.
Ach nog zoeen. Alsof Ye tijdens zo'n concert ook maar iets over joden gaat zeggen :')
Als een uitspraak al reden is om iemand te cancellen dan hou je weinig mensen meer over. Maar goed, die paar gutmenschen hier zeggen natuurlijk nooit eens iets kwetsends. Hun hele leven lang niet :Y
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:42:19 #230
3542 Gia
User under construction
pi_220966139
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:32 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ach nog zoeen. Alsof Ye tijdens zo'n concert ook maar iets over joden gaat zeggen :')
Als een uitspraak al reden is om iemand te cancellen dan hou je weinig mensen meer over. Maar goed, die paar gutmenschen hier zeggen natuurlijk nooit eens iets kwetsends. Hun hele leven lang niet :Y
Niet voor camera waarmee je een hele bevolkingsgroep kwetst. Daarbij heb je als publiek figuur ook wel een voorbeeldfunctie. Je op die manier uitlaten, kan ertoe leiden dat zijn fans dit dan gaan volgen.
Niemand boeit het iets als Gia op Fok een kwetsende uitspraak doet, niemand die mij dan gaat volgen.

Is nogal een verschil.

En de burgemeester doet er dan nog een schepje bovenop. Zie je wel, zelfs de burgemeester staat achter Ye!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:43:53 #231
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220966145
Het is al een wonder als de jeugd nog weet wie Hitler was. Die zit niet op tiktok.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:44:39 #232
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220966147
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:29 schreef matthijst het volgende:

[..]
Hij zei alleen wat
:')
quote:
Hij zat daadwerkelijk aan en minderjarig meisje.

Uit het Ye artikel van vanochtend:

quote:
Geniale artiest
Volgens Suzanna is het mogelijk om de muziek los te zien van de persoon achter de artiest. "Ik denk dat hij een geniale artiest is die tegelijk psychisch niet helemaal in orde is als je dit soort uitspraken doet."
quote:
Ook geen idee, ik vind islam ruk, Hamaspalestijnen minne honden, en Israel mag wel een tandje minder huishouden. Kan gewoon slecht tegen dit gehuil door een organisatie die getriggerd wordt door "Heil Hitler" en het dan gooit op veiligheid. Alsof concertgangers erna nog even op jodenjacht gaan :')
Het in zijn algemeenheid verheerlijken vergoeilijken van Heil Hitler, nazisympathieen en jodenvervolging is eigenlijk niet wat je zou moeten willen en waar je als samenleving in wilt meebewegen, maar dat schijnt hier allemaal geen rol te spelen.

Het enige waar men in dit land tegen in verzet komt is als men kritiek op de islam heeft of tekeningetjes maakt waar mensen door van slag raken en er koppen gaan rollen. Dan komt men direct in verzet, wordt er gelijk islamofobie geschreeuwd en komt alles on hold te staan.

En al die dubbele standaarden en dubbele moraal zijn gewoon uiterst merkwaardig.
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2026 @ 15:45:45 #233
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220966153
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:39 schreef Gia het volgende:
Belachelijk. Ja, Marcouch vind het wel prima: een rapper met jodenhaat. Zegt ook wel wat over Marcouch, vind ik.
Waar heb jij Marcouch horen zeggen dat hij een rapper met jodenhaat prima vindt?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:45:51 #234
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220966154
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:43 schreef matthijst het volgende:
Het is al een wonder als de jeugd nog weet wie Hitler was. Die zit niet op tiktok.
De jeugd weet ook wie profeet mohammed uit 700 AD is en daar maken ze zich wel sterk voor.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:48:11 #235
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220966168
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar heb jij Marcouch horen zeggen dat hij een rapper met jodenhaat prima vindt?
Heb jij gehoord dat hij dergelijke uitlatingen en personen in zijn moslimgezinde stad niet accepteert?
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2026 @ 15:49:48 #236
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220966175
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:48 schreef Tengano het volgende:

[..]
Heb jij gehoord dat hij dergelijke uitlatingen en personen in zijn moslimgezinde stad niet accepteert?
Heb jij gehoord dat hij dergelijke uitlatingen en personen in zijn stad toejuicht?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:51:53 #237
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220966188
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij gehoord dat hij dergelijke uitlatingen en personen in zijn stad toejuicht?
Heb jij de koran wel eens gelezen.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:51:57 #238
3542 Gia
User under construction
pi_220966189
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Waar heb jij Marcouch horen zeggen dat hij een rapper met jodenhaat prima vindt?
Zie TT!! Als je het toestaat, vind je het, blijkbaar wel prima. Hij gaat tegen de wens van de tweede kamer in!
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2026 @ 15:52:47 #239
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220966194
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:51 schreef Gia het volgende:

[..]
Zie TT!! Als je het toestaat, vind je het, blijkbaar wel prima. Hij gaat tegen de wens van de tweede kamer in!
Waarom heeft de tweede kamer die vergunning dan niet ingetrokken?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2026 @ 15:53:26 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220966196
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:51 schreef Tengano het volgende:

[..]
Heb jij de koran wel eens gelezen.
Neuh, geen interesse in. Ik ben niet zo van de sprookjesboeken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:53:37 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220966197
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:51 schreef Gia het volgende:

[..]
Zie TT!! Als je het toestaat, vind je het, blijkbaar wel prima. Hij gaat tegen de wens van de tweede kamer in!
Dan hadden ze dat dan niet via een kansloze motie moeten regelen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:53:55 #242
3542 Gia
User under construction
pi_220966198
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Heb jij gehoord dat hij dergelijke uitlatingen en personen in zijn stad toejuicht?
Niemand heeft gezegd dat hij het toejuicht, maar dat hij het wel prima vindt, anders zou hij de Tweede Kamer wel volgen. Die wilden hem niet in Nederland laten optreden.
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2026 @ 15:54:39 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220966202
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Niemand heeft gezegd dat hij het toejuicht, maar dat hij het wel prima vindt, anders zou hij de Tweede Kamer wel volgen. Die wilden hem niet in Nederland laten optreden.
Maar had de TK dat dat niet kunnen overrulen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:56:05 #244
3542 Gia
User under construction
pi_220966206
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar had de TK dat dat niet kunnen overrulen?
Nee, dat kan inderdaad niet. De tweede kamer heeft daar geen zeggenschap over.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:57:40 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220966213
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee, dat kan inderdaad niet. De tweede kamer heeft daar geen zeggenschap over.
Geeft meteen mooi de onzin van motiepolitiek aan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2026 @ 15:59:46 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220966219
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee, dat kan inderdaad niet. De tweede kamer heeft daar geen zeggenschap over.
Dan had de Tweede Kamer zich ook met zinnige dingen bezig kunnen houden en dit aan de rechter moeten voorleggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:17:33 #247
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220966333
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:44 schreef Tengano het volgende:
Het enige waar men in dit land tegen in verzet komt is als men kritiek op de islam heeft of tekeningetjes maakt waar mensen door van slag raken en er koppen gaan rollen. Dan komt men direct in verzet, wordt er gelijk islamofobie geschreeuwd en komt alles on hold te staan.

En al die dubbele standaarden en dubbele moraal zijn gewoon uiterst merkwaardig.
Oh, ik kom nooit in verzet. Wat iemand zegt boeit me weinig. Draaide weinig Borsato,dus dat doe ik nog steeds niet, maar R. Kelly en Michael Jackson komen geregeld voorbij in de playlist. En Kanye ook.

Toen ik las over dat Heil Hitlernummer dacht ik: oh, ff downloaden, kijken wat het is. Naja, weinig bijzonders dus 't is niet dat ik die nog draai. Maar een concert ga ik graag nog eens heen.Heb m in 2012 en 2016 live gezien en ik kan de muziek wel waarderen.
Maar 't is niet dat ik morgen een nazi-uniform ga bestellen :')
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:19:50 #248
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220966348
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:51 schreef Gia het volgende:

[..]
Zie TT!! Als je het toestaat, vind je het, blijkbaar wel prima. Hij gaat tegen de wens van de tweede kamer in!
Poepoe, 150 kneuzen. Waarvan er misschien max 5 naar rapmuziek luisteren. Nee, daar moet je het van laten afhangen.Of zo'n Nanninga, die het opeens voor de joden opneemt _O- _O- _O-
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')