abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:53:37 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220966197
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:51 schreef Gia het volgende:

[..]
Zie TT!! Als je het toestaat, vind je het, blijkbaar wel prima. Hij gaat tegen de wens van de tweede kamer in!
Dan hadden ze dat dan niet via een kansloze motie moeten regelen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:53:55 #242
3542 Gia
User under construction
pi_220966198
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Heb jij gehoord dat hij dergelijke uitlatingen en personen in zijn stad toejuicht?
Niemand heeft gezegd dat hij het toejuicht, maar dat hij het wel prima vindt, anders zou hij de Tweede Kamer wel volgen. Die wilden hem niet in Nederland laten optreden.
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2026 @ 15:54:39 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220966202
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Niemand heeft gezegd dat hij het toejuicht, maar dat hij het wel prima vindt, anders zou hij de Tweede Kamer wel volgen. Die wilden hem niet in Nederland laten optreden.
Maar had de TK dat dat niet kunnen overrulen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:56:05 #244
3542 Gia
User under construction
pi_220966206
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar had de TK dat dat niet kunnen overrulen?
Nee, dat kan inderdaad niet. De tweede kamer heeft daar geen zeggenschap over.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:57:40 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220966213
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee, dat kan inderdaad niet. De tweede kamer heeft daar geen zeggenschap over.
Geeft meteen mooi de onzin van motiepolitiek aan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2026 @ 15:59:46 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220966219
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee, dat kan inderdaad niet. De tweede kamer heeft daar geen zeggenschap over.
Dan had de Tweede Kamer zich ook met zinnige dingen bezig kunnen houden en dit aan de rechter moeten voorleggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:17:33 #247
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220966333
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:44 schreef Tengano het volgende:
Het enige waar men in dit land tegen in verzet komt is als men kritiek op de islam heeft of tekeningetjes maakt waar mensen door van slag raken en er koppen gaan rollen. Dan komt men direct in verzet, wordt er gelijk islamofobie geschreeuwd en komt alles on hold te staan.

En al die dubbele standaarden en dubbele moraal zijn gewoon uiterst merkwaardig.
Oh, ik kom nooit in verzet. Wat iemand zegt boeit me weinig. Draaide weinig Borsato,dus dat doe ik nog steeds niet, maar R. Kelly en Michael Jackson komen geregeld voorbij in de playlist. En Kanye ook.

Toen ik las over dat Heil Hitlernummer dacht ik: oh, ff downloaden, kijken wat het is. Naja, weinig bijzonders dus 't is niet dat ik die nog draai. Maar een concert ga ik graag nog eens heen.Heb m in 2012 en 2016 live gezien en ik kan de muziek wel waarderen.
Maar 't is niet dat ik morgen een nazi-uniform ga bestellen :')
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:19:50 #248
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220966348
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:51 schreef Gia het volgende:

[..]
Zie TT!! Als je het toestaat, vind je het, blijkbaar wel prima. Hij gaat tegen de wens van de tweede kamer in!
Poepoe, 150 kneuzen. Waarvan er misschien max 5 naar rapmuziek luisteren. Nee, daar moet je het van laten afhangen.Of zo'n Nanninga, die het opeens voor de joden opneemt _O- _O- _O-
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')