Ik merk er niks van.quote:
Het is hier al vroeg avondquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het netjes in allerlei laagjes voor je gewikkeldquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het is gelukt, ben door je matroesjka spoiler heen.
Dankjewel![]()
Gaat her en der in het land goed los ja. Hier nog niets en betwijfel of het gaat komen. Nu meer dan 30 graden en benauwdquote:
Merkte hetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb het netjes in allerlei laagjes voor je gewikkeld![]()
20 graden, maar benauwd buiten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat her en der in het land goed los ja. Hier nog niets en betwijfel of het gaat komen. Nu meer dan 30 graden en benauwd
Vooral dat laatste... Mag van mij best warm zijn maar dan liever zonder dat benauwde. Heb afgelopen dagen wel wat kunnen koelen en binnen is het 19,5, hopelijk blijft dat nog even zo. Hou de boel nog wel even dicht.quote:
Verstandigquote:
Ja Fles zit tussen mij en @IJsdraakje in nuquote:
RIP, jullie 3quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja Fles zit tussen mij en @:ijsdraakje in nu
Woah!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja Fles zit tussen mij en @:ijsdraakje in nu
quote:
Ik zit hier op kantoor een beetje de radar te kijken of ik te schatten waar ik het beste naartoe kan. Als ik nu naar huis ga, krijg ik die pleurisbui over me heen op de A4. Daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier trekt het allemaal precies net langs.
sandwichquote:
Jij wilt toch onweersbuien jagen dan hoort beetje nat worden erbij.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit hier op kantoor een beetje de radar te kijken of ik te schatten waar ik het beste naartoe kan. Als ik nu naar huis ga, krijg ik die pleurisbui over me heen op de A4. Daar heb ik geen zin in.
Zag ze in de tuin liggen van zeker 1cmquote:
Dat is vrij groot iddquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zag ze in de tuin liggen van zeker 1cm
Jaquote:
Het is net 10 seconden niet meer aan het hozen, ik zit nog binnenquote:
Ja, jagen. Niet gejaagd wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij wilt toch onweersbuien jagen dan hoort beetje nat worden erbij.
Je weet maar nooit of er nog stiekem één achteraan komtquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is net 10 seconden niet meer aan het hozen, ik zit nog binnen
Maar ik ga uit van wel
Hier valt helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier trekt het allemaal precies net langs.
Ja eerst ff afwachtenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of er nog stiekem één achteraan komt![]()
Al zou ik dat op het moment helemaal niet erg vinden met deze temperaturen
of die boeit het geen ene reet dat hij nat wordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:26 schreef essnhills het volgende:
Volgens xe overbuurman blijft het droog denk ik
Die stapt net in zijn t shirt op de fiets
Erasmusbrug dicht vanwege het weer?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Erasmusbrug is afgesloten, verklaart die tyfusbende. Denk dat ik heel Rotterdam niet uit ga komen voor onweer des doods
Hier nietquote:
Ja vanavond of zoquote:
Je weet maar nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |