Ja, jagen. Niet gejaagd wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij wilt toch onweersbuien jagen dan hoort beetje nat worden erbij.
Je weet maar nooit of er nog stiekem één achteraan komtquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is net 10 seconden niet meer aan het hozen, ik zit nog binnen
Maar ik ga uit van wel
Hier valt helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier trekt het allemaal precies net langs.
Ja eerst ff afwachtenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of er nog stiekem één achteraan komt![]()
Al zou ik dat op het moment helemaal niet erg vinden met deze temperaturen
of die boeit het geen ene reet dat hij nat wordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:26 schreef essnhills het volgende:
Volgens xe overbuurman blijft het droog denk ik
Die stapt net in zijn t shirt op de fiets
Erasmusbrug dicht vanwege het weer?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Erasmusbrug is afgesloten, verklaart die tyfusbende. Denk dat ik heel Rotterdam niet uit ga komen voor onweer des doods
Hier nietquote:
Ja vanavond of zoquote:
Je weet maar nooitquote:
Ja hier een beetje.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Hier was überhaupt niks voorspeld qua regen
de auto van @Nattekat?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:40 schreef Nizno het volgende:
dit lijkt niet meer op een oude auto, maar meer op de raketontploffing van Bezos
had de achterdeur nog niet open gedaan, kan niet zeggen dat ik er een probleem mee heb dat die nog dicht zitquote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:46 schreef mschol het volgende:
regent nu zo hard en richting de flat dat ik mn balkon deur dicht moet doen om te voorkomen dat het naar binnen regent
gefeliciteerd.. blijkbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |