Jaloersquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:esf1gamer, plaag hem niet zo
Kleine kittensquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nog helemaal niet zo'n goed gevoel bij iemand gehad zelfs. Als dat wederzijds is, hebben we echt een topshow.
Maar goed, vooral niet op de zaken vooruit lopen
quote:
Wat zei ik nou over op de zaken vooruit lopenquote:
Dan zijn wij peettante en peetoomquote:
Ik word kriegelig als iemand een heel levenspad voor me gaat uitdenken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over op de zaken vooruit lopen
Doet me denken aan die gozer waarmee ik naar IJsland ga. Die heeft na 3 dates samen met haar al een heel levenspad uitgetekend, tot een huwelijk en 4 kinderen aan toe
En dat door jaloezie. Er zijn weinig dingen in de wereld waar ik zo boos van kan worden als dit. Van die mensen die tot het extreme over lijken gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja. In mijn groepje zat een stel die woonde al 13 jaar op hun stukje grond en al hun geld zat er in Die vrouw was ook de hele tijd aan het huilen.
Helaas wonen veel jaloerse mensen op de wereld.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat door jaloezie. Er zijn weinig dingen in de wereld waar ik zo boos van kan worden als dit. Van die mensen die tot het extreme over lijken gaan.
Doet me denken aan ene Sjorsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas wonen veel jaloerse mensen op de wereld.
Ik ben ook echt totaal niet zoquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik word kriegelig als iemand een heel levenspad voor me gaat uitdenken.
En Sjimmie?quote:
Zit je niet per ongeluk met mij te chatten op die datingapp?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook echt totaal niet zo
Potentiële date ook niet echt heb ik de indruk, dus komt wel goed.
Ja dat denkt Stig dus ook...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zit je niet per ongeluk met mij te chatten op die datingapp?
Ja hier is het net een paar minuten bezigquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was Alky. Nu op naar het hotel. Het hoogst inmiddels. Maar zo weer over.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |