Ja das niet echt fijn om zo film te kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had wel een jas ofzo mee kunnen nemen ja. Zit mezelf warm te wrijven.
Ze is helemaal hierheen gekomen om me te plagen in een dating app?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:esf1gamer, plaag hem niet zo
En toch plakt m'n rug tegen de stoel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja das niet echt fijn om zo film te kijken
Pffff wat een ellendequote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lees net 2600 buitenlanders die of een bedrijf hebben en of grond bezitten.
Stoelverwarming? Of is het CL verwarming?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch plakt m'n rug tegen de stoel.
CL-verwarmingquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
Stoelverwarming? Of is het CL verwarming?
Deze gang van zaken was zo normaal in Thailand dat heel veel mensen dit hebben gedaan.quote:
Dat soort mensen mogen ze ook wel in een bodemloze put pleuren. Echt, hoe kan je zo zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze gang van zaken was zo normaal in Thailand dat heel veel mensen dit hebben gedaan.
En de aandacht voor dit eiland in de Thaise media is begonnen door het gedrag van Israelis hier. En de lokale politie deed niks dus de lokale Thai die overigens ook niet mee delen in deze constructies financieel omdat ze geen partner zijn van een buitenlander hebben de media bestookt waardoor bangkok wel actie moest ondernemen.
Want het beeld werd geschetst dat buitenlanders en dan voornamelijk Israeli meer grond bezitten dan de Thai. En dat is niet zo.
Ik heb gekkere dingen gezien.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze is helemaal hierheen gekomen om me te plagen in een dating app?
Nou ja die deelde niet mee in die welvaart en werden jaloers.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat soort mensen mogen ze ook wel in een bodemloze put pleuren. Echt, hoe kan je zo zijn
Dus dan maar lekker levens slopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja die deelde niet mee in die welvaart en werden jaloers.
Dan is het allemaal topshowquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb gekkere dingen gezien.
Maar zo is ze niet
Toch?
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het allemaal topshow
Denk dat hier sowieso wel een date gaat komen.
Zo gaat dat als de buurman op een niet helemaal legale manier geld verdient.quote:
Verdenk ik mijn oude buurman wel eens van.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo gaat dat als de buurman op een niet helemaal legale manier geld verdient.
Mja. In mijn groepje zat een stel die woonde al 13 jaar op hun stukje grond en al hun geld zat er in Die vrouw was ook de hele tijd aan het huilen.quote:
Heb nog helemaal niet zo'n goed gevoel bij iemand gehad zelfs. Als dat wederzijds is, hebben we echt een topshow.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:50 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ze is ook nog F1 fan. Dit gaat te goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |