SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
ik ben blij met mn DUUX ventillatorquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:44 schreef Ama het volgende:
Ik had dus vorige week ofzo besloten dat ik volgende zomer echt een stille ventilator wil hebben. Ik heb dat iets te hard gedacht denk ik want nu klinkt mijn huidige ventilator af en toe alsof die gaat sterven.
Welke heb jij? Ik zie dat ze meerdere soorten hebben. Hoewel mijn huidige het nog wel even moet volhouden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben blij met mn DUUX ventillator
nu op max standje hoor je em wel, maar niet irritant (imho)
als ik em naar standje 8 zet (van 20 oid) dan hoor ik em niet meer
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:51 schreef Q. het volgende:
Heb mn ventilator net opgeborgen, voorlopig niet meer nodig. Blijft binnen koel genoeg.
Close. Op wat treinen die niet richting Den Bosch gaan na, alles nog goed daar.quote:
Later misschienquote:
Nog heel even geduld, droge zeelucht is onderweg!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Het is niet heel erg lekker wandelweer, lekker plakkerig en dan staat er wel een redelijk windje, maar dat is vandaag eerder een soort fohn
Ja de wind lijkt al iets naar het westen te draaienquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog heel even geduld, droge zeelucht is onderweg!
https://www.bol.com/nl/nl(...)nd/9200000089691168/quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik zie dat ze meerdere soorten hebben. Hoewel mijn huidige het nog wel even moet volhouden.Maar kan wel binnenkort even in de gaten houden of er een keer korting is.
quote:Het KNMI waarschuwt voor stevige onweersbuien die vanmiddag over Drenthe trekken. Daarom geldt vanaf 16.00 uur code geel. Volgens het weerinstituut kunnen de onweersbuien gepaard gaan met zware windstoten en hagel. Ook kan er in korte tijd veel neerslag vallen.
die gasten hebben het ook warmquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel bijzonder, normaal komt de DHL hier vrij vroeg met pakketjes, maar nu het al heel de week zo warm is komen ze pas in de middag
zaterdag en zondag ookquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben er klaar mee.
Maandag weer een dag.
Heb al een jaar of 8 zo'n budgetding van de Medion, doet het nog prima. Maar ik gebruik hem dan ook nauwelijksquote:
Dan kan je beter 's ochtends bezorgen als het nog koel is.quote:
Ja dan zou je ze toch vroeger of later verwachten ipv op het warmste moment van de dagquote:
Mijn pa wil mee (naar Vlieg met me Mee)quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben lekker geld aan het strooien door kaartjes te kopen voor theatervoorstellingen. 1 wil ik ook nog kopen, maar misschien wel mijn pa ook wel mee, dus daar wacht ik even mee tot morgen...
Ik kreeg het theater magazine in de brievenbus. Ik zag al weer veel voorstellingen waar ik heen wil, maar even afwachten met financiën en werk enzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn pa wil mee (naar Vlieg met me Mee)Dus 2 kaartjes gekocht, dichtbij de deur, want hij is slecht ter been. Volgend jaar juni pas, maar soit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |