VVD verliest toch heel veel zetels als ze met GroenLinks gaan. Dat pikt die achterban niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zit ‘m eerlijk gezegd vooral in de starre, en in mijn ogen debiele, houding van de VVD die niet met Pro wil besturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |