Foquevolquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat lees ik nou allemaal weer over dierenmishandeling. Snel weggekliktIets over blagen die hadden lopen voetballen met een kuiken en toen hadden overreden met een fatbike.
Bom erop, eerlijk waar.
too easy...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat lees ik nou allemaal weer over dierenmishandeling. Snel weggekliktIets over blagen die hadden lopen voetballen met een kuiken en toen hadden overreden met een fatbike.
Bom erop, eerlijk waar.
Die lui zijn ziek in het hoofd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Bom erop, eerlijk waar.
Understatement.quote:
"Have you tried turning it off and on again?"quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:18 schreef mschol het volgende:
rare pc weer
allerlei internet issues bij browsers en apps
maar internet deed het zonder issues zodra ik wat dieper ging testen..
reboot pc, en problemen voorbij
@TheStigsDutchCousin heeft nog niet eens een huis, die woont nog altijd in het azc.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin heeft nog niet eens een huis, die woont nog altijd in het azc.
De huisjesmaker is ook weg.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin heeft nog niet eens een huis, die woont nog altijd in het azc.
ja, true.. maar tochquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?"
Is je strafquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik soms ook met het geluid. Dan doet ie het niet. En na herstart werkt het geluid dan wel weer.quote:
Je bent zelfquote:
Omdat ik aandacht schenk aan jouw situatie?quote:
Ik ben witter dan een sneeuwpop, waarom zou ik in een AZC zittenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik aandacht schenk aan jouw situatie?
Zal je nog eens proberen te helpen
Omdat je in Foqueville asiel hebt aangevraagdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben witter dan een sneeuwpop, waarom zou ik in een AZC zitten
Ik zie je naam niet op de kaart staan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je in Foqueville asiel hebt aangevraagd
Wees blij, ik werd in het dierenasiel gestald tot ik m'n huisje kreeg.
En terecht!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je in Foqueville asiel hebt aangevraagd
Wees blij, ik werd in het dierenasiel gestald tot ik m'n huisje kreeg.
Ah, dat boek van Newey?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:29 schreef Nattekat het volgende:
How to Build a Car besteld
@:TheStigsDutchCousin
Beter kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie je naam niet op de kaart staan.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteren Lego DC Villians gespeeld op mijn steamdeck. Had ie mijn opgeslagen spel niet gevonden. Kon ik weer overnieuw beginnen.
Dat beetje was ook sarcastisch.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het warm én benauwd, voel je geprezen
Ah, ik zie het.quote:
Dat sarcastische had ik opgepikt. Ging er meer om dat het hier heel benauwd is.quote:
Pics?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb mijn bovenkleding uit. Scheelt dat ik geen meetings heb.
Jij woont toch op het ESF eiland?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, ik zie het.
Ik ben zeker ook een asielzoeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |