Foquevolquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat lees ik nou allemaal weer over dierenmishandeling. Snel weggekliktIets over blagen die hadden lopen voetballen met een kuiken en toen hadden overreden met een fatbike.
Bom erop, eerlijk waar.
too easy...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat lees ik nou allemaal weer over dierenmishandeling. Snel weggekliktIets over blagen die hadden lopen voetballen met een kuiken en toen hadden overreden met een fatbike.
Bom erop, eerlijk waar.
Die lui zijn ziek in het hoofd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Bom erop, eerlijk waar.
Understatement.quote:
"Have you tried turning it off and on again?"quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:18 schreef mschol het volgende:
rare pc weer
allerlei internet issues bij browsers en apps
maar internet deed het zonder issues zodra ik wat dieper ging testen..
reboot pc, en problemen voorbij
@TheStigsDutchCousin heeft nog niet eens een huis, die woont nog altijd in het azc.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin heeft nog niet eens een huis, die woont nog altijd in het azc.
De huisjesmaker is ook weg.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin heeft nog niet eens een huis, die woont nog altijd in het azc.
ja, true.. maar tochquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |