Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Waar is die nieuwe paal
In de OPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Balayage
Wel duurWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BlubWerewolf
Balayage is van oorsprong een Franse haarkleurtechniek. Het woord Balayage betekent letterlijk ‘vegen’.
Bij deze techniek wordt de kleur met een borstel op het haar geveegd, op zorgvuldig geselecteerde lokken. Het aanbrengen van de kleur begint op vijf centimeter afstand van de wortels.
Balayage richt zich meer op de punten en vervagen naarmate het haar omhoog komt. Ook een voordeel: balayage is bij iedere haarkleur en iedere haarlengte mogelijk!Werewolf
Lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het nu kort laten knippen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel nog steeds haartjes in mijn shirtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat had ik dan weer niet verwacht. Dacht dat het eten wasquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Balayage is van oorsprong een Franse haarkleurtechniek. Het woord Balayage betekent letterlijk ‘vegen’.
Bij deze techniek wordt de kleur met een borstel op het haar geveegd, op zorgvuldig geselecteerde lokken. Het aanbrengen van de kleur begint op vijf centimeter afstand van de wortels.
Balayage richt zich meer op de punten en vervagen naarmate het haar omhoog komt. Ook een voordeel: balayage is bij iedere haarkleur en iedere haarlengte mogelijk!
heeft FOK verlaten![]()
Yepquote:
Mama is jarig en vanavond uitetenWerewolf
Verse Balayage met stokbrood..quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet verwacht. Dacht dat het eten was
I know, you gonna want me..![]()
Precies, klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:09 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Verse Balayage met stokbrood..
heeft FOK verlaten![]()
Naja terug is een groot woord, maar ik leef nogquote:
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Gelukkig maar. Is er iets gebeurd wat je bijna het leven heeft gekost?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja terug is een groot woord, maar ik leef nogheeft FOK verlaten![]()
O ja is ook zo, gefeliciteerd Mutske, hopelijk hebben jullie een gezellig avondquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep
Mama is jarig en vanavond uitetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Amyquote:![]()
Hoe is het?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
AMIEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Tuurlijk, altijd alles versquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Dan wil ik de mijne wel met verse sauws!
heeft FOK verlaten![]()
Wat denk je van deze verse bolk?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gelukkig dat het de goede kant op gaat. Idd goed op jezelf blijven passenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Altijd gezellig, althans, zo ervaar ik uitjes met collega's over het algemeen![]()
En werk liever volledige dag maar moet ook om mijn burnout klachten denken, dat is helaas nog niet helemaal weg maar gaat de goede kant op.![]()
Mijn haar werd te lang
De kapper doodserieus is daar al kleur op geweest
Nee trees das mijn eigen kleur
Omg ik moest echt mijn lach inhoudenWerewolf
Zal ik zeker doen, geen zin in een terugval.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gelukkig dat het de goede kant op gaat. Idd goed op jezelf blijven passenheeft FOK verlaten![]()
BolkWerewolf
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-05-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd om even te gaan liggen want moe... Hopelijk dromen over een ingepakte Nympho
heeft FOK verlaten![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:38 schreef Wrapster het volgende:
Tijd om even te gaan liggen want moe... Hopelijk dromen over een ingepakte Nympho
I know, you gonna want me..![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hey Fogel, lang niet gezienquote:
quote:Oh haiquote:quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Zo laat alweer, vergeten te werken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
NIemand nog aan de bel getrokkenquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Zo laat alweer, vergeten te werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een AI agent gemaakt zodat mijn collegas daarmee kunnen chatten ipv lastigvallen. Mijn collegas zijn er blij mee en ik ook
Nu "sparren" ze met dat ding en ik heb meer tijd om leuke dingen te doen.I'm surrounded by morons!
lekker jezelf wegbezuinigenquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:11 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een AI agent gemaakt zodat mijn collegas daarmee kunnen chatten ipv lastigvallen. Mijn collegas zijn er blij mee en ik ook
Nu "sparren" ze met dat ding en ik heb meer tijd om leuke dingen te doen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Voorlopig niet.quote:I'm surrounded by morons!
* Fogel geeft NP een pets op der linkerbilquote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft NP een pets op der linkerbil![]()
Beter!..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know, you gonna want me..![]()
Zeg
Maarten is een prima psychiater, maar aan zijn laatste advies aan mij twijfel ik toch wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O dan. Niets aan handje tochquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was er wel bij de meetings vanochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:35 schreef DJMO het volgende:
Maarten is een prima psychiater, maar aan zijn laatste advies aan mij twijfel ik toch wel een beetjeWie weet heeft hij gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een DotBolk heeft altijd gelijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dankje, heb even lekker kunnen slapenquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Slaap leker, Wrappie..
Droom maar fijn![]()
Zo naar Duitsland ijsje eten
heeft FOK verlaten![]()
HAI SKATTIEquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:57 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Hai..![]()
Zo weinig affectie ook wel..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet je auto vast op voorkoelenquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
Nog een half uurtje en dan in de hete auto om te gaan etennnnnnnnnnn
I'm surrounded by morons!
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: