Ja Deventer is wel Overijssel maar wordt aan drie kanten belegerd door Gelderland.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelderland is lekker algemeen ook.
Ik neem meestal een stukje chocolade na het avondeten bij mijn kopje thee. Maar nu neem ik dan een ijsje (met chocoladequote:Op donderdag 28 mei 2026 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die eet ik dan weer niet zoveel. Maar een blokje chocolade nadat ik binnen kom gaat er wel in.
Dan zal het wel daardoor komen, ik bestel er wel eens wat als er weer eens vage prijsfouten zijnquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, koop m'n shit gewoon in de winkel.
Hoe vaak doe jij datquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens ga ik nu mijn BED VERSCHONEN want dat moet ook nog. Honderd werkjes gewerkt pfff.
Ik weet dit nooit.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal het wel daardoor komen, ik bestel er wel eens wat als er weer eens vage prijsfouten zijn
Die winkel staat dichterbij dan m'n auto, ik loop er gewoon naartoe als ik iets nodig heb.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal het wel daardoor komen, ik bestel er wel eens wat als er weer eens vage prijsfouten zijn
Ik voel me ook wel een smerig wijf nu.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu voelt het alsof ik het te weinig doe.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel een smerig wijf nu.
Beetje pepper in de gaten houdenquote:
Ja ok wel begrijpelijk, niet dat die hier zo ver weg is, ik loop er dagelijks langs als ik naar de AH gaquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die winkel staat dichterbij dan m'n auto, ik loop er gewoon naartoe als ik iets nodig heb.
Om de 5 dagen met dit weer. Alternatief is twee keer per dag douchenquote:
Na het avondeten neem ik een kwarkje. En s avonds is het verder water drinken of een isoclear shake.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik neem meestal een stukje chocolade na het avondeten bij mijn kopje thee. Maar nu neem ik dan een ijsje (met chocolade)
Voor in de tuinquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:10 schreef Ama het volgende:
Toerist steelt 40 kilo zand van strand op Sardinië, riskeert hoge boete - https://nos.nl/l/261616640 kilo ook. Niet een klein potje zoals de meeste dan doen.
Ik zie het gewoon als afsluiting van de maaltijd, dan mag het best warm zijnquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Na het avondeten neem ik een kwarkje. En s avonds is het verder water drinken of een isoclear shake.
Warm drinken s avonds moet het wel echt koud zijn buiten.
Dat mag jij zo zien.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als afsluiting van de maaltijd, dan mag het best warm zijn
Lilak heeft bij ons aangeleerd dat de kat kan "helpen" dus als het hoeslaken er op gaat duikt die in alle hoeken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1 keer per week vind ik wel worsteling genoeg.
Maar dan zit het meteen onder de kattenharen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lilak heeft bij ons aangeleerd dat de kat kan "helpen" dus als het hoeslaken er op gaat duikt die in alle hoeken.
Zodra het uit de machine komt zit er al haar op.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan zit het meteen onder de kattenharen.
Arme haarbalquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:27 schreef Ama het volgende:
Zo kut als ik ben heb ik haar vervolgens wel weer terug gedaan naar de woonkamer.
Zijn we samen 2 gore wijven.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben een goor wijf
Ik vooral van het bed opmaken. Met dit weer is het zo droog buiten.quote:
Ik doe het als ik het nodig vind. En met dit soort zweetweer ga ik elke avond vies mijn bed in en na 5 nachten wil ik gewoon een schoon bed.quote:
Het is gewoon 1 machine vol. Bed af, wassen, droger, bed op. Klaar.quote:
Ga samen vis fileren dan.quote:
O ja ik heb geen droger.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon 1 machine vol. Bed af, wassen, droger, bed op. Klaar.
Graag gedaanquote:
ik heb deuren in huis... daar hangt het prima over als ik te weinig ruimte hebquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week ook de topper en molton enzo vervangen en aangezien ik maar 1 droogrek heb schiet dat ook niet op met wassen
Droogrek erbij kopen danquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week ook de topper en molton enzo vervangen en aangezien ik maar 1 droogrek heb schiet dat ook niet op met wassen
Stond er laatst wel bij eentje te kijken bij Ikea, maar waar laat ik dat ding nou weer als ik hem niet gebruik.quote:
Wat willen zo opvangen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh vanavond een pro-vluchtelingen mars hier. Blijkt een voorgenomen opvanglocatie in mijn straat te zijn. Okee. Nou we gaan het zien
Ik heb deze, vouwt vrij makkelijk op https://www.ikea.com/nl/n(...)buiten-wit-40244831/quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stond er laatst wel bij eentje te kijken bij Ikea, maar waar laat ik dat ding nou weer als ik hem niet gebruik.
Ja die had ik gezien, dat vond ik geen geld. Zoiets heb ik nu ook nog maar met nog een extra uitklapding.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb deze, vouwt vrij makkelijk op https://www.ikea.com/nl/n(...)buiten-wit-40244831/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |