quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:21 schreef Barbusse het volgende:
Zelf groot liefhebber van deze pasta
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Vanavond maar weer eens maken denk ik.
Kijk, deze man begrijptquote:
Overstappen is leuk gevonden in deze zinquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk heb ik straks wat tijd over om te eten op het station; anders moet ik overstappen op mijn noodrantsoen.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over chocolade gesproken, ik heb bij het Kruidvat mijn verjaardagsreepje opgehaald, bleek het gewoon zo'n grote van 180 gram te zijn
Zo eentje
[ afbeelding ]
Ik ben dan ook malle pietjequote:
je krijgt van kruidvat chocolade als je jarig bent?quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over chocolade gesproken, ik heb bij het Kruidvat mijn verjaardagsreepje opgehaald, bleek het gewoon zo'n grote van 180 gram te zijn
Zo eentje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje
[ afbeelding ]
Ik krijg er ook nooit melding van.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben dan ook malle pietje
[..]
je krijgt van kruidvat chocolade als je jarig bent?
misschien moet ik die mails dan toch eens beter gaan lezen en niet gewoon weg gooien.
ik heb even gezocht in m'n mail en heb vorig jaar de mail inderdaad gehad. denk ik niks mee gedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er ook nooit melding van.
ik ga spaghetti makenquote:
Ja dat wist ik ook niet, opende per toeval die mail, meeste van die verjaardagsmailtjes gooi ik gelijk weg. Stuk beter cadeautje dan die nep-tompoucen van de hemaquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:33 schreef dud0r het volgende:
je krijgt van kruidvat chocolade als je jarig bent?
misschien moet ik die mails dan toch eens beter gaan lezen en niet gewoon weg gooien.
Je bent gelukkig weer een beetje normaalquote:
ja begin weer langzaam snackig te worden al heb ik vannacht wel slecht geslapen van de stressquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gelukkig weer een beetje normaal
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begin weer langzaam snackig te worden al heb ik vannacht wel slecht geslapen van de stress
Ja dat is er niet zomaar even uit, zeker niet bij een stresskipje als jijquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begin weer langzaam snackig te worden al heb ik vannacht wel slecht geslapen van de stress
Meer sushi eten. Dat helpt altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is er niet zomaar even uit, zeker niet bij een stresskipje als jijHeb niet echt tips voor je hoe je nu beter kunt ontstressen, want zeggen dat je er niet teveel over na moet denken werkt niet
Krijgt ze straks nog een aanklacht erbij omdat ze de zee heeft leeggegetenquote:
nee heeft wat tijd nodig ookquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is er niet zomaar even uit, zeker niet bij een stresskipje als jijHeb niet echt tips voor je hoe je nu beter kunt ontstressen, want zeggen dat je er niet teveel over na moet denken werkt niet
Niet als ze d'r eigen fish farm begint.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgt ze straks nog een aanklacht erbij omdat ze de zee heeft leeggegeten
ik wil geen farm of firm meerquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet als ze d'r eigen fish farm begint.
Of mag je dat ook niet (meer), @:bitterbal?
wie wil er nou nep tompoucequote:Op donderdag 28 mei 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wist ik ook niet, opende per toeval die mail, meeste van die verjaardagsmailtjes gooi ik gelijk weg. Stuk beter cadeautje dan die nep-tompoucen van de hema
nou alles alles.quote:
quote:
Ik verwacht geen problemenquote:Er zijn t/m vrijdagochtend geen waarschuwingen van kracht.
Vrijdagmiddag komen er (onweers)buien voor. Later in de middag kan er vooral in Limburg, Noord-Brabant en in Gelderland bij de onweersbuien plaatselijk veel neerslag in korte tijd, (zware) windstoten en hagel voorkomen. Verkeer en buitenactiviteiten kunnen hier hinder van ondervinden.
Nee dan is een dikke reep chocolade een stuk beterquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:59 schreef dud0r het volgende:
wie wil er nou nep tompoucedat is toch helemaal niet chill.
inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan is een dikke reep chocolade een stuk beter
Ja de chocolade gaat momenteel niet zo hard vanwege de ijsjesquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad.
hoewel ik nog 2 kilo witte chocolade blokjes heb staan
Ik krijg überhaupt geen mail van Kruidvat.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wist ik ook niet, opende per toeval die mail, meeste van die verjaardagsmailtjes gooi ik gelijk weg. Stuk beter cadeautje dan die nep-tompoucen van de hema
quote:
Die eet ik dan weer niet zoveel. Maar een blokje chocolade nadat ik binnen kom gaat er wel in.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de chocolade gaat momenteel niet zo hard vanwege de ijsjes
Bestel je er wel eens wat?quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg überhaupt geen mail van Kruidvat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |