Arme haarbalquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:27 schreef Ama het volgende:
Zo kut als ik ben heb ik haar vervolgens wel weer terug gedaan naar de woonkamer.
Zijn we samen 2 gore wijven.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben een goor wijf
Ik vooral van het bed opmaken. Met dit weer is het zo droog buiten.quote:
Ik doe het als ik het nodig vind. En met dit soort zweetweer ga ik elke avond vies mijn bed in en na 5 nachten wil ik gewoon een schoon bed.quote:
Het is gewoon 1 machine vol. Bed af, wassen, droger, bed op. Klaar.quote:
Ga samen vis fileren dan.quote:
O ja ik heb geen droger.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon 1 machine vol. Bed af, wassen, droger, bed op. Klaar.
Graag gedaanquote:
ik heb deuren in huis... daar hangt het prima over als ik te weinig ruimte hebquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week ook de topper en molton enzo vervangen en aangezien ik maar 1 droogrek heb schiet dat ook niet op met wassen
Droogrek erbij kopen danquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week ook de topper en molton enzo vervangen en aangezien ik maar 1 droogrek heb schiet dat ook niet op met wassen
Stond er laatst wel bij eentje te kijken bij Ikea, maar waar laat ik dat ding nou weer als ik hem niet gebruik.quote:
Wat willen zo opvangen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh vanavond een pro-vluchtelingen mars hier. Blijkt een voorgenomen opvanglocatie in mijn straat te zijn. Okee. Nou we gaan het zien
Ik heb deze, vouwt vrij makkelijk op https://www.ikea.com/nl/n(...)buiten-wit-40244831/quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stond er laatst wel bij eentje te kijken bij Ikea, maar waar laat ik dat ding nou weer als ik hem niet gebruik.
Ja die had ik gezien, dat vond ik geen geld. Zoiets heb ik nu ook nog maar met nog een extra uitklapding.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb deze, vouwt vrij makkelijk op https://www.ikea.com/nl/n(...)buiten-wit-40244831/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |