Man man man,quote:
Dat is de reden dat die lui Nederland (ahum) een demografische transitie willen laten ondergaan, ze zien dondersgoed in dat Nederland nog een overwegend blank land is met een Nederlandse cultuur. Die ze haten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oh dat niet alleen, als je veel media leest worden te veel blanke mensen actief geproblematiseerd, zie bijvoorbeeld:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar om als politicus te vinden dat een land per se blank moet blijven gaat ook weer erg ver. Het moet om de cultuur draaien en hoe mensen zich gedragen, daar gaat het fout. Maar dat er vanuit de meer progressieve en linkse kringen een push voor minder blanke mensen is, mag duidelijk zijn.
Ik wist dat één iemand ging happen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man man man,![]()
Je kunt ook fors overdrijven hoor.
Als je dat zou doen, zou niemand erom treuren en zouden veel mensen je op handen dragen. Maar ja, daar heb je vanuit de gevangenis dan weinig aan. Wel benieuwd of je dan meer of minder straf krijgt dan Volkert zelf.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou graag die mongool eens recht in zijn ogen aankijken terwijl ik de dolk in zijn maag nog eens omdraai.
Haha, ik zeg dat ik geen traan om Kirk laat, en dan moet de AIVD volgens jou mee lezen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou graag die mongool eens recht in zijn ogen aankijken terwijl ik de dolk in zijn maag nog eens omdraai.
Ah, dus het was een troll? Duidelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik wist dat één iemand ging happen.
Het zou wel degelijk een saai land worden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:42 schreef Koortsdroom het volgende:
Stel je toch eens voor dat we minder immigratie hadden.
Vrouwen die niet in het gezicht worden gespuugd omdat ze geen hoofddoek dragen.
Geen buschauffeurs die worden mishandeld.
Bejaarden die niet worden overvallen door nepagenten omdat het toch maar ongelovigen zijn.
Geen schietpartijen in Utrechtse trams door iemand die 'allahu akbar' roept.
Geen filmmakers die dood op de grond liggen omdat ze iets stouts over de profeet hebben gezegd.
Lisa die gaat studeren.
Dat kán toch niet.
Nederland zou maar een saai land worden![]()
Vlug, zet de poort open!
Waarom dan eigenlijk? Want de positieve dingen die jij hier tot op heden in eerdere discussies hebt aangehaald als het gaat om migratie zijn de schijnbaar niet-Westerse prostituees.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het zou wel degelijk een saai land worden.
Je bent hier een rijtje eenmalige incidenten op aan het noemen. De vele voordelen negeer je bewust.
Ze kan ook de vraag beantwoorden met wie ze daarmee bedoelt. Dat ontwijkt ze expres en waarschijnlijk met een hele goede reden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:45 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben het erg met @:HowardRoark eens. Het is vreemd dat Lidewij allerlei vragen zou moeten beantwoorden over dingen die ze nooit gezegd heeft. Ze kunnen haar wel van alles in de mond leggen of vragen. Of ze van kersen houdt of van wasabi ofzo.
Het is natuurlijk wel een goed punt dat Lidewij zegt dat Nederland van de Nederlanders is en dan rijst inderdaad de vraagt: wie bedoelt ze daar dan mee, en hoelang moeten mensen hier al wonen voordat ze daarbij horen? Horen Surinamers daar ook bij en de Turken die hier al 50 jaar zijn? Wat mij betreft zijn dat best goede en terechte vragen.
Het is natuurlijk altijd een glijdende schaal, daar ontkom je niet aan. Maar het moge duidelijk zijn dat de boodschap van FvD gewoon is: we willen minder import.
Uhuh.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je gaat doordrukken kom je erachter dat kleur an sich zelden het issue is.
Daar ging dit topic zo'n beetje oorspronkelijk over.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef HowardRoark het volgende:
Maar om als politicus te vinden dat een land per se blank moet blijven gaat ook weer erg ver.
Ik moet nu naar mijn werk, ik kom daar later op terug.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom dan eigenlijk? Want de positieve dingen die jij hier tot op heden in eerdere discussies hebt aangehaald als het gaat om migratie zijn de schijnbaar niet-Westerse prostituees.
Kom eens met een concreet argument. Wat is er mis met een land dat grotendeels of volledig blank is?
Dus gaat het niet om een Ral code in de kern maar om cultuur, waarden en gedrag.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar ging dit topic zo'n beetje oorspronkelijk over.
Het is een racistisch ideaal.
Het is ook een debiel ideaal. Want wat is blank/wit precies.
De meeste Turken die ik ken zijn ook blank. Ken een hoop Marokkanen die geen tintje hebben maar net zo blank zijn als ik.
Deze vrouw is gewoon gevaarlijk.
Ik probeer me halal slachten bij vissen voor te stellen maar het lukt me nog niet helemaal.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:51 schreef Chadi het volgende:
Ik ben tegen omvolking. Moet niet gekker worden dit land. Ik ben voor het Marokkaniseren van VOLENDAM.
Halal vis bij je burger!!
Dat blijft helaas bijna altijd achterwege bij deze user. Het zijn korte inhoudsloze oneliners of een smiley met als doel een ander te bespotten of uit te lachen. Een inhoudelijke reactie, ho maar.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Heb je inhoudelijk nog wat toe te voegen?
De problemen zijn al gecreëerd, dus dat is niet meer iets dat FvD doet. Dat migratie een probleem is wordt door veel meer partijen en kiezers omarmd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze vrouw/partij is erop uit om de samenleving te ontwrichten en problemen te creëeren. Hetzelfde wat Geert Wilders doet, alleen gaat dit weer een stapje verder.
Lidewij is Geert on steroids.
Dat is de hele FVD. Het enige verschil is de banden met het CIDI. Ze zullen wel Russisch praten tijden hun vergaderingen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze vrouw/partij is erop uit om de samenleving te ontwrichten en problemen te creëeren om daarvan te profiteren. Hetzelfde wat Geert Wilders doet, alleen gaat dit weer een stapje verder.
Hij zou dus zo de Tweede Kamer in kunnen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat blijft helaas bijna altijd achterwege bij deze user. Het zijn korte inhoudsloze oneliners of een smiley met als doel een ander te bespotten of uit te lachen. Een inhoudelijke reactie, ho maar.
Heb je daar ook bewijs voor? Welke problemen wil zij zoal creëeren?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze vrouw/partij is erop uit om de samenleving te ontwrichten en problemen te creëeren om daarvan te profiteren. Hetzelfde wat Geert Wilders doet, alleen gaat dit weer een stapje verder.
Nee, er wordt geprobeerd om (nog) meer haat te zaaien en dat is zeker wel wat FvD doet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De problemen zijn al gecreëerd, dus dat is niet meer iets dat FvD doet. Dat migratie een probleem is wordt door veel meer partijen en kiezers omarmd.
Haat richting wie eigenlijk? Want kritiek op migratie leeft bijvoorbeeld ook bij een partij als de VVD.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, er wordt geprobeerd om (nog) meer haat te zaaien en dat is zeker wel wat FvD doet.
Nederlanders zijn over het algemeen zure en onsociale mensen
geworden en ik ben ervan overtuigd dat mensen ala Geert en Lidewij daar aardig aan meegeholpen hebben.
Maar waar heeft Lidewij nu precies gezegd of gesuggereerd dat Nederland blank moet blijven of worden? Wat vorm de aanleiding voor deze vragen in dit asieldebat?quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar ging dit topic zo'n beetje oorspronkelijk over.
Het is een racistisch ideaal.
Het is ook een debiel ideaal. Want wat is blank/wit precies.
De meeste Turken die ik ken zijn ook blank. Ken een hoop Marokkanen die geen tintje hebben maar net zo blank zijn als ik.
Deze vrouw is gewoon gevaarlijk.
Naar wie zaait FvD haat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, er wordt geprobeerd om (nog) meer haat te zaaien en dat is zeker wel wat FvD doet.
Nederlanders zijn over het algemeen zure en onsociale mensen
geworden en ik ben ervan overtuigd dat mensen ala Geert en Lidewij daar aardig aan meegeholpen hebben.
Richting iedereen die zo'n beetje 'anders' is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haat richting wie eigenlijk? Want kritiek op migratie leeft bijvoorbeeld ook bij een partij als de VVD.
Kom eens met een quote dan waarin haat wordt gezaaid naar iedereen die "een beetje anders" is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Richting iedereen die zo'n beetje 'anders' is.
Bovendien is ze ook onzin aan het uitkramen om de boel nog meer te ontwrichten. Weet je nog het debat vorig jaar waarin ze vertelde dat in Nederland de van oorsprong Nederlanders in de minderheid zijn? Dat is gewoon pertinent niet waar en dat weet zij echt wel.
Dat gebeurt voornamelijk in de D’66 steden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:21 schreef Koortsdroom het volgende:
De strategie van de moslims is wel briljant in de eenvoud.
Naar land gaan met lieve mensen die niet voor zichzelf op durven te komen (als blanke mensen van hun eigen volk houden zijn het tenslotte racisten)
Er veel kinderen uitpoepen.
Inmiddels is 15% van de jeugd islamitisch.
De ongemakkelijke vraag is:
Wanneer slaan ze toe en gebeurt de islamitische overname van Nederland?
En doe dan gelijk hetzelfde voor een land dat grotendeels gekleurd en leg even uit wat daar mis mee is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik moet nu naar mijn werk, ik kom daar later op terug.
Hoezo goed nieuws? Dan haal je alleen maar Marokkanen hier heen, en kun je belasting betalen voor hun celstraf.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff wat goed nieuws, vers van de pers.
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Het is niet eens een bewuste strategie. Dat zit er gewoon ingebakken. De overheersingsdrang. Het innemen van gebieden met mensen die te zwak zijn om zich te verdedigen. Ze komen hier simpelweg naartoe omdat wij te zwak zijn om er iets aan te doen. En de islamitische overname van Nederland is niet heel ver weg. Daar is niet eens een meerderheid van moslims voor nodig.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:21 schreef Koortsdroom het volgende:
De strategie van de moslims is wel briljant in de eenvoud.
Naar land gaan met lieve mensen die niet voor zichzelf op durven te komen (als blanke mensen van hun eigen volk houden zijn het tenslotte racisten)
Er veel kinderen uitpoepen.
Inmiddels is 15% van de jeugd islamitisch.
De ongemakkelijke vraag is:
Maat lees je zelf wel wat voor ranzige drek je uit je toetsenbord weet te trekken?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:44 schreef TAmaru het volgende:
Het is niet eens een bewuste strategie. Dat zit er gewoon ingebakken. De overheersingsdrang. Het innemen van gebieden met mensen die te zwak zijn om zich te verdedigen.
Ja, in de islam zit overheersingsdrang ingebakken ja. Dat staat in het heilige boek, zit in de aard van de religie, wordt mensen van jongs af aan geleerd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maat lees je zelf wel wat voor ranzige drek je uit je toetsenbord weet te trekken?
Ingebakken overheersingsdrang?
Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:21 schreef Koortsdroom het volgende:
Mensen zijn gewoon op zoek naar een beter leven. Dat heeft echt niks met jouw verzonnen overheersingsdrang te maken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, in de islam zit overheersingsdrang ingebakken ja. Dat staat in het heilige boek, zit in de aard van de religie, wordt mensen van jongs af aan geleerd.
Als er nooit wat gebeurt met dit probleem zal dat wel degelijk gebeuren.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren.
Maar het is wel lekker makkelijk daar op te blijven hameren: angst maakt mensen veel ontvankelijker voor dit soort rotzooi.
Zoals ik zeg, dat doen mensen niet bewust. Dat ze zoeken naar een beter leven kunnen we ze niet kwalijk nemen. Dat doet ieder mens van nature. Dat wij ze dat leven willen bieden van ons belastinggeld, is een grote schande. Maar de overheersing komt vanzelf. Dat is bij deze mensen onvermijdelijk. Of ze het nu bewust doen of niet. Ze zullen streven naar de totale islamisering van de samenleving. Dat begint klein. En op het juiste moment zal de revolutie volgen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon op zoek naar een beter leven. Dat heeft echt niks met jouw verzonnen overheersingsdrang te maken.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maat lees je zelf wel wat voor ranzige drek je uit je toetsenbord weet te trekken?
Ingebakken overheersingsdrang en het innemen van gebieden met 'zwakke mensen'?
Ah, de wegkijkers zijn weer gearriveerd. Hoe staat het met de blanke zelfhaat jongens?quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren.
Maar het is wel lekker makkelijk daar op te blijven hameren: angst maakt mensen veel ontvankelijker voor dit soort rotzooi.
En wij hebben geen enkele plicht de halve wereld hier dat 'beter leven' te geven. Dat bouwen ze in eigen land maar op.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon op zoek naar een beter leven. Dat heeft echt niks met jouw verzonnen overheersingsdrang te maken.
Want het niet eens zijn met jou staat gelijk aan 'kontkussen'.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:28 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
[..]
Ah, de wegkijkers zijn weer gearriveerd. Hoe staat het met de blanke zelfhaat jongens?![]()
Weet je wat de grap is?
Moslims hebben waarschijnlijk nog een grotere hekel aan jullie dan aan mij.
Denk je nou echt dat ze jullie respecteren omdat je hun kont kust?
Idiootquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:28 schreef Koortsdroom het volgende:
de wegkijkers
blanke zelfhaat
omdat je hun kont kust
Als je puur kijkt naar de berichten zonder de context te zien, zou je niet anders kunnen denken dat er een soort racisme gaande is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oh dat niet alleen, als je veel media leest worden te veel blanke mensen actief geproblematiseerd, zie bijvoorbeeld:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar om als politicus te vinden dat een land per se blank moet blijven gaat ook weer erg ver. Het moet om de cultuur draaien en hoe mensen zich gedragen, daar gaat het fout. Maar dat er vanuit de meer progressieve en linkse kringen een push voor minder blanke mensen is, mag duidelijk zijn.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je puur kijkt naar de berichten zonder de context te zien, zou je niet anders kunnen denken dat er een soort racisme gaande is.
Fucking ziek. En dan via een hoop gespin iemand die zich uitspreekt voor haar eigen kleurtje verketteren als racist.
Trieste bende.
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is de reden dat die lui Nederland (ahum) een demografische transitie willen laten ondergaan, ze zien dondersgoed in dat Nederland nog een overwegend blank land is met een Nederlandse cultuur. Die ze haten.
Het is niet vreemd om een blank tegengeluid op te zetten. Echter vallen bepaalde groepen die er bijhoren zoals Indonesiërs, Molukkers, Antillianen en Surinamers dan buiten de boot. Je kunt ook gewoon expliciet zijn en zeggen dat je wil behouden wat er nu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |