abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220902634
Tokkies die in de stilte coupe praten zijn ook wel super tokkies. Vind sowieso Nederlandse treinen vergeleken treinen hier in Japan Goor en druk. En dat is echt niet dankzij immigranten. Ook Nederlanders maken er een gore puinhoop van en denken dat stilte coupe niet stil hoeft te zijn
  donderdag 28 mei 2026 @ 01:07:51 #52
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220902637
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan ben je in mijn ogen net zo'n mongool. Als het nu de moordenaar van je kind was geweest kon ik er nog wat begrip voor opbrengen, nu behoor je tot dezelfde categorie mongolen.
Nee hoor.
Zo'n politieke moord met zo'n impact die eigenlijk nog gaande is. Nee. Die gast verdient geen plek in de naatschappij. Wegstoppen in een gesloten inrichting waar hij binnen de muren zich vrij mag bewegen, maar niet op straat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 01:08:47 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220902638
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:06 schreef Michie_ het volgende:
Tokkies die in de stilte coupe praten zijn ook wel super tokkies. Vind sowieso Nederlandse treinen vergeleken treinen hier in Japan Goor en druk. En dat is echt niet dankzij immigranten. Ook Nederlanders maken er een gore puinhoop van en denken dat stilte coupe niet stil hoeft te zijn
Zeker.
Zelfs mn Italiaanse collega's hebben er commentaar op.
Holy crapper
1947-2016
pi_220902642
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nee hoor.
Zo'n politieke moord met zo'n impact die eigenlijk nog gaande is. Nee. Die gast verdient geen plek in de naatschappij. Wegstoppen in een gesloten inrichting waar hij binnen de muren zich vrij mag bewegen, maar niet op straat.
Dat is weer iets anders. Van mij mag ie ook weggestopt worden in een inrichting.
  donderdag 28 mei 2026 @ 01:54:08 #55
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220902686
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is weer iets anders. Van mij mag ie ook weggestopt worden in een inrichting.
Maar even voor de duidelijkheid, ik zal zeker een flesje opentrekken op diegene die hem omlegt.
Zal het zelf niet doen, maar zal er ook geen traan om laten. [quote]0s.gif [b]Op

[ Bericht 21% gewijzigd door Frutsel op 28-05-2026 10:14:11 ]
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 05:34:27 #56
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220902779
De aandacht wordt weer flink afgeleid zie ik.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220902846
Een 1e generatie Afrikaan die een Nederlands paspoort krijgt, is ook gewoon een Afrikaan die in Nederland woont.
Achterlijke discussie.

We zitten hier 3? Generaties verder, nog steeds spreken Marokkanen bijv beter Marokkaans dan Nederlands.
Staan ze met die vlag te zwaaien en leven alsof ze in Casablanca wonen.

Maw cultuur, taal, normen en waarden, je manier van leven maakt wel degelijk iets uit.
Nou is er niets mis mee dat je een bepaalde band hebt met je “roots”, maar als die roots feitelijk bovenaan staan, ben je ook dan niets meer dan een Marokkaan wat in Nederland is geboren en hier woont. (Dubbel paspoort ook nog wat bizar is dat dit word toegestaan)

Maar andersom? Stel jij gaat naar China (vul in niet westers land naar keuze) als blanke man en vrouw, je gaat daar wonen en krijgt een kindje.. ik garandeer je dat ook 100 jaar later je niet als chinees zal worden beschouwd.

Deze achterlijke discussie vind je alleen hier, hier in het westen waar “diversiteit” en anti blank je door de strot word geduwd.

Radicaal links, wat dat ben je als voor massa immigratie bent, leeft in een papieren realiteit.
pi_220902907
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 06:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een 1e generatie Afrikaan die een Nederlands paspoort krijgt, is ook gewoon een Afrikaan die in Nederland woont.
Achterlijke discussie.

We zitten hier 3? Generaties verder, nog steeds spreken Marokkanen bijv beter Marokkaans dan Nederlands.
Staan ze met die vlag te zwaaien en leven alsof ze in Casablanca wonen.

Maw cultuur, taal, normen en waarden, je manier van leven maakt wel degelijk iets uit.
Nou is er niets mis mee dat je een bepaalde band hebt met je “roots”, maar als die roots feitelijk bovenaan staan, ben je ook dan niets meer dan een Marokkaan wat in Nederland is geboren en hier woont. (Dubbel paspoort ook nog wat bizar is dat dit word toegestaan)

Maar andersom? Stel jij gaat naar China (vul in niet westers land naar keuze) als blanke man en vrouw, je gaat daar wonen en krijgt een kindje.. ik garandeer je dat ook 100 jaar later je niet als chinees zal worden beschouwd.

Deze achterlijke discussie vind je alleen hier, hier in het westen waar “diversiteit” en anti blank je door de strot word geduwd.

Radicaal links, wat dat ben je als voor massa immigratie bent, leeft in een papieren realiteit.
Het probleem in Nederland is dat als je een probleem wilt oplossen je dus eerst moet analyseren wat het probleem is. Echter dat is een dingetje. Om een voorbeeld te geven, doordat allerlei deugneuzen besloten hebben om bepaalde zaken niet te registreren kun je het probleem feitelijk niet vaststellen.
Kortom, registreer jij een 3e generatie Marokkaan als Nederlander bij misdrijven, dan komt uit je onderzoek: Nou geen verhoogt aantal Marokanen bij misdaad betrokken. Kortom ga jij in een debat de discussie aan: Nou we zien veel Marokaanse jeugd bij Misdaad betrokken, dan komen gelijk de deugneusjes: HIER ZIJN DE CIJFERS, HELEMAAL GEEN GROTE GROEP BETROKKEN.

En als je dan niet uitkijkt word je vervolgens ook nog eens als racist weggezet als je anders beweert.

En zo blijven we gewoon dooretteren, iedereen weet wat het probleem is, en zolang we het probleem niet erkennen word het alleen maar erger, we gaan straks richting de 4e generatie Marokanen en er zit geen enkele verbetering in, we zitten ook al lang voorbij het punt waarbij het nog te handhaven valt, we zullen misschien eens andere maatregelen moeten nemen die wel effectief zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 28 mei 2026 @ 07:09:20 #59
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220902913
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:00 schreef Hathor het volgende:

[..]
Andres ken ik niet, is dat zijn zus?
Als je tijdens een discussie het op semantiek moet gooien, dan weet je dat je de discussie verloren hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220902924
Ondertussen terroriseren hele roedels Marokkanen Zandvoort dagdagelijks.
graag verwijderen
pi_220902970
Tot voor het debat van dinsdagavond had ik nog wel enige sympathie voor Mona Keizer.

Maar na haar belachelijke tirade tegen Lidewij de Vos is ze definitief door de mand gevallen.

Bizar om van iemand te eisen “afstand te nemen” van zelfverzonnen opvattingen over zaken waar De Vos (en het FvD) zich überhaupt niet mee bezighoudt.
pi_220902979
Ook de Henri Bontenbal heeft zichzelf gediskwalificeerd met zijn huilerige “hoe goor wil je het hebben” na een opmerking die hij blijkbaar niet goed had verstaan of niet goed had begrepen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 07:48:49 #63
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220903023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:32 schreef Kottnauer het volgende:
Ook de Henri Bontenbal heeft zichzelf gediskwalificeerd met zijn huilerige “hoe goor wil je het hebben” na een opmerking die hij blijkbaar niet goed had verstaan of niet goed had begrepen.
Tja, met one trick pony Bontebal kom je natuurlijk altijd weer terecht bij het fatsoen. :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220903034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:32 schreef Kottnauer het volgende:
Volgens mij zei ze slechts iets van: Als u dit beleid voert mag u zich de uitwassen ervan persoonlijk aanrekenen.
Lijkt me een vrij normale zin alleen deed die Bontebal alsof ze zei: Het is uw schuld dat die vrouwen verkracht worden.
pi_220903042
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
Volgens mij zei ze slechts iets van: Als u dit beleid voert mag u zich de uitwassen ervan persoonlijk aanrekenen.
Lijkt me een vrij normale zin alleen deed die Bontebal alsof ze zei: Het is uw schuld dat die vrouwen verkracht worden.
Mwah, ze zei iets als: Bontebal doet dit soort trucjes voor de microfoon zodat hij kan afleiden en geen verantwoording hoeft af te leggen voor de verkrachtingen en moorden door asielzoekers.

Ongeacht of dat wel of niet zo bedoeld was, dat heeft geen plaats in zo’n debat. Maargoed, alle partijen waren niet op hun best (of juist wel). Misschien moeten individuele kamerleden gewoon allemaal van de socials zodat ze zich meer kunnen gaan richten op besturen ipv zieltjes winnen voor de bühne.
pi_220903055
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:58 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Mwah, ze zei iets als: Bontebal doet dit soort trucjes voor de microfoon zodat hij kan afleiden en geen verantwoording hoeft af te leggen voor de verkrachtingen en moorden door asielzoekers.

Ongeacht of dat wel of niet zo bedoeld was, dat heeft geen plaats in zo’n debat. Maargoed, alle partijen waren niet op hun best (of juist wel). Misschien moeten individuele kamerleden gewoon allemaal van de socials zodat ze zich meer kunnen gaan richten op besturen ipv zieltjes winnen voor de bühne.
Dat is ook het hele probleem van de politiek, alles voor de Buhne, ik denk trouwens dat het een goed idee zou zijn om de Cameras weg te halen uit de kamers.
pi_220903074
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is ook het hele probleem van de politiek, alles voor de Buhne, ik denk trouwens dat het een goed idee zou zijn om de Cameras weg te halen uit de kamers.
Ik vind dat die juist moeten blijven, toegang/controle op de politiek vind ik belangrijk. De huidige voorzitter vind ik niet al te best tot nu toe, dat helpt ook niet.

Tijdens debatten verbieden op social media te posten lijkt me goed. Focus je maar op ‘t debat ipv je likes.
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:09:38 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220903088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan ben je in mijn ogen net zo'n mongool. Als het nu de moordenaar van je kind was geweest kon ik er nog wat begrip voor opbrengen, nu behoor je tot dezelfde categorie mongolen.
Pim was onze vader.
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:11:10 #69
396550 Richestorags
pi_220903093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:58 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Het is precies wat er gaande is. Het continu vallen over woorden om de pijnlijke waarheid te ontwijken en te scoren voor de camera heeft geen plaats in een debat. Op de inhoud moet alles gezegd kunnen worden.
pi_220903096
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het is precies wat er gaande is. Het continu vallen over woorden om de pijnlijke waarheid te ontwijken en te scoren voor de camera heeft geen plaats in een debat. Op de inhoud moet alles gezegd kunnen worden.
Ja, op de inhoud. Wat zowel de Vos als Bontebal (en een aantal anderen welke ik zo snel even niet weet) was niet op de inhoud.
pi_220903099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:06 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik vind dat die juist moeten blijven, toegang/controle op de politiek vind ik belangrijk. De huidige voorzitter vind ik niet al te best tot nu toe, dat helpt ook niet.

Tijdens debatten verbieden op social media te posten lijkt me goed. Focus je maar op ‘t debat ipv je likes.
Mjah lastig ik ben ook voor open politiek maar weet niet wat erger zou zijn.
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:16:14 #72
396550 Richestorags
pi_220903100
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:14 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ja, op de inhoud. Wat zowel de Vos als Bontebal (en een aantal anderen welke ik zo snel even niet weet) was niet op de inhoud.
Wat de Vos zei was gewoon een inhoudelijke opmerking.
pi_220903102
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:14 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het probleem in onze politiek is ook dat de manier van debatteren veel te veel getolereerd worden door de voorzitters, we hebben dat een beetje zelf over ons afgeroepen, daarnaast zou men kamerleden die van de vrijheid misbruik maken veel sneller het woord ontnomen moeten worden.
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:18:28 #74
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220903105
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:14 schreef Richestorags het volgende:
Doodeng inderdaad die gespeelde performatieve verontwaardiging om vooral de inhoud weer eens te vermijden.
Dat niet alleen, maar hoe men het aan heeft gepakt is ook weer enorm bedroevend. Men probeert eerst De Vos woorden in de mond te leggen en vraagt haar dan vervolgens hier afstand van te doen en valt haar bovendien de hele tijd in de reden.

Maar waarom zou De Vos afstand gaan nemen van dingen die ze nooit heeft gezegd? En we weten allemaal natuurlijk wel dat zulk gedachtegoed echt wel aanwezig is bij de FvD, maar dat gaan ze nooit erkennen op deze manier.

Het ligt in de lijn der verwachting dat deze poppenkast FvD alleen maar zetels zal gaan opleveren. Als je zoiets doet, doe het dan goed. Vraag dan bijvoorbeeld eens goed door over al die bedenkelijke partijleden van ze op lokaal niveau. Nu wordt precies het tegenovergestelde bewerkstelligd van wat de bedoeling was.

De vraagstelling is trouwens ook totaalidioot. Want nee, Nederland hoeft niet blank te blijven, Nederland moet Westers blijven en dat is een cultureel iets dat losstaat van huidskleur.

Moet je trouwens eens even aan deze mensen vragen of een quasi Midden-Oosters of Afrikaans land 'van kleur' moet blijven, dan zegt men meteen volmondig 'ja'.

Het idee dat pakweg Algerije of Libanon blank zou worden zou meteen leiden tot geschreeuw en gejammer over kolonialisme en een verlies van 'inheemse culturen'.

Want zoals we weten is denken sommigen in progressief linkse kringen net zo raciaal essentialistisch als sommigen bij de FvD doen. Daarom is het zo bijzonder dat men FvD verwijt hetzelfde te denken over Nederland.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Mona Keijzer is niet alleen een egotripper en een ruziemaker, het blijkt toch ook weer gewoon een pluchepoliticus in schaapskleren te zijn. Uiteindelijk is het net als Pietertje gewoon een CDA'er.

Ze heeft de act wel lang volgehouden.
Mwah, ik mag haar wel, maar zij heeft dit totaal verkeerd ingeschat. Ze stond nu met allerlei linkse politici een radicaal rechtse politicus onder vuur te nemen. Dit gaat je echt geen zetels opleveren, bovendien maakt het voor links verder ook geen drol uit, die vinden zowel De Vos als Keijzer racistisch en xenofoob. Keijzer denkt een handige zet te doen, maar vervulde alleen maar een rol van useful idiot.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220903107
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat de Vos zei was gewoon een inhoudelijke opmerking.
En wat Bontebal deed was een heel goedkoop politiek trucje door een inhoudelijke opmerking zo te framen dat het lijkt alsof het een persoonlijke beschuldiging is, en in de ophef die daarna ontstaat komen we weer niet bij het punt: Hoe gaan we het probleem fixen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')