abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220902603
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:50 schreef Hathor het volgende:
Wel een beetje een discussie van..

Moet Nigeria overwegend zwart blijven.....JA
Moet Japan overwegend 'geel' blijven....JA
Moet Europa overwegend wit blijven....kkr racist 11111!!!einz.
Mwah. Japan heeft deze discussie ook en er waait een behoorlijk r/facistische wind momenteel hier. Het is grappig dat de rol die in Nederland wordt toegeschreven aan moslims in Japan wordt toegeschreven aan Chinezen en mensen zoals ons.

Immigranten zijn de oorzaak van waarom het zo slecht met de Japanse economie gaat. Soms loop je gewoon op straat en dan komt er een oude Japanse man naar je toe die je compleet uitscheld. Waarvoor? Echt geen idee. Ook zijn er protesten die puur zijn "alle niet Japanners moeten weg"

Het is enerzijds grappig om in de rol te zitten die moslims hebben in Nederland. Treurig is het wel. Laat ook zien dat mensen niet anders zijn. We zoeken altijd een zondebok voor problemen.
pi_220902604
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die loopt al rond. Volkert. Bedreigde laatst weer iemand in de trein.
Ik zou graag die mongool eens recht in zijn ogen aankijken terwijl ik de dolk in zijn maag nog eens omdraai.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 28 mei 2026 @ 00:58:54 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220902609
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:53 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
[..]
Een verwarde man natuurlijk. Per ongeluk een linkse politicus drie keer thuis bezocht en meer dan tien keer gestoken. :s

Alweer zie ik een user de moord op een linkse politicus bagatalliseren, je zou bijna de sherdog in willen duiken op het onderwerp Kirk. Maar het is best laat.
Een geloofswappie dus.

Wat en hoe je ook probeert te framen, het gaat je toch niet lukken. Je moet wel een hele rare spin vinden dit aan je geliefde zondebok te hangen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 00:59:29 #54
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220902611
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zou graag die mongool eens recht in zijn ogen aankijken terwijl ik de dolk in zijn maag nog eens omdraai.
Zo veel.
1947-2016
pi_220902612
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Een geloofswappie dus.

Wat en hoe je ook probeert te framen, het gaat je toch niet lukken. Je moet wel een hele rare spin vinden dit aan je geliefde zondebok te hangen.
Wat vindt je van Andres Breivik? Ook een geloofswappie?
pi_220902617
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:59 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wat vindt je van Andres Breivik? Ook een geloofswappie?
Andres ken ik niet, is dat zijn zus?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220902625
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan ben je in mijn ogen net zo'n mongool. Als het nu de moordenaar van je kind was geweest kon ik er nog wat begrip voor opbrengen, nu behoor je tot dezelfde categorie mongolen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 01:06:04 #58
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220902632
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:00 schreef Hathor het volgende:

[..]
Iets met de favoriete kaart als men het niet meer weet qua argumenten omdat er al zoveel shit van links komt en het Andres getracht wordt te levelen. Iets met 'hullie doen het oooooooooowk!'
1947-2016
pi_220902634
Tokkies die in de stilte coupe praten zijn ook wel super tokkies. Vind sowieso Nederlandse treinen vergeleken treinen hier in Japan Goor en druk. En dat is echt niet dankzij immigranten. Ook Nederlanders maken er een gore puinhoop van en denken dat stilte coupe niet stil hoeft te zijn
  donderdag 28 mei 2026 @ 01:07:51 #60
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220902637
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan ben je in mijn ogen net zo'n mongool. Als het nu de moordenaar van je kind was geweest kon ik er nog wat begrip voor opbrengen, nu behoor je tot dezelfde categorie mongolen.
Nee hoor.
Zo'n politieke moord met zo'n impact die eigenlijk nog gaande is. Nee. Die gast verdient geen plek in de naatschappij. Wegstoppen in een gesloten inrichting waar hij binnen de muren zich vrij mag bewegen, maar niet op straat.
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 01:08:47 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220902638
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:06 schreef Michie_ het volgende:
Tokkies die in de stilte coupe praten zijn ook wel super tokkies. Vind sowieso Nederlandse treinen vergeleken treinen hier in Japan Goor en druk. En dat is echt niet dankzij immigranten. Ook Nederlanders maken er een gore puinhoop van en denken dat stilte coupe niet stil hoeft te zijn
Zeker.
Zelfs mn Italiaanse collega's hebben er commentaar op.
Holy crapper
1947-2016
pi_220902642
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nee hoor.
Zo'n politieke moord met zo'n impact die eigenlijk nog gaande is. Nee. Die gast verdient geen plek in de naatschappij. Wegstoppen in een gesloten inrichting waar hij binnen de muren zich vrij mag bewegen, maar niet op straat.
Dat is weer iets anders. Van mij mag ie ook weggestopt worden in een inrichting.
pi_220902645
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:50 schreef Hathor het volgende:
Wel een beetje een discussie van..

Moet Nigeria overwegend zwart blijven.....JA
Moet Japan overwegend 'geel' blijven....JA
Moet Europa overwegend wit blijven....kkr racist 11111!!!einz.
pi_220902648
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:12 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Rot toch op met die domme plaatjes.
  donderdag 28 mei 2026 @ 01:52:52 #65
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220902685
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is weer iets anders. Van mij mag ie ook weggestopt worden in een inrichting.
Maar even voor de duidelijkheid, ik zal zeker een flesje opentrekken op diegene die hem omlegt.
Zal het zelf niet doen, maar zal er ook geen traan om laten.
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 01:54:08 #66
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220902686
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar even voor de duidelijkheid, ik zal zeker een flesje opentrekken op diegene die hem omlegt.
Zal het zelf niet doen, maar zal er ook geen traan om laten.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Rot toch op met die domme plaatjes.
Waarom? Omdat ze waar zijn?
En te confronterend voor je?
1947-2016
  donderdag 28 mei 2026 @ 05:34:27 #67
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220902779
De aandacht wordt weer flink afgeleid zie ik.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220902846
Een 1e generatie Afrikaan die een Nederlands paspoort krijgt, is ook gewoon een Afrikaan die in Nederland woont.
Achterlijke discussie.

We zitten hier 3? Generaties verder, nog steeds spreken Marokkanen bijv beter Marokkaans dan Nederlands.
Staan ze met die vlag te zwaaien en leven alsof ze in Casablanca wonen.

Maw cultuur, taal, normen en waarden, je manier van leven maakt wel degelijk iets uit.
Nou is er niets mis mee dat je een bepaalde band hebt met je “roots”, maar als die roots feitelijk bovenaan staan, ben je ook dan niets meer dan een Marokkaan wat in Nederland is geboren en hier woont. (Dubbel paspoort ook nog wat bizar is dat dit word toegestaan)

Maar andersom? Stel jij gaat naar China (vul in niet westers land naar keuze) als blanke man en vrouw, je gaat daar wonen en krijgt een kindje.. ik garandeer je dat ook 100 jaar later je niet als chinees zal worden beschouwd.

Deze achterlijke discussie vind je alleen hier, hier in het westen waar “diversiteit” en anti blank je door de strot word geduwd.

Radicaal links, wat dat ben je als voor massa immigratie bent, leeft in een papieren realiteit.
pi_220902907
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 06:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een 1e generatie Afrikaan die een Nederlands paspoort krijgt, is ook gewoon een Afrikaan die in Nederland woont.
Achterlijke discussie.

We zitten hier 3? Generaties verder, nog steeds spreken Marokkanen bijv beter Marokkaans dan Nederlands.
Staan ze met die vlag te zwaaien en leven alsof ze in Casablanca wonen.

Maw cultuur, taal, normen en waarden, je manier van leven maakt wel degelijk iets uit.
Nou is er niets mis mee dat je een bepaalde band hebt met je “roots”, maar als die roots feitelijk bovenaan staan, ben je ook dan niets meer dan een Marokkaan wat in Nederland is geboren en hier woont. (Dubbel paspoort ook nog wat bizar is dat dit word toegestaan)

Maar andersom? Stel jij gaat naar China (vul in niet westers land naar keuze) als blanke man en vrouw, je gaat daar wonen en krijgt een kindje.. ik garandeer je dat ook 100 jaar later je niet als chinees zal worden beschouwd.

Deze achterlijke discussie vind je alleen hier, hier in het westen waar “diversiteit” en anti blank je door de strot word geduwd.

Radicaal links, wat dat ben je als voor massa immigratie bent, leeft in een papieren realiteit.
Het probleem in Nederland is dat als je een probleem wilt oplossen je dus eerst moet analyseren wat het probleem is. Echter dat is een dingetje. Om een voorbeeld te geven, doordat allerlei deugneuzen besloten hebben om bepaalde zaken niet te registreren kun je het probleem feitelijk niet vaststellen.
Kortom, registreer jij een 3e generatie Marokkaan als Nederlander bij misdrijven, dan komt uit je onderzoek: Nou geen verhoogt aantal Marokanen bij misdaad betrokken. Kortom ga jij in een debat de discussie aan: Nou we zien veel Marokaanse jeugd bij Misdaad betrokken, dan komen gelijk de deugneusjes: HIER ZIJN DE CIJFERS, HELEMAAL GEEN GROTE GROEP BETROKKEN.

En als je dan niet uitkijkt word je vervolgens ook nog eens als racist weggezet als je anders beweert.

En zo blijven we gewoon dooretteren, iedereen weet wat het probleem is, en zolang we het probleem niet erkennen word het alleen maar erger, we gaan straks richting de 4e generatie Marokanen en er zit geen enkele verbetering in, we zitten ook al lang voorbij het punt waarbij het nog te handhaven valt, we zullen misschien eens andere maatregelen moeten nemen die wel effectief zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 28 mei 2026 @ 07:09:20 #70
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220902913
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 01:00 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als je tijdens een discussie het op semantiek moet gooien, dan weet je dat je de discussie verloren hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220902924
Ondertussen terroriseren hele roedels Marokkanen Zandvoort dagdagelijks.
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')