https://www.marketingtrib(...)komt-eraan/index.xmlquote:Met de WKamerjas, het WK-nummer ‘De Leeuw komt eraan’ van Samuel Welten en 'Alles voor een compleet Oranjefeest', luidt Albert Heijn het WK van 2026 in. Als officieel partner van het Nederlands elftal wil de supermarktketen supporters thuis klaarstomen voor een zomer vol Oranje.
Centraal in de nieuwe campagne staan Oranje-internationals Virgil van Dijk, Bart Verbruggen en Ryan Gravenberch samen met supermarktmanager Daan en zanger Samuel Welten. Zij brengen het Oranjegevoel naar de winkels én de huiskamers van fans.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Jumbo Supermarkten luidt de aanloop naar de komende Oranje voetbalperiode in met een grootschalige campagne waarin samen juichen, feestvieren en gezelligheid centraal staan. Absolute blikvanger is het nieuwe Jumbo Juichjack, een spaaritem dat klanten volledig kunnen personaliseren met speciale emblemen.
'Met deze campagne willen we het Oranjegevoel dichter bij onze klanten brengen. Samen wedstrijden kijken, juichen en genieten staan daarbij centraal,' aldus Jumbo.
In de campagnecommercial speelt Rob Kemps de hoofdrol. Daarnaast zijn er speciale versies van de commercial waarin influencer Russo en topschaatsster Suzanne Schulting een bijrol vervullen. Voor de campagne ontwikkelde Snollebollekes bovendien een nieuwe versie van het bekende nummer 'From Left to Right', die gelijktijdig met de commercial wordt gelanceerd. De commercial is vanaf 26 mei 2026 te zien op televisie, social media en online. De spaaractie voor het Juichjack start op 27 mei in alle Nederlandse Jumbo-winkels.https://www.marketingtrib(...)lebollekes/index.xml
Ik dacht hetzelfde hee, waarom een badjas kiezen als het WK in Amerika is (en idd in de zomer)quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:18 schreef Ama het volgende:
Lekker in de zomer een badjas of vest/jasje dragen.
Badjas. Is op zich wel oke. Als je een 1 uur in de nacht wedstrijd heb, lekker in de tuin met je badjas de wedstrijd kijkenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Badjas. Is op zich wel oke. Als je een 1 uur in de nacht wedstrijd heb, lekker in de tuin met je badjas de wedstrijd kijken
Zonderquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Met of zonder nachtkleding eronder
quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
En dat jasje vind ik niks.
Weet je wat wel leuk was? Die jurkjes. Ik had Nederland, Engeland en Spanje toen.
Iedereen heeft zo ongeveer al een oranje tenue of t-shirt. Moet je toch met iets nieuws komen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:18 schreef Ama het volgende:
Lekker in de zomer een badjas of vest/jasje dragen.
Ik mis ook de wuppiesquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo ongeveer al een oranje tenue of t-shirt. Moet je toch met iets nieuws komen.
En kunnen de mouwen er niet af bij het juichjack.
Ik denk dat veel mensen die wel weer zouden willen hebben.quote:
Geen zak met wuppies hebben liggen op zolderquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die wel weer zouden willen hebben.
Dat is best leukquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:36 schreef Paul het volgende:
Bij Heineken krijg je een Pilsjama
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] https://www.man-man.nl/heineken-pilsjama-wk-voetbal-2026/
Vanaf 1 juni zit de opvallende pyjama tijdelijk verpakt bij geselecteerde 8-packs van Heineken Original en Heineken 0.0.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:21 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ga voor de pilsjama, want voor die andere kledingstukken is het straks veel te warm
Even kijken hoeveel bier ik daarvoor moet drinken.
Ja, das goed te doen !quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vanaf 1 juni zit de opvallende pyjama tijdelijk verpakt bij geselecteerde 8-packs van Heineken Original en Heineken 0.0.
8 biertjes maar
Denk wel duurdere prijsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vanaf 1 juni zit de opvallende pyjama tijdelijk verpakt bij geselecteerde 8-packs van Heineken Original en Heineken 0.0.
8 biertjes maar
Valt mee. 10 nodigquote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:36 schreef PzKpfw het volgende:
Tegen de tijd dat je genoeg spaarpunten bij elkaar hebt ligt Oranje er alweer uit.
En belachelijk duur. Koop gewoon een redelijke fles wodka en mix daarvan een scheutje met je favoriete frisdrank enquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef Xylar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen is stelz niet te zuipen.
Ja 20 euro voor 8 blikjes en een shirt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En belachelijk duur. Koop gewoon een redelijke fles wodka en mix daarvan een scheutje met je favoriete frisdrank en
je hebt een betere hard lemonade voor een vijfde van de prijs van stelz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |