Als jij die uitspraak doet vlieg ik daar niet van in de gordijnen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dus er is geen actieve omvolking gaande, er is geen vooropgezet plan hiervoor en das allemaal kolder, maar als je vervolgens zegt "nou mooi, laten we Europa's oorspronkelijke bevolking zoveel mogelijk zo houden" dan schiet jij in de gordijnen want dat kan echt niet.
Leg eens uit waar dat vandaan komt dan als er volgens jou eigen zeggen geen agenda achter zit?
Volgens mij snap je er zelf geen hol van.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je zegt dat Afrika maar blank moet worden??
De witmens kan daar niet echt overleven. De zwarte man zal toch het zware werk moeten doen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je zegt dat Afrika maar blank moet worden??
Nee hoor, vandaar je gestrooi met woorden als "fout" en "gevaarlijk" en "ongeletterd". Je bent de rust zelve, en we kunnen allemaal zien dat je inhoudelijk aan het discussiëren bent.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als jij die uitspraak doet vlieg ik daar niet van in de gordijnen.
Blijkbaar zijn 'forum admins' geen uitzondering daarin.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Echt jong is iedereen zo fucking dom tegenwoordig of wat
quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:33 schreef Straatcommando. het volgende:
maar aantoonbaar fout en gevaarlijk.
Precies. Daarom zijn de meeste voormalige Europese kolonies ook totaal verpauperd toen we de handen er af trokken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De witmens kan daar niet echt overleven. De zwarte man zal toch het zware werk moeten doen.
Dat wordt er lang niet meer mee bedoeld.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waar draai ik omheen kerel. De Vos heeft het over omvolking. Dat is een complot theorie om de originele bevolking te vervangen door een ander. Dit onder het juk van een (joodse) elite.
"Maar ik schiet niet in de gordijnen hoor"quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Echt jong is iedereen zo fucking dom tegenwoordig of wat
Ja begrijpend lezen is voor jou ook erg lastig. Dat is toch niet dezelfde uitspraak/strekking...quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:37 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
"Maar ik schiet niet in de gordijnen hoor"
Precies dit. Maar dan hebben de échte engnekken niets meer om wat zij extreem-rechts noemen af te branden. Dus blijven ze het een 'nazistische complottheorie' noemen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat wordt er lang niet meer mee bedoeld.
Toch is dat wel wat het betekent. Het komt er letterlijk vandaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat wordt er lang niet meer mee bedoeld.
Nou dan noemen we het demografische verandering. Dat kan niemand ontkennen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja begrijpend lezen is voor jou ook erg lastig. Dat is toch niet dezelfde uitspraak/strekking...
Dat is tegenwoordig net zo relevant in deze discussie als de oorspronkelijke betekenis van de Swastika in Nazi-Duitsland uitleggen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toch is dat wel wat het betekent
Dat is dan ook de juiste term. Of iig een er van.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou dan noemen we het demografische verandering. Dat kan niemand ontkennen.
Dat bekt toch minder lekker. En dan zal je zien dat iemand met een VOC vlag in zijn hand dat een keer roept en dan kan die term ook weer worden weggezet als eng en nazistisch.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou dan noemen we het demografische verandering. Dat kan niemand ontkennen.
Of het partij embleem van FvD een swastika noemen. Want dat hadden de Nazi's ook!!1!1quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig net zo relevant in deze discussie als de betekenis van de Swastika in Nazi-Duitsland uitleggen.
Prima toch? Wat moeten de autochtonen met de cultuur van de indringers?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies. Daarom zijn de meeste voormalige Europese kolonies ook totaal verpauperd toen we de handen er af trokken.
Daarom. Toen niet verenigbaar. Nu ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima toch? Wat moeten de autochtonen met de cultuur van de indringers?
Omdat het de indringers voornamelijk te doen was om geld, goud, diamanten en weet ik veel wat nog meer.
De witman kwam alleen daar om zichzelf te verrijken. De witmens had schijt aan de cultuur van de autochtoon.
Daarom wat?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom. Toen niet verenigbaar. Nu ook niet.
De protocollen van de wijzen van sion, dat is pas een complot theoriequote:Op woensdag 27 mei 2026 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waar draai ik omheen kerel. De Vos heeft het over omvolking. Dat is een complot theorie om de originele bevolking te vervangen door een ander. Dit onder het juk van een (joodse) elite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |