Ga voor de grap dezelfde discussie eens aan in India - over dat men daar meer blanken zou moeten hebben. Check de reactie daarvan en dat zou je pas te denken moeten geven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heh. Juist dat gekrijs over omvolking en de wanhopige pogingen om dat salonfahlig te maken zouden je te denken moeten geven.
Hoe krijg je Nederland of Europa overwegend blank, om het te spiegelen. En wat is blank. En wat niet.
Die geveinsde verontwaardiging daarover is ook hilarisch. Blanke boeren worden al jaren gelynched maar oorverdovende stilte van alle kanten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alle blanken Afrika uit. Klinkt dat net zo goed?
Wat heeft India hier mee te maken?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:22 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ga voor de grap dezelfde discussie eens aan in India - over dat men daar meer blanken zou moeten hebben. Check de reactie daarvan en dat zou je pas te denken moeten geven.
Niemand zegt dat alle mensen van kleur weg moeten uit Europa, hansie.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alle blanken Afrika uit. Klinkt dat net zo goed?
Je doet je username eer aanquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:15 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wie de f**k is keijzer om te zeggen wat De Vos had 'moeten zeggen'? Wat een arrogantie zeg.
En ja, Europa/Nederland moet overwegend blank blijven. Daar sta ik volledig achter.
Europa moet blank.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niemand zegt dat alle mensen van kleur weg moeten uit Europa, hansie.
Oh, oke, woordspelletjes. terug naar de oorspronkelijke vraag dan:quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat heeft India hier mee te maken?
Aangezien jij een gebruiker bent die aanstoot neemt aan de opmerking van FvD, wil je dit dan even uitleggen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:18 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Er is geen vooropgezet plan om het blanke ras te vervangen in Europa dat is een complot omvolking etc, maar als je vervolgens hardop uitspreekt dat je hoopt dat dat niet gebeurt worden allemaal mensen opeens heel boos, leg eens uit ?
Ook dat zegt FvD niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Europa moet blank.
Maar mensen met kleur mogen blijven
[ afbeelding ]
Wat heeft India hier mee te maken?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:22 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ga voor de grap dezelfde discussie eens aan in India - over dat men daar meer blanken zou moeten hebben. Check de reactie daarvan en dat zou je pas te denken moeten geven.
Europa moet blank.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat ze het over omvolking heeft..quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:25 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Oh, oke, woordspelletjes. terug naar de oorspronkelijke vraag dan:
[..]
Aangezien jij een gebruiker bent die aanstoot neemt aan de opmerking van FvD, wil je dit dan even uitleggen?
Zucht. Europa moet blijven zoals het is, overwegend blank. Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Europa moet blank.
[ afbeelding ]
Hoezo? Ga nu niet doen alsof racisme en antisemitisme niet meer leven in onze maatschappij.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Fractievoorzitters waarschuwen voor racisme en antisemitisme van Forum: 'Doodeng'
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)me-van-forum-doodeng
Dat deze Kremlin partij nog niet verboden is zegt veel over ons land.
En iedereen die niet blind is of in de linkse fuik zit kan gewoon zien dat dat aan het gebeuren is.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Omdat ze het over omvolking heeft..
Dat is inderdaad een hilarisch onderwerp alleen dat is een hilarisch onderwerp omdat de groep die denkt dat blanke boeren gelynched worden direct emotioneel op tilt slaan als iemand het gore lef heeft om een weerwoord te geven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:23 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die geveinsde verontwaardiging daarover is ook hilarisch. Blanke boeren worden al jaren gelynched maar oorverdovende stilte van alle kanten.
Waarom draai je er zo om heen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben ook tegen massa immigratie. Ik ben ook tegen engigheid als "omvolking" en vooral de ongeletterde die dat nog geloven ook.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:27 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zucht. Europa moet blijven zoals het is, overwegend blank. Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen?
Stoppen met die massaimport van volk wat niet bij ons past, dat nooit heeft gedaan, en dat ook nooit gaat doen.
waarom steek ik nog moeite in dit forum, meer dan een zwakke echo van wat het ooit was is het toch niet en wordt het ook niet meer
Jij weet helemaal niet wat ik wil.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is wat je wil lezen, niet wat er staat.
Iedereen die wat anders denkt over dit onderwerp dan jij is 'ongeletterd'.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
engigheid als "omvolking" en vooral de ongeletterde die dat nog geloven ook.
Het gaat niet over huidskleur, het gaat over religie of politiek.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:27 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zucht. Europa moet blijven zoals het is, overwegend blank. Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen?
Stoppen met die massaimport van volk wat niet bij ons past, dat nooit heeft gedaan, en dat ook nooit gaat doen.
waarom steek ik nog moeite in dit forum, meer dan een zwakke echo van wat het ooit was is het toch niet en wordt het ook niet meer
quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar draai ik omheen kerel. De Vos heeft het over omvolking. Dat is een complot theorie om de originele bevolking te vervangen door een ander. Dit onder het juk van een (joodse) elite.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:29 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waarom draai je er zo om heen?
Echt jong is iedereen zo fucking dom tegenwoordig of watquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je zegt dat Afrika maar blank moet worden??
Het gaat niet alleen om blank. Het gaat om de mensen die hier eeuwen cultuurhistorie hebben opgebouwd, de architectuur uit de grond hebben getrokken, infrastructuur hebben gelegd en de landen ontgonnen hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat heeft India hier mee te maken?
[..]
Europa moet blank.
[ afbeelding ]
[..]
Dus er is geen actieve omvolking gaande, er is geen vooropgezet plan hiervoor en das allemaal kolder, maar als je vervolgens zegt "nou mooi, laten we Europa's oorspronkelijke bevolking zoveel mogelijk zo houden" dan schiet jij in de gordijnen want dat kan echt niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen massa immigratie. Ik ben ook tegen engigheid als "omvolking" en vooral de ongeletterde die dat nog geloven ook.
Let wel, effect en oorzaak zijn twee verschillende dingen.
Nee niet "anders" maar aantoonbaar fout en gevaarlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:30 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Iedereen die wat anders denkt over dit onderwerp dan jij is 'ongeletterd'.
Wat een stuitende arrogantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |