Ja vond ik ook maken we er mijrio vanquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Homar klinkt als een supermarkt
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wehe hominijn heeft meer dann ik als ik van voetbal kom
quote:Op woensdag 27 mei 2026 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nu werd ik bald boos wegen deze hominijn zij verhaut me alles
quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:03 schreef mario390 het volgende:
Wat laten julie altijd deze irritante hominijn lopen avond zo kann ik niet meer op 7 komen 😡 altijd avond dit zelfde gedoe kreg zij in en ur 50 punten
Theo Theequote:
Niet zo mopperen. Dan kom je hem zelf maar bolkenquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:03 schreef mario390 het volgende:
Wat laten julie altijd deze irritante hominijn lopen avond zo kann ik niet meer op 7 komen 😡 altijd avond dit zelfde gedoe kreg zij in en ur 50 punten
Om te sjanke.quote:
Tis watquote:
Boos worden heeft geen zin. Meer hier zijn en zelf bolkenquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:02 schreef mario390 het volgende:
Werd boos zelfs wanneer ik 200 punten mak word het niet genoeg zijn
Hou op Mario.quote:
Tijden veranderen. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:09 schreef mario390 het volgende:
Ik gaa vandaag niet altijd hier zijn wanneer ik in nacht over 100 punten mak eigentlich was het altijd genoeg
Ik snap dat ook nooit. Alleen plaats 1 is hier prijs.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:20 schreef Homijn het volgende:
En boven: wat dan? Dan sta je 7e in plaats van 8e. Who cares...
Ik scheis bald auf alles altijd kregen neue hier helpquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Je moet er wat voor over hebben.
Velen spelen het dan verkeerd; die vinden het gewoon geinig als ze net weer ff een plaatje hoger kunnen komen, of dat ze een specifiek persoon verdringen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Alleen plaats 1 is hier prijs.
Amen to thatquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:20 schreef Homijn het volgende:
En boven: wat dan? Dan sta je 7e in plaats van 8e. Who cares...
Niemand krijgt hulp. Hij is er op de juiste momentenquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik scheis bald auf alles altijd kregen neue hier help
quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:39 schreef Pg_up het volgende:
Aangezien ONZ lekker dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. De totaalscores houd ik wel bij ofzo.
De tijd gaat nu in.
Totaalscores:
1. FlippingCoin 381
2. _--_ 373
3. PartyHard 161
4. LurkJeRot 64
5. KoningPils 43
6. Pg_up 40
7. bamibij 34
8. LLgetikt 21
9. KaBuf 17
10. Homijn 11
11. PierreTT 6
12. haags_kwartiertje 4
12. sinterklaaskapoentje 4
13. devzero 2
Iedereen mag spelen zoals ze het willen. Iedereen heeft andere doelen. Maar de prijs is alleen voor de nr 1 het mooie gedicht van Bolke en Bolke @Grrrrrrrrquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Velen spelen het dan verkeerd; die vinden het gewoon geinig als ze net weer ff een plaatje hoger kunnen komen, of dat ze een specifiek persoon verdringen.
Die snappen het spel dus niet.
En ook nog eens een gedicht van mij, als bonusquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag spelen zoals ze het willen. Iedereen heeft andere doelen. Maar de prijs is alleen voor de nr 1 het mooie gedicht van Bolke en Bolke @:Grrrrrrrr
Sinterklaaskapoentjequote:Op woensdag 27 mei 2026 20:25 schreef Homijn het volgende:
Neue...![]()
Pg_up in ONZ / Het Dodetopicspel
[..]
Hij is altijdquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand krijgt hulp. Hij is er op de juiste momenten
Jaa ook dat nog eens. Eigenlijk moet ik maar weer eens gaan winnen. Nu twee maanden niet is alweer genoeg. Wil weer een Homijn gedicht 🍀quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
En ook nog eens een gedicht van mij, als bonus
Zet iemand die je stoort dan op de blok. Of scrol snel doorquote:
* Homijn meldt zich in juni weer met een gedicht voor de winnaarquote:
Ga je weg?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
* Homijn meldt zich in juni weer met een gedicht voor de winnaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:51 schreef Wrapster het volgende:
Of ik iets nuttigs met AI doe? Zeker
Wat is daar nuttig aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lol het is waarschijnlijk meer het genot 😛quote:
Ik kan met bepaalde sleutelwoorden in de prompt verdomt realistische plaatjes genererenquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol het is waarschijnlijk meer het genot 😛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |