En de quapoquote:
Goed idee! Ik vind dat we de moslimbevolking ook meer bij de liedjes moeten betrekken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
Er moet een vervanging komen voor "hup Holland hup". Alsof de rest van Nederland er niet toe doet.
K hen dat natuurlijk niet opgenomenquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik zie graag het filmpje hoe je dit in paint heb gemaakt.
AI heeft nu al jouw gegevens.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
K hen dat natuurlijk niet opgenomen
Maar ik heb vooral met de oranje kwast gewerkt
Patta in de straat, Oranje gaat weer kwaadquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:05 schreef Mikeytt het volgende:
Er moet een vervanging komen voor "hup Holland hup". Alsof de rest van Nederland er niet toe doet.
Dat kunnen ook Hollanders zijn. Had het meer over provincialen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:04 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Goed idee! Ik vind dat we de moslimbevolking ook meer bij de liedjes moeten betrekken.
Zoiets van "Inshallah, inshallah, alle ballen op ons Depay!"
quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja of de rode wijn, oranje maken.
Maar dan klopt mijn naam niet meer.
Dan moet in Vino_Naranja ervan maken
quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tenzij je Italiaanse bent natuurlijk
Eigenlijk mengelmoes van spaans en nederlandquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tenzij je Italiaanse bent natuurlijk
Ohja, das Spaansquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Eigenlijk mengelmoes van spaans en nederland
Patrick kan ook wel oranje vind ik.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Die GGMM heeft wel uitstekende paint skills
Ziet er goed uit, thanks!quote:
Heb ik er al eentje van.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Patrick kan ook wel oranje vind ik.
Nee dat is niks voor mij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De persoon waarvoor die gemaakt is gebruikt hem toch niet
quote:
echt asociaal!quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De persoon waarvoor die gemaakt is gebruikt hem toch niet
quote:
Sorry, je verzoek gaat in tegen onze richtlijnen voor seksuele content, probeer het opnieuw.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, je verzoek gaat in tegen onze richtlijnen voor seksuele content, probeer het opnieuw.
wtf
quote:Op maandag 8 juni 2026 12:03 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM kan je de haas oranje maken?
En als je dan toch bezig bent, misschien nog een hollands vlaggetje erbij?
En als ze kampioen worden nooit meer wijzigen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zolang de Belgen op het WK zitten:
[ afbeelding ]
nooit meer inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En als ze kampioen worden nooit meer wijzigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |