quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Tien jaar geleden in Andalo!
Kruijswijk op weg naar...
De sneeuwmuur was vandaag precies 10 jaar geleden. Wat een kutdag.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, compleet vergeten om dit mee te nemen in de OP...ik kan het beter bij fascistische feitjes houden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er als Arensman ook echt niet blij mee zijn dat Deem jou misbruikt om het even lekker over zichzelf te hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:34 schreef Pistolero het volgende:
Even een randzaak, naar ik kan erg genieten van Thijs Z. die het merk Vollering volledig sloopt vanwege haar AI-slop op Linkedin over Arensman.
Na Peña Cabarga nog steeds mijn grootste wielertrauma.quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
De sneeuwmuur was vandaag precies 10 jaar geleden. Wat een kutdag.
Erg mooi.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:34 schreef Pistolero het volgende:
Even een randzaak, naar ik kan erg genieten van Thijs Z. die het merk Vollering volledig sloopt vanwege haar AI-slop op Linkedin over Arensman.
Krachtwijkquote:Op woensdag 27 mei 2026 00:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
De sneeuwmuur was vandaag precies 10 jaar geleden. Wat een kutdag.
DLC zit er ook bij.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:48 schreef hhh38 het volgende:
Caruso probeert een paar plekken te winnen? Dan gaan alle ploegen in de onderste helft van de top 10 natuurlijk ook weer rijden.
Verder mag Chasing Group 2 er wel bij komen overigens.
Irritant dat ze die kopgroepen niet meer in 1x releasen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DLC zit er ook bij.
Van mij mag PELOTON ook wel terugkeren
Ze kunnen nu natuurlijk geen half uur meer geven.quote:
Wel typisch dat Ulissi wéér de slag gemist heeft. Astana is het kwijt sinds de winst van Bettilol.quote:
Die hebben flink gefeest de avond van de winst. Scaroni was daarna ook direct klaar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel typisch dat Ulissi wéér de slag gemist heeft. Astana is het kwijt sinds de winst van Bettilol.
Harder trappenquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:25 schreef hhh38 het volgende:
Hoe heeft Cavagna ineens een enorme voorsprong gekregen?
Ik vind hem niet zo sterk ogen vandaag. Hij moet morgen wel echt een hele goede notering pakken wil hij voorsprong hebben op Magnier voor laatste rit.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:45 schreef Makamba_ het volgende:
Narvaez kan zich echt enkel laten terugrijden he. Doet zelf geen trap te veel zelfs met 3 etappes en voorlopig de sprinterstrui op zijn naam.
Dikzakken op een fatbike. Sponsored by KFC.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:10 schreef Makamba_ het volgende:
Zal er ook maar een enkel persoon op de wereld zitten te wachten op de dagelijkse finish van de E-rijders?
Hooguit directe familie.
Op PCS elke 5 seconden een nieuwe situatiequote:Op woensdag 27 mei 2026 16:49 schreef Makamba_ het volgende:
Aparte tactieken maar het zal de vermoeidheid wel zijn.
Lijkt inmiddels toch wel echt tussen Rubio en Valgren te gaan. Zal Rubio wel worden dus met die zware kilometer die nog komt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op PCS elke 5 seconden een nieuwe situatie
Juiste moment gekozen en niemand die een pijl wil verschieten op 1km van de streep.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit was een geestige finale.
Alleen nogal vreemd dat iedereen zomaar Valgren liet rijden.
Ze reageerden continu op elkaar alsof ze allemaal hondsdolheid hadden en dan niet reageren op de snelste van het stel. Daar ging tactisch het een en ander mis.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Juiste moment gekozen en niemand die een pijl wil verschieten op 1km van de streep.
Ik denk dat het weer voor de vluchters gaat zijn. Met die springplank van 11% op 10km van de streep hebben de sprintersteams alleen maar belang dat er een kopgroep vooruit is.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Narvaez moet morgen de rit winnen als hij een redelijke kans wil hebben op paars.
Alleen ja, wie gaat er voor hem rijden dan? Alleen Mikkel Bjerg.
Alleen Magnier zou daar belang bij kunnen hebben. De rest zal het worst wezen toch?quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer voor de vluchters gaat zijn. Met die springplank van 11% op 10km van de streep hebben de sprintersteams alleen maar belang dat er een kopgroep vooruit is.
Het begin is veel te zwaar om te controleren.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Narvaez moet morgen de rit winnen als hij een redelijke kans wil hebben op paars.
Alleen ja, wie gaat er voor hem rijden dan? Alleen Mikkel Bjerg.
Moet zeggen dat ik niet naar de stand had gekeken, dacht dat andere sprinters nog kans zouden hebben in etappe 21 als er iets met Magnier zou gebeuren.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen Magnier zou daar belang bij kunnen hebben. De rest zal het worst wezen toch?
Er liggen daar 50 punten te wachten aan streep dus dat is echt wel significant voor Narvaez. Of UAE zal moeten rijden of hij moet door Bjerg gebracht worden naar de kopgroep. En dat laatste zal Soudal niet toestaan uiteraard.
Wat willen ze doen als Narvaez Bjerg op kop zet op een klimmetje en zo rechtdoor naar de kopgroep rijdt? Ik zie het niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik niet naar de stand had gekeken, dacht dat andere sprinters nog kans zouden hebben in etappe 21 als er iets met Magnier zou gebeuren.
Maar denk dat Quick-Step alleen op het wiel van Narvaez hoeft te rijden en hopen dat er een andere groep wegrijdt.
Denk dat Soudal niet sterk genoeg is om te voorkomen dat Narvaez in de kopgroep terecht komt (als hij zelf sterk genoeg is)quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik niet naar de stand had gekeken, dacht dat andere sprinters nog kans zouden hebben in etappe 21 als er iets met Magnier zou gebeuren.
Maar denk dat Quick-Step alleen op het wiel van Narvaez hoeft te rijden en hopen dat er een andere groep wegrijdt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |