MORguh GG. Lekker thnxquote:
Je mag mij alleen met koffie bolken op dit tijdstipquote:
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 27 mei 2026 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt snel in
[ afbeelding ]
Moin dotquote:
Morguh UNquote:
Was half 3 dat ik ging slapenquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar heb je 'm. Heeft 'ie toch kunnen uitslapen
O dan heb je maar weinig uurtjes geslapen als je dan nu al weer wakker bent.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
De ochtendstond heeft koffie in de mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |