quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
De ochtendstond heeft koffie in de mond
quote:
Beetje geslapen. Het was hier 27 graden boven toen ik naar bed ging. Niet echt lekker om te slapenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-05-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb prima geslapen, was 20 graden hier dus goed te doen. Wordt vandaag gelukkig niet zo warm dus wat ruimte om te koelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje geslapen. Het was hier 27 graden boven toen ik naar bed ging. Niet echt lekker om te slapen
Toch nog 25 graden zal dus niet zoveel afkoelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:33 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb prima geslapen, was 20 graden hier dus goed te doen. Wordt vandaag gelukkig niet zo warm dus wat ruimte om te koelen.
Hier stuk koelerquote:Op woensdag 27 mei 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch nog 25 graden zal dus niet zoveel afkoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |