Je gaat weer lekker 😲quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwwww hij is daar met z'n vriendje in dat hotel?
Tja, het is 2026 he....
Oh de lift had er een wietlucht! Sta ik dan met mn pisang 7up.. nee ik was het niet! Mensen in de lift in koor: neenee.. oke, de toon is gezetquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geblowd, maar heb er nog nooit dubbel van gezien.Dan doe je het goed!
Ja joh, kan gewoon! Beiden de vrouw thuis dus we gaan ingaynitoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwwww hij is daar met z'n vriendje in dat hotel?
Tja, het is 2026 he....
Ben jij weer de pisangquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh de lift had er een wietlucht! Sta ik dan met mn pisang 7up.. nee ik was het niet! Mensen in de lift in koor: neenee.. oke, de toon is gezet
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh de lift had er een wietlucht! Sta ik dan met mn pisang 7up.. nee ik was het niet! Mensen in de lift in koor: neenee.. oke, de toon is gezet
Iddquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor buitenkatten: van 9.00 tot 23.00 - Grote massamoord op muizen en mussen e.d.!En territorium verdedigen. sma'tjes hosselen enz!
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-05-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht welquote:
Niet geluktquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef DJMO het volgende:
ik hoef nog maar drie puntjes zie ik.
dan ben ik tenminste niet meer te vinden.
Vraag je een keer niet om veel puntjes, krijg je ze welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |