abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:58:45 #1
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220889950
WELKOM in het Groningen-topic, *O*!

Deze reeks bestaat al sinds juni 2006 en hier komen Groningers bij elkaar om te slowchatten, te baggeren, de dag door te nemen en natuurlijk (mini)meets te organiseren. (Vooral doen !)

Eurosonic Noorderslag, Noorderzon en / of Wintergoud bij uitstek perfect om samen het glas (of beker) te heffen *O*

Wij hebben niet echt regels maar wees gewoon gezellig, respectvol en houd je aan de FOK!policy, 7.gif.

GRONINGERS OP FOK!
join the club!

ah2.pngjc.giffok.pngFOKicon.jpgiIPkY.gifPauly.jpgdanica.jpg artoflove.jpgpsm753.jpgIL96.gif
avatar.jpgt8vthc_th.gifleleava.gifluciano3.pngjurkje.gifabc.jpggras.jpgDuikertje%202.pngGitaarmannetje2.gifrobb.png
bb1.jpgWorld.pngtulp.jpgpijl.pngkerol5.gifMetallica_2006.gifdraccavv.png
RF_winter.gif
SecretPret_UI.jpg
97d4b3b0.x50.gif tongueee.gif
resizedimage.png
ZHqic42.gif

Eervolle vermelding

Sebasser, O+.

MUZIEK

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MEER INFO?

Kunst, Cultuur & Media
Uitagenda Groningen
Groninger Museum
Eurosonic Noorderslag
Noorderzon | Performing Arts Festival
Sikkom - nieuws/community voor en door Groningse jongeren
Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio en Televisie)

Studie & Sport
Rijksuniversiteit Groningen
Hanzehogeschool Groningen
FC Groningen

Overig
VisitGroningen - toeristische informatie
Groningen.nl
Gemeente Groningen
Oude foto's van de Stad
Diverse foto's van de Stad
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:01:11 #2
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220889967
Ik weet het, de TT klopt niet, taaltechnisch. Ik heb al een melding in FB gedaan het te wijzigen naar ‘hekel aan’, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:22:10 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220890090
Hi Sjps. O+
Ik ga naar huis.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:23:18 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220890097
Ik kwam hier om te bitchen over de TT
Huilen dan.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:28:24 #5
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220890470
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hoe dúrf je?! Misschien is het in een kerk wel heel goed toeven.
:') :D
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_220890741
Heerlijk werken met dit weer. Nou hoef ik in deze warmte ook niet perse uren in de volle zon te zitten.

Nog een paar uurtjes en dan kladiladi :+
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:46:25 #7
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220893274
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:23 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kwam hier om te bitchen over de TT
;(
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:46:42 #8
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220893277
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:22 schreef nietzman het volgende:
Hi Sjps. O+
Nietz O+. Ben je ook zo heet vandaag?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:47:11 #9
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220893282
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:28 schreef Rene het volgende:

[..]
:') :D
Is meestal wel lekker koud in een kerk, volgens mij.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 mei 2026 @ 23:38:36 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220895045
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Is meestal wel lekker koud in een kerk, volgens mij.
Dat is inderdaad over het algemeen wel het geval :D
Ik was vanavond even boven in 'mijn' kerkgebouw. Maar daar was het wel heel benauwd
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 mei 2026 @ 23:47:46 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220895055
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:38 schreef Rene het volgende:
Hoornsemeer. Of hopla mag ook :7
Hoornse Meer (de wijk rondom Veenweg/SOJ Palmelaan), Hoornsemeer (het meer) en Hoornseplas (recreatieplas, dmv dam gescheiden van het meer) zijn verschillende dingen
Home is dus geen Hopla :D
Stapa (kun je tegenwoordig ook zwemmen) geen Nopla en ook geen Stastra ;)
Bij dat laatste is wel DOT, dat ondanks de hoofdletters weer geen afkorting is.

Overigens is dit net zo jeukerig als
(Bij) Vrijdag
Zondag
en Maandag

Gelukkig gaat Bij Vrijdag van naam veranderen, dat wordt Tumult
En Zondag noem ik nog altijd Jantje Zag Eens Pruimen Hangen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 27 mei 2026 @ 06:36:08 #12
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220895312
Zondag is bij mij al eens fout gegaan. Dat ik gebeld werd “we zouden toch ff rondje doen in het plantsoen?” Dat ik zei “zondag toch?”

Het was dus Home
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_220895330
:W werkse allemaal, geniet van deze heerlijke dag! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 27 mei 2026 @ 06:56:42 #14
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220895351
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 06:36 schreef Rene het volgende:
Zondag is bij mij al eens fout gegaan. Dat ik gebeld werd “we zouden toch ff rondje doen in het plantsoen?” Dat ik zei “zondag toch?”

Het was dus Home
:D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 27 mei 2026 @ 06:57:55 #15
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220895354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Dat is inderdaad over het algemeen wel het geval :D
Ik was vanavond even boven in 'mijn' kerkgebouw. Maar daar was het wel heel benauwd
Waarom hebben die tenten geen airco’s en/of verwarming?

Ik snap dat er veel een aardig tijdje geleden zijn gebouwd maar die dingen kunnen wel geïnstalleerd worden, :7.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 27 mei 2026 @ 07:13:08 #16
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220895386
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 06:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Waarom hebben die tenten geen airco’s en/of verwarming?

Ik snap dat er veel een aardig tijdje geleden zijn gebouwd maar die dingen kunnen wel geïnstalleerd worden, :7.
moet eerst de spouw volledig geïsoleerd worden, net als plafond en vloeren. Anders waait de frisse lucht er gelijk uit.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:57:26 #17
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220896801
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Nietz O+. Ben je ook zo heet vandaag?
Zwetend. Intens.
Ik ga naar huis.
pi_220896926
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 06:46 schreef Chandler het volgende:
:W werkse allemaal, geniet van deze heerlijke dag! :Y
Insgelijks ! Bij mij ging de laptop om 11:00 dicht. Elke Woensdag halve dag :7
Ook in moeilijke tijden.
pi_220898998
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:19 schreef Gibson88 het volgende:
Insgelijks ! Bij mij ging de laptop om 11:00 dicht. Elke Woensdag halve dag :7
Heerlijk, dat heb ik vrijdag's ;-) en maandag gewoon vrij + weekend... Heerlijk! :9
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220899450
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:53 schreef Chandler het volgende:

[..]
Heerlijk, dat heb ik vrijdag's ;-) en maandag gewoon vrij + weekend... Heerlijk! :9
Goed voormekaar !
Ook in moeilijke tijden.
pi_220899568
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:41 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Goed voormekaar !
Ik werk om te leven en leef niet om te werken. :+ maar moet wel zeggen dat ik m'n werk erg leuk vind!

Trouwens waarom is mijn icon nog niet toegevoegd aan TP :@ potverdepotver :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220899598
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:49 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik werk om te leven en leef niet om te werken. :+ maar moet wel zeggen dat ik m'n werk erg leuk vind!

Trouwens waarom is mijn icon nog niet toegevoegd aan TP :@ potverdepotver :+
Ha dat snap ik ! Voor mij is het een beetje van beiden. Moet wel werken om de ballen in de lucht te houden en vaak leuke dingen te doen :P

Geen idee, vorige reeks of de reeks ervoor had ik ook al 's geroepen dat ie gefixt moest worden. De icons netjes onder elkaar en de missende toe te voegen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220899622
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:53 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ha dat snap ik ! Voor mij is het een beetje van beiden. Moet wel werken om de ballen in de lucht te houden en vaak leuke dingen te doen :P

Geen idee, vorige reeks of de reeks ervoor had ik ook al 's geroepen dat ie gefixt moest worden. De icons netjes onder elkaar en de missende toe te voegen.
Ik ook, al ervaar ik dat vaak goedkope/gratis dingen ook erg leuk zijn.. :+

Maar bijna weekend *O* over 2 daagjes! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220899726
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:59 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik ook, al ervaar ik dat vaak goedkope/gratis dingen ook erg leuk zijn.. :+

Maar bijna weekend *O* over 2 daagjes! :+
Fait enough, is ook zo. Maar effe ergens lekker lunchen met een goed wijntje of een lekkere Gin Tonic is ook niet verkeerd :P

Ach vrijdagen zijn bij mij over het algemeen relatief rustig. Ik rond dan vaak af wat ik nog had te doen en pak de Maandag weer nieuwe dossiers op. Zo voor het weekend vind ik nutteloos, krijg het dan toch niet af.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220899731
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:19 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Fait enough, is ook zo. Maar effe ergens lekker lunchen met een goed wijntje of een lekkere Gin Tonic is ook niet verkeerd :P

Ach vrijdagen zijn bij mij over het algemeen relatief rustig. Ik rond dan vaak af wat ik nog had te doen en pak de Maandag weer nieuwe dossiers op. Zo voor het weekend vind ik nutteloos, krijg het dan toch niet af.
Ow zeker niet! Begrijp mij niet verkeerd dat doe ik ook! al dan wel in mindere mate, maar ik kan dan wel weer uren doen waar ik zelf zin in heb :+ ach het zijn de keuzes die je maakt hé, ik kom iig niets te kort maar heb natuurlijk een shitload te wensen! :@

Wat doe jij dan precies als ik vragen mag? iets bij DUO?

Ik werk op school, met kids van 13-18. Heerlijk, die energie. En wat ik er voor terug krijg, smiles! O+

Mijn vrijdag middag sluit ik af met een laatste les in het zwembad, en daarna lekker vrij!! _O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')