Die stond ook helemaal geparkeerd.quote:
Wist niet dat hij inmiddels zo goed stond in het klassement. Dan wel realistisch en verstandig, die etappewinst wordt namelijk wel erg lastig.quote:
Het is wel jammer dat er geen echte concurrentie is voor Vingegaard.quote:
Morgen wordt zijn dag, of ziek?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beloki netjes 102e vandaag.
Slechts naar de 21e plaats gezakt in het klassement, dat valt dan weer mee.
Kan hij dan niet beter uit het Vingegaard treintje stappen en zelf proberen zolang mogelijk aan te haken?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:26 schreef Pistolero het volgende:
Vingegaard heeft blijkbaar aangegeven dat hij Piganzoli aan de witte trui wil helpen en dat laatstgenoemde ook mag gaan aanvallen.
Het is een beetje energieverspilling als je graag een ritzege wil. Nu vrees ik dat dat Poels sowieso niet gaat lukken met de Deense kannibaal op oorlogspad...quote:
Normaal gesproken pakt Piganzoli dat wit sowieso wel ja, daarvoor is de rit van vrijdag te zwaar. En als Vingegaard al iets over aanvallen zegt, kan Piganzoli ook best vrijdag of zaterdag vroeg proberen aan te vallen op de slotklimquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan hij dan niet beter uit het Vingegaard treintje stappen en zelf proberen zolang mogelijk aan te haken?
Hij staat nu al tweede op de lijst en de nummer 1 zakt vanzelf wel weg.
Denk dat die nu wel klaar isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is een beetje energieverspilling als je graag een ritzege wil. Nu vrees ik dat dat Poels sowieso niet gaat lukken met de Deense kannibaal op oorlogspad...
Hij staat 23e, dat is toch ook niet heel bijzonder?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wist niet dat hij inmiddels zo goed stond in het klassement. Dan wel realistisch en verstandig, die etappewinst wordt namelijk wel erg lastig.
Dat dacht en vond ik ook vandaar mijn eerdere post maar toen verwarde ik deze post met het algemeen klassement ipv de dag uitslag.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij staat 23e, dat is toch ook niet heel bijzonder?
quote:
Hebben die Belgen het toch goed bekeken met hun uitgebreide kennis van woonplaatsen van ieder vriend/familielid van elk renner.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef wimderon het volgende:
Ah, de manager van Jonas komt uit de regio en maakt dat hij hier wilde winnen.
We hadden het kunnen weten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |