Hoeft ook niet echt ja, is al aan het uitfietsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:58 schreef Idisrom het volgende:
Jonas loopt de laatste kilometers niet verder meer uit.
Doet Vocsnor ook, net gezien in zijn Vlogquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:04 schreef Steven184 het volgende:
Even tijdritpositie oefenen na rustig ritje
Dan heb je wel een betere Kuss nodig die hem kan loodsen denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:03 schreef H.Vviv het volgende:
Piganzoli gaat in de laatste bergetappes nog wel de jongerentrui.
Denk dat daar weinig mis mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:03 schreef Makamba_ het volgende:
Wout Poels en zijn doelloze ereplaats fetisj.
Ze zouden er ook best voor kunnen kiezen om hem geen knechtwerk voor Vingegaard meer te laten doen, dat scheelt al een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je wel een betere Kuss nodig die hem kan loodsen denk ik.
Al loopt hij flink in op Eulalio zo.
Met stip in de Top Tienquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:03 schreef Makamba_ het volgende:
Wout Poels en zijn doelloze ereplaats fetisj.
Dit inderdaad als het een doel isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze zouden er ook best voor kunnen kiezen om hem geen knechtwerk voor Vingegaard meer te laten doen, dat scheelt al een slok op een borrel.
Toch is het kleine stukje van Kuss steeds genoeg om het peloton behoorlijk uit te dunnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je wel een betere Kuss nodig die hem kan loodsen denk ik.
Al loopt hij flink in op Eulalio zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |