En dan dit er achteraan..*zucht*quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Sonja: "Nee, laat mij maar... ik doe het wel alleen, Hendrik"
Hij barst van de pijn maar zij heeft ook lastquote:
Het lijkt wel of ze mannengriep heeft, dat is ongeveer het ergste wat je kan overkomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij barst van de pijn maar zij heeft ook last
Ja percies... je voelt hem aan... standje slachtofferrol....quote:
Belachelijk dat Hendrik dat niet begrijpt!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij barst van de pijn maar zij heeft ook last
Dat passief agressief gedoe ook, zal ik even helpen. Nee IK DOE HET WEL ALEENquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Belachelijk dat Hendrik dat niet begrijpt!![]()
Hadden ze maar een andere kleur helm moeten kiezenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef Firuze60 het volgende:
Het zijn ook allemaal akelige trappen in dat huis, heel smal, steil en boven ook nog met een draai.
-Het is zoals het isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef pmponer het volgende:
Patrick in Marloes
- Meer dan je best kan je niet doen
- je kan geen ijzer met handen breken
- het is de schuld van de Rabobank
- Ons is het niet verteld
- WIj konden er niets aan doen
- De planning zit in het hoofd
- We worden iig geen laatste
Koop nu 'The Best of Patrick, deel 1"quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef pmponer het volgende:
Patrick in Marloes
- Meer dan je best kan je niet doen
- je kan geen ijzer met handen breken
- het is de schuld van de Rabobank
- Ons is het niet verteld
- WIj konden er niets aan doen
- De planning zit in het hoofd
- We worden iig geen laatste
Dit kan toch ook nietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Sonja zoekt een excuus om te stoppen met het Blok en gebruikt de blessure van Hendrik daarvoor...voorspelling!
Ik denk dat ze zelf het Blok afmaakt en van Hendrik af gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja wil niet met een krakkemikkig iemand reizen..![]()
Dat wordt later een leuke mantelzorger.
Dat vond ik vanochtend ook al zo liefdevolquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja wil niet met een krakkemikkig iemand reizen..![]()
Dat wordt later een leuke mantelzorger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |