is gewoon in beeld geweest, dat ze bekend maakte dat ze weggingen en toen is er afscheid genomen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geen idee of ze al afscheid hadden genomen, volgens Harm iig niet. Wie heeft het over dramatisch zwaaien en janken?Grappig dat je dat zo opvat.
Nee hoor, ik heb het gewoon over even een handje geven en verder succes of gezondheid wensen of zoiets.
Uit de commentaren van de andere koppels (S&G bijvoorbeeld) blijkt dat ze bewust wegbleven uit haat en nijd en op geen enkel moment even gedag hadden gezegd. Dat vind ik onsportief en treurig zo laat je je wel heel erg kennen.. het is maar een dom spelletje en geen gevecht in een vluchtelingenkamp om het laatste stukje brood of zo![]()
Al is het alleen al tegenover Hendrik, waar iedereen (als ik het goed begreep) wel redelijk positief over was.
Maar wat ik al zei, kennelijk hebben Sonja en Hendrik iemand vermoord of zo, dat er zoveel haat en nijd is.. dat kon ik iig uit de beelden niet opmaken, hoezeer ik Sonja ook een k*tbitch vind...
Het is vooral Steffi die zich in deze heel erg liet kennen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geen idee of ze al afscheid hadden genomen, volgens Harm iig niet. Wie heeft het over dramatisch zwaaien en janken?Grappig dat je dat zo opvat.
Nee hoor, ik heb het gewoon over even een handje geven en verder succes of gezondheid wensen of zoiets.
Uit de commentaren van de andere koppels (S&G bijvoorbeeld) blijkt dat ze bewust wegbleven uit haat en nijd en op geen enkel moment even gedag hadden gezegd. Dat vind ik onsportief en treurig zo laat je je wel heel erg kennen.. het is maar een dom spelletje en geen gevecht in een vluchtelingenkamp om het laatste stukje brood of zo![]()
Al is het alleen al tegenover Hendrik, waar iedereen (als ik het goed begreep) wel redelijk positief over was.
Maar wat ik al zei, kennelijk hebben Sonja en Hendrik iemand vermoord of zo, dat er zoveel haat en nijd is.. dat kon ik iig uit de beelden niet opmaken, hoezeer ik Sonja ook een k*tbitch vind...
Nu het bijna klaar isquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind de afleveringen steeds leuker worden.
Ben toch maar gaan kijken omdat er toch wel het één en ander gebeurt daar. Megan die heeft liggen ketsen met Luca. Haar huwelijk kapot en hij had een zwangere vriendin thuis zitten, nou dat heeft potentie om te kijken dus.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaan we niet met z'n allen naarASS
kijken met
Naomi van vorig jaar
?
Zo kijk ik in elk geval tijdens die reclames
Ik durf niet te kijken. Bij die types heb ik het gevoel dat elke minuut mijn IQ met 1 punt zakt en... het komt nogal kritisch bij mij.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben toch maar gaan kijken omdat er toch wel het één en ander gebeurt daar. Megan die heeft liggen ketsen met Luca. Haar huwelijk kapot en hij had een zwangere vriendin thuis zitten, nou dat heeft potentie om te kijken dus.![]()
Naomi is één van de normaalste daar![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:13 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat het toeval is maar dit zat vandaag in mijn mail![]()
[ link | afbeelding ]
Oh, dat ben ik dan alweer vergeten. En ik geef de volgende personen daarvan de schuld: 1) Ray 2) mijn klusteam 3) mijn partner (of course), 4) Heiko 5) natuurlijk de buurtbewoners 6) het mooie weer en iedereen die ik verder vergeten ben.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
is gewoon in beeld geweest, dat ze bekend maakte dat ze weggingen en toen is er afscheid genomen.
Nou ik absoluut wel hoor. Ik weet niet of je de buurt daar een beetje kent, maar vertrouw maar niet op de mooie, oe-wat-is-het-hier-gezellige beelden aan het begin van Het Blok.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dan het mirakel van het in de grote container weggegooide asbest. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat door de buurtbewoners er in is gegooid.
Nee ik heb ook geen container (huisafval) moet toch wel een soort van hier gescanned zijn.quote:
Ik kan dat niet, op die manier genieten van het verdriet van anderen... bijvoorbeeld van die zwangere vriendin. Ik vind dat verschrikkelijk en begrijp niet hoe mensen dat kunnen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben toch maar gaan kijken omdat er toch wel het één en ander gebeurt daar. Megan die heeft liggen ketsen met Luca. Haar huwelijk kapot en hij had een zwangere vriendin thuis zitten, nou dat heeft potentie om te kijken dus.![]()
Naomi is één van de normaalste daar![]()
Ok Marloesquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik dan alweer vergeten. En ik geef de volgende personen daarvan de schuld: 1) Ray 2) mijn klusteam 3) mijn partner (of course), 4) Heiko 5) natuurlijk de buurtbewoners 6) het mooie weer en iedereen die ik verder vergeten ben.
Hoeveel procent is dat ongeveer? En in welke regio? MIjn vader hoort morgen of er biedingen op zijn huis zijn gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:31 schreef Firuze60 het volgende:
Is er al ergens een nieuwtje opgedoken over het Open Huis van gisteren? Zijn er al biedingen?
(Mijn zoon heeft net zijn huis verkocht met 90k overgeboden binnen een week..) Wil niet opscheppen, want vind het werkelijk absurd, die huizenmarkt.
Haha nog slechter, geen eens een container. Nou daar moet je wel gebruik van makenquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb ook geen container (huisafval) moet toch wel een soort van hier gescanned zijn.
Ik zie niet wie er in Het Blok nu voor het nodige (negatieve) vuurwerk moet gaan zorgen... Alleen omdat er niet veel koppels over zijn, maar ook omdat de klus-probleemgevallen nu wel weg zijn... of het moet Patrick en Marlooser zijn...quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind de afleveringen steeds leuker worden.
Nijmegen centrum. Hij koopt er wel een tussenwoning voor terug van over de zes ton. *slik*quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hoeveel procent is dat ongeveer? En in welke regio? MIjn vader hoort morgen of er biedingen op zijn huis zijn gedaan
Toch raar vind je niet? Dat ik het letterlijk gister over container schoonmaken heb gehadquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
Haha nog slechter, geen eens een container. Nou daar moet je wel gebruik van maken
Nou, bij deze trek ik mijn klusaanbod om bij jou het plafond te verven, een hor te plaatsen, een wandje te schilderen en 100 meter schutting in jouw tuin te plaatsen, terug. Dat doet jouw zoon maar effe lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nijmegen centrum. Hij koopt er wel een tussenwoning voor terug van over de zes ton. *slik*
Ken die lui niet en boeit me ook niet, het zijn ook niet de scherpste messen in de la. Die man en die vriendin zijn beter af zonder die luiquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, op die manier genieten van het verdriet van anderen... bijvoorbeeld van die zwangere vriendin. Ik vind dat verschrikkelijk en begrijp niet hoe mensen dat kunnen eerlijk gezegd.
Waarom denk je dat die dat kan?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, bij deze trek ik mijn klusaanbod om bij jou het plafond te verven, een hor te plaatsen, een wandje te schilderen en 100 meter schutting in jouw tuin te plaatsen, terug. Dat doet jouw zoon maar effe lekker
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, bij deze trek ik mijn klusaanbod om bij jou het plafond te verven, een hor te plaatsen, een wandje te schilderen en 100 meter schutting in jouw tuin te plaatsen, terug. Dat doet jouw zoon maar effe lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |