dat je water drinkt? of dat je ergens aan een meertje of zo aan het chillen ben?quote:
quote:
Ik had het liefste dat laatste gedaan, maar ik zit heel saai met een glaasje water op bed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat je water drinkt? of dat je ergens aan een meertje of zo aan het chillen ben?
better saai than sorryquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had het liefste dat laatste gedaan, maar ik zit heel saai met een glaasje water op bed.
kijk nou; stiekeme baggeraar jijquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
stille waters hebben diepe gronden...
dat die bij Van Oord of Boskalis werkt zonder dat ze dat wetenquote:
quote:
ik zal je de volgende keer waarschuwenquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook nog.
Ik zag het pas om 22:24.
en ik maar denken dat je een interne wekker hebt hiervoorquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]Maar ik was niet op FOK! dus dat zie ik dan niet.
ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je een interne wekker hebt hiervoor
zie eerder iemand voor me met meerdere horloges om en/of tig klokken in huisquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je een interne wekker hebt hiervoor
quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie eerder iemand voor me met meerdere horloges om en/of tig klokken in huis
quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie eerder iemand voor me met meerdere horloges om en/of tig klokken in huis
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.
Goedemorgen Compadre.quote:
Mogguh freon!quote:Op donderdag 28 mei 2026 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Compadre.
Scène uit Spetters.
Gizzieeeeeeequote:Op donderdag 28 mei 2026 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Lokwinske @:Gizmogirl28![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2026 05:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jij bent er ook vroeg bij vandaag amigo.
Vanwaar zo vroeg op?
Ik zat net een 2 jaar oud interview met @Regilio_ Tuur te kijken. Die heeft echt teveel gesnoven. Wat een figuur.quote:
Haha mooi hè. Wat een paradijsvogel. DJ Jean is er niks bij.quote:Op donderdag 28 mei 2026 05:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zat net een 2 jaar oud interview met @:Regilio_ Tuur te kijken. Die heeft echt teveel gesnoven. Wat een figuur.
Dat verhaal dat hij passagiers had gered dat in het water was geland terwijl hij daar toen helemaal niet was .quote:Op donderdag 28 mei 2026 05:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zat net een 2 jaar oud interview met @:Regilio_ Tuur te kijken. Die heeft echt teveel gesnoven. Wat een figuur.
En dat Nederlands z’n 3e taal is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 05:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verhaal dat hij passagiers had gered dat in het water was geland terwijl hij daar toen helemaal niet was .
Rotterdamquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
En dat Nederlands z’n 3e taal is.Hij lulde gewoon plat Rotterdams. Ik vind hem echt een sukkel.
Don Diego Poeder, da’s pas een held én nog steeds een echte Rotterdammer.
Doet Regilio ook 14-jarige meisjes tongzoenen tijdens optredens?quote:Op donderdag 28 mei 2026 05:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Haha mooi hè. Wat een paradijsvogel. DJ Jean is er niks bij.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:41 schreef maily het volgende:
[..]
Maar wat zijn er nog leuke filmpjes van hemen
Dagbagger meetquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:23 schreef EvilSkittle het volgende:
Eens kijken of we een nieuwe meet kunnen organiseren. Héérlijk die ongefilterde meningen van andere users.
Die ene in Delfshaven waar hij alleen Engels sprak en cowboy Jos tegenkwam?quote:Op donderdag 28 mei 2026 05:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ja die!quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die ene in Delfshaven waar hij alleen Engels sprak en cowboy Jos tegenkwam?
quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:56 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij wilt zeker zo’n elektrische, want die gaat sneller.
Zijn het tuin-apen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:07 schreef maily het volgende:
Apen ontsnapt!
Mensen moeten de politie bellen als ze een aap in de tuin zien.
#ANP nieuws
Ik rook ze nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voor deze ongelofelijk slecht ruikende hersenscheten
Ik vind dat hier best meer waardering voor mag komen. Als niemand meer belt hebben zij geen werk!quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
En valse meldingen bij 112 worden ook niet gewaardeerd. Dan ben ik in de aap gelogeerd.
#apenpokkenquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:07 schreef maily het volgende:
Apen ontsnapt!
Mensen moeten de politie bellen als ze een aap in de tuin zien.
#ANP nieuws
Wel meteen een goed excuus voor als je vriendje vraagt hoe hij het heeft opgelopen!quote:
Heer Homijn.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor tepels van een meter waarmee je een gat in de rots van Gibraltar kunt boren!
In Dagbagger wordt niet geroddeld! @Paulquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:36 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, ik las net in het andere topic dat Paul uit z'n kliniek ontsnapt is.
Dat verklaart dit bericht!
HOU OP MET MIJ PESTENquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:36 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, ik las net in het andere topic dat Paul uit z'n kliniek ontsnapt is.
Dat verklaart dit bericht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |