Ow, die ken ik niet!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
De enige whisky die ik niet te zuipen vind is Dalwhinnie. Die fles met tegenzin leeggedronken.
Omdat het volgens hen bedorven zou zijn, omdat er een ziekenhuisgeurtje aan zou zitten!quote:
Man3. Talisker is ook nice.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat het volgens hen bedorven zou zijn, omdat er een ziekenhuisgeurtje aan zou zitten!(De jodium)
Moest ik behoorlijk aan wennen!quote:
Ja of Famous Grouse. Is gewoon aftershave.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, die ken ik niet!![]()
Ik heb wel eens een fles Vat 69 leeggegoten.
Teeeeeering ja, dat was 1 van de eerste soorten die ik ooit gekocht had!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:22 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ja of Famous Grouse. Is gewoon aftershave.
Doet me ook aan Blue Curaçao denken!quote:
Ik heb beeld nu @Smurf @Smurfinquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me ook aan Blue Curaçao denken!
Heb daar tijdens de introductieweek van de HBO echt ontiegelijk op zitten nekken toen ik na enorme ladingen bier zei dat ik echt geen enkel glas meer moest gaan drinken, omdat het dan fout zou gaan.
"Ah kom op, nog één glaasje samen met ons drinken joh! Het hoeft geen bier te zijn, kies maar wat uit!"
Smurfenkots....
Ja, toe, nog 1 atjequote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb daar tijdens de introductieweek van de HBO echt ontiegelijk op zitten nekken toen ik na enorme ladingen bier zei dat ik echt geen enkel glas meer moest gaan drinken, omdat het dan fout zou gaan.
"Ah kom op, nog één glaasje samen met ons drinken joh! Het hoeft geen bier te zijn, kies maar wat uit!"
Smurfenkots....
Ja, en om te kijken of je er nog eentje op kon...quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en om te kijken of je er nog eentje op kon...
Vroeger was er altijd wel eentje bij de bar een meter bier aan het halen. Met de tijd dat hij eindelijk met die plank bij ons tafeltje gearriveerd was ging de volgende alweer![]()
De leukste disco of kroegavonden. Je als groep installeren aan zo'n tafeltje, en die tafel stond na een poos behoorlijk vol met bierglazen.quote:
echt hoor ....quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo kennen we hem niet in dat nadere topic he?Zo braaf daar....
Sorry ik vind dat lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Smurfenkots....
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo kennen we hem niet in dat nadere topic he?Zo braaf daar....
Hellowwwwwquote:
MORguh GGquote:Op woensdag 27 mei 2026 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Welterusten
Ik ben net begonnen
Koffie!
Lekker. Het is nu nog koel buiten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 06:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb even ramen en deuren open, kan het wat doorwaaien.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Welterusten
Ik ben net begonnen
Koffie!
quote:
Neequote:
deze?quote:
HihiHoiquote:
quote:
Geen verbrand gezicht inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
En heel handig zo'n hoed met dit weer.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij stuurde jou naar je mand
Fuck, deed ik mis-genderen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:40 schreef maily het volgende:
[..]
Mooie top een heldin?![]()
Helleu NimmaNympho![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:53 schreef StevenHyde het volgende:
Deze AI shii shii is tofHoop dat ze die ook in mariokart stoppen, maar dan dus ipv een auto met een fietsje. Dan kies ik shii shii boven toad.
Nee moet zo werkenquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Beter
Voor mij dan, niet voor @:greysbones
Ja hoorquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk is de temperatuur een beetje te doen.
Psies goedquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoor
Constante temp van 23 graden
een lege doos is nooit grappigquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee mijn grappendoos is leeg vandaag
Dame Shii.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |