Ja, ik zit nu iets verder in de stories en dan heeft ze het over zaterdag, dus ze zit inderdaad een dag of vijf achter denk ik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het was hier bloedheet, ook 's avonds had je geen jas nodig haha. Maar was dat beeld ook van gisteren? Zij loopt meestal wat achter met dr content.
Maar wat is ze gelukkig he die Michelle! Ik zie alleen nog maar vluchtgedrag.
Maar dit!! Kind opfrissen? Echt al 16 jaar moeder en nooit bedacht dat ik even mijn kind met een spraytje ga opfrissen.... (even in bad/douche/washand er over wel hoor... soms zijn ze gewoon even niet meer toonbaar 🤣🤦♂️ mijn kinderen kwamen ook buiten....)quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke die een spray tipt op je kind op te frissen, het is geen wc. Haal gewoon een washandje eroverheen 🙈.
Beetje mosterd, maar die snijmachine van AM vind ik absoluut geen reclame. Hij schuift over de tafel, je hebt extra afwas en t staat in de weg en is ook nog eens hartstikke duur.
Zijn er echt mensen die dat zien en denken: ja, wat handig! Een lompe snijmachine op mijn aanrecht.
Zaadcrackers bakken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Ramonkel het volgende:
Wat kan je nog meer doen op dat demammavan event dan? Wie het snelste kan prakkwakken met Maarten? Klompklossen? Een bakfietsrace?
Zaterdag was het gewoon heet hier trouwens haha.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:28 schreef MonaB het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu iets verder in de stories en dan heeft ze het over zaterdag, dus ze zit inderdaad een dag of vijf achter denk ik.
Ezeltje prikje; maar dan met een afbeelding van Tim Hofmanquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zaadcrackers bakken.
Hard zuchten
Heel hard: kijk nou! Roepen.
Rondje hardlopen en/of bootcamp
Workshop 1: hoe stel ik mijn eigen allerhande weekmenu samen?
Workshop 2; hoe exploiteer ik mijn kinderen terwijl je met je droge ogen beweerd het met de beste intenties te doen.
De event-kampioenschappen ongeïnteresseerd ‘waaaauw’ zeggen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:32 schreef Ramonkel het volgende:
[..]
Ezeltje prikje; maar dan met een afbeelding van Tim Hofman
En inmiddels wordt hij zelfs geknipt door de kapper aan huis. Ik vind dat dus echt heel raar. Naar mijn idee hebben mensen vaak een vaste kapper en daar blijf je bij. Net als de tandarts en huisarts. Wij hebben in alles ons eigen gehouden. Maar misschien is dat juist raar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:59 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Vol verbazing bekeken. En ook dat T dus werkelijk overal mee naar toe gaat, kinderen naar school brengen, mee naar werk.. Echt, why??
Worksjop hoe stempel je jezelf door je weekplanning heenquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zaadcrackers bakken.
Hard zuchten
Heel hard: kijk nou! Roepen.
Rondje hardlopen en/of bootcamp
Workshop 1: hoe stel ik mijn eigen allerhande weekmenu samen?
Workshop 2; hoe exploiteer ik mijn kinderen terwijl je met je droge ogen beweerd het met de beste intenties te doen.
Daarom ook een rondJE he. Moeten niet overdrijven😂quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:48 schreef J-net het volgende:
[..]
Worksjop hoe stempel je jezelf door je weekplanning heen
Worksjop hoe leur ik voor samenwerkingen
Worksjop door MG voor alle partners - hoe kwak je eten op het bord - special effects
Worksjop hoe blijf je relevant - zeiken over dezelfde zaken jaar op jaar en net doen alsof het een nieuw irritatie is
Worksjop hoe je het hulpje van het hulpje van de minister wordt
Rondje hardlopen hahahahhaaa, die paar minuten van gister. Aankleden en douchen erna duurden langer dan de activiteit zelf.
Maaruh het is 30 graden. hebben we het haring verhaal alweer gehad?
Tandarts/huisarts wel, kapper niet. Snap wel dat hij nu bij die kapper laat knippen. Hij woont op 'de farm' en de kapper komt tochquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En inmiddels wordt hij zelfs geknipt door de kapper aan huis. Ik vind dat dus echt heel raar. Naar mijn idee hebben mensen vaak een vaste kapper en daar blijf je bij. Net als de tandarts en huisarts. Wij hebben in alles ons eigen gehouden. Maar misschien is dat juist raar.
Ja hallo AM de hondsdagen komen er toch aan? Waar blijft die post?quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:48 schreef J-net het volgende:
[..]
Worksjop hoe stempel je jezelf door je weekplanning heen
Worksjop hoe leur ik voor samenwerkingen
Worksjop door MG voor alle partners - hoe kwak je eten op het bord - special effects
Worksjop hoe blijf je relevant - zeiken over dezelfde zaken jaar op jaar en net doen alsof het een nieuw irritatie is
Worksjop hoe je het hulpje van het hulpje van de minister wordt
Rondje hardlopen hahahahhaaa, die paar minuten van gister. Aankleden en douchen erna duurden langer dan de activiteit zelf.
Maaruh het is 30 graden. hebben we het haring verhaal alweer gehad?
Ik snap er echt niks van. Maar ik snap sowieso niet dat mensen alles samen doen. Ik ben gek op mijn eigen leven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tandarts/huisarts wel, kapper niet. Snap wel dat hij nu bij die kapper laat knippen. Hij woont op 'de farm' en de kapper komt toch
Ze lift op een manier dat bijna iedereen rug klachten zou krijgen.... ze beweert een pc te hebben 🤔 ik geloof er weinig van en anders heeft ze een betere nodigquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik geen verstand heb van datgene wat DBM doet, maar ik vind de squats er gekkig uitzien. Instabiel ofzo, of misschien komt het door die veel te strakke knie dingen 🙈
Daar sluit ik me volledig bij aan. Wij hebben ook echt wel gezamelijke vrienden, maar we doen ook graag dingen apart.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van. Maar ik snap sowieso niet dat mensen alles samen doen. Ik ben gek op mijn eigen leven.
Ik begrijp sowieso niet waarom je dit doet, maar hoezo heb je hier ruimte voor in je vriezer?quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
En de wurksjop ‘hoe leg je je dekens (..) in de vriezer en recycle je het filmpje dagelijks voor je insta.
Prakkwakken 😂😂😂quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:25 schreef Ramonkel het volgende:
Wat kan je nog meer doen op dat demammavan event dan? Wie het snelste kan prakkwakken met Maarten? Klompklossen? Een bakfietsrace?
Ik vind het zo zonde dat ze dat doen, ik vind het namelijk oprecht een fijn merk en wij hebben er ook wat apparaten van.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:29 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Jezelf fotograferen in de supermarkt of bij de toiletten van een benzinestation op je jimmychoo's net zo vreemd toch. En fijn dat Ninja al die flu's sponsort, mooie reden om dat merk dus over te slaan.
Ik volg een Canadese moeder, en zij doet ook aan gewichten (geen idee hoe ik het moet noemen..) Maar dit ziet er wel heel anders uit 🤔quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik geen verstand heb van datgene wat DBM doet, maar ik vind de squats er gekkig uitzien. Instabiel ofzo, of misschien komt het door die veel te strakke knie dingen 🙈
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |