Hier binnen valt wel mee 21.4quote:Op maandag 25 mei 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemiddag
Warm hè?
Effe een lekkere cola
[ afbeelding ]
Blubquote:
Piepquote:
Wil 4000 halen vandaagquote:Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent niet meer in te halen UN Je bent al de winnaar van deze maand
O dan mag je nog even.quote:
Ja lees het netquote:Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Ga je ook gezellig BBQen pppff
Twee kinderen zwaargewond bij ongeluk met barbecue in Breda
https://nos.nl/artikel/26(...)et-barbecue-in-breda
CNN heeft DTS Mei nog niet gecalldquote:Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent niet meer in te halen UN Je bent al de winnaar van deze maand
Ik zat op een forum waar dit een standaard smiley was, toen werd het overgenomen door een commerciële partij en zijn er alleen maar standaard emojisquote:Op maandag 25 mei 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemiddag
Warm hè?
Effe een lekkere cola
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |