Moin.quote:
Is er geen 24 uurs receptie?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Medewerkers zijn er pas om 7 uur, jammer joh
O dacht dat je al eens eerder in PP was geweest toen je hier al zat?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan was ik er ook tussen 5 en 6 uit.. en toen was ik hier nog niet eens
Nog moe, dan even terug gaan?quote:
Zou kunnen idd ja, oktober 2024quote:Op maandag 25 mei 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je al eens eerder in PP was geweest toen je hier al zat?
Volgens mij was je toen al wel hier.quote:
Gratis eten van 07:00 tot 01:00 vs fastfood waar ik al 30 euro voor kwijt ben voor een fatsoenlijke maal en na 2 uur weer honger heb.. neuh, ik pasquote:Op maandag 25 mei 2026 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Mocht het eten niet bevallen daar, er zit een McDonald's 200 meter verderop
Zou zomaar kunnen hoor.. scheelt niet veel met elkaar geloof ikquote:Op maandag 25 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was je toen al wel hier.
Kan het mij tenminste herinneren dat je er een keer heen was toen je hier al poste
Maakt ook niet uit, je staat nu voor een nieuw PP avontuurquote:Op maandag 25 mei 2026 07:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen hoor.. scheelt niet veel met elkaar geloof ik
Precies, koffer deel 1 is zojuist ingepaktquote:Op maandag 25 mei 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, je staat nu voor een nieuw PP avontuur
Hoeveel koffers neem je mee?quote:Op maandag 25 mei 2026 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies, koffer deel 1 is zojuist ingepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |