De cake stond dan ook niet op het menu, ergo: men heeft zelf eten (cake) meegenomen naar het restaurant en verwacht vervolgens wel dat er voor 11 man cake geserveerd wordt.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:33 schreef Mikeytt het volgende:
https://dailydot.com/beverly-hills-cake-cutting-fee-controversy
[..]![]()
110 dollar om voor een groepje mensen een cake aan te snijden. Knettergek.
Blijkbaar rekenen ze 10 dollar per persoon voor het aansnijden en hebben ze dit niet op het menu vermeld.
Nu krabbelen ze terug en heeft het restaurant excuses aangeboden en zeggen ze dit voortaan wel goed te vermelden... en ze hebben de prijs gehalveerd. Nou, wat een koopje.
Ik ga er vanuit dat de toetjes daar een veelvoud kosten...quote:Op maandag 25 mei 2026 12:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En die bestellen nu geen toetje. Elf personen keer 10 dollar voor het toetje, en daar heb je precies de prijs te pakken.
Ik haat AI, maar wist even niet beter.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de toetjes daar een veelvoud kosten...
quote:The cost of a dessert at a good restaurant in the US generally ranges from $8 to $18. Prices vary depending on the restaurant's tier, location, and the complexity of the pastry
Ik vond net een menukaart van het restaurant waarop een chocolademousse van $ 15 stond, en een fruitsalade van $ 20.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik haat AI, maar wist even niet beter.
[..]
Zie je, zelfs bij dit soort dingen kun je beter met een stel dobbelstenen gooien dan AI gebruiken.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond net een menukaart van het restaurant waarop een chocolademousse van $ 15 stond, en een fruitsalade van $ 20.
Het is het Poza dine in menu van het bijbehorende hotel, maar ander prijzen komen overeen met de bon, dus ik neem aan dat deze ook gelijk zijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zie je, zelfs bij dit soort dingen kun je beter met een stel dobbelstenen gooien dan AI gebruiken.
Dank u!
Valt me nog mee, maar aangezien het de VS is komt daar nog belasting bij, denk iets van 10% op die locatie en de min of meer verplichte fooi van ~20%quote:Op maandag 25 mei 2026 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond net een menukaart van het restaurant waarop een chocolademousse van $ 15 stond, en een fruitsalade van $ 20.
Mag ik de Spicy Tuna roll en twee lollies?quote:Op maandag 25 mei 2026 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is het Poza dine in menu van het bijbehorende hotel, maar ander prijzen komen overeen met de bon, dus ik neem aan dat deze ook gelijk zijn.
venue-menu-4215-a05722fd-51ba-4956-817d-c6fa2f5306bf.pdf https://share.google/SQzvd2BFPtgbXtOUU
En het was er een paar jaar geleden nog best een stuk goedkoper, maar zodra het minder gaat lijkt mij al die fastfoord restaurants overal als dominosteentjes omvallen. Nu is dit restaurant geen fast food, het is al een stuk chiquer.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Valt me nog mee, maar aangezien het de VS is komt daar nog belasting bij, denk iets van 10% op die locatie en de min of meer verplichte fooi van ~20%
Het restaurant heeft excuses aangeboden en de prijs gehalveerd.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De cake stond dan ook niet op het menu, ergo: men heeft zelf eten (cake) meegenomen naar het restaurant en verwacht vervolgens wel dat er voor 11 man cake geserveerd wordt.
Kurkgeld, schotelgeld, als je zelf eten/drinken meeneemt weet je dat je dat betaalt, en hoe duurder het restaurant, hoe meer je betaalt.
Ohh, dat valt wel mee. De winstmarge zal geen 10 dollar zijn per toetje.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik was vaak de derde partij en 7.50 is niet ongebruikelijk. Restaurants doen hier net zo goed aan mee en ze hebben gelijk ook. Ze verdienen niets op de taart dus schotelgeld is voor de arbeid en gebruik van het servies en bestek.quote:Op maandag 25 mei 2026 00:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Op feestlocaties vaak wel. In restaurants hier niet gebruikelijk.
En dan zeker geen 100 euro
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |