Houdoequote:
Ik hoop dat Kimi er langs gaat en wint.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoop dat de Benzen elkaar gaan raken
Da mag je nie zeggenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoop dat de Benzen elkaar gaan raken
Nee toch, ik heb liever een race lang knokkenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoop dat de Benzen elkaar gaan raken
*duimen draaitquote:
Max had niet zo'n snelle autoquote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Kimi doet me wel wat aan Max in zijn beginjaren denken, gewoon lekker aanvallen en alle kansen proberen te pakken
Gatjar?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
Achter Hadjar is wel een gapend gat zo
Hopelijk alléén voor Russellquote:
Ja al bijna gratis pitstops voor de top 6quote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
Achter Hadjar is wel een gapend gat zo
Lekker hè.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Kimi doet me wel wat aan Max in zijn beginjaren denken, gewoon lekker aanvallen en alle kansen proberen te pakken
Eigen schuldquote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef -XOR- het volgende:
Ik betaal fucking 20e per maand en krijg dan 4min kutreclames, godver wat haat ik viaplay.
Viaplay Premium nemenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef -XOR- het volgende:
Ik betaal fucking 20e per maand en krijg dan 4min kutreclames, godver wat haat ik viaplay.
Gloryhole Red Bull?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
Achter Hadjar is wel een gapend gat zo
Dat niet, maar hij probeert in ieder geval te winnen ipv met de snelste auto netjes in rangorde voorop de rondjes uitrijdenquote:
Die rijden al ronden zo dicht achter elkaarquote:
Denk het nietquote:
quote:
Tot op heden lukt het.quote:
Stukje wezen grasmaaien.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat heet Hamilton gedaan dat ie ineens zo ver achter ligt?
Gras gemaaidquote:Op zondag 24 mei 2026 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat heet Hamilton gedaan dat ie ineens zo ver achter ligt?
5s laten liggenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat heet Hamilton gedaan dat ie ineens zo ver achter ligt?
Ging eraf turn 8.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat heet Hamilton gedaan dat ie ineens zo ver achter ligt?
Zeldzaam foutje.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:39 schreef DrMarten het volgende:
Wat heet Hamilton gedaan dat ie ineens zo ver achter ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |