Doen ze altijd aan de start, erg irritant, dat boeit namelijk niemandquote:Op zondag 24 mei 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben eindelijk de tijden op interval gezet, duurde even
Je bent een goede jongen.quote:
Die wordt al heel het weekend genaaid, misschien knapt er zo nog ietsquote:Op zondag 24 mei 2026 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Nou spannend voor 3e plek rest is wel gespeeld. Hopelijk laat Kimi zicht niet laat naaien verder.
Daarom is het nog niet gespeeldquote:Op zondag 24 mei 2026 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Nou spannend voor 3e plek rest is wel gespeeld. Hopelijk laat Kimi zicht niet laat naaien verder.
Until the fat lady singsquote:
Dan lijkt het dus niet gespeeld voor Kimi.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Nou spannend voor 3e plek rest is wel gespeeld. Hopelijk laat Kimi zicht niet laat naaien verder.
Parijs is nog ver.quote:
Iedereenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:24 schreef Zorro het volgende:
"If you just joined us.."
Die weten bij F1TV ook dat iedereen Indy500 heeft gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |