Doen ze altijd aan de start, erg irritant, dat boeit namelijk niemandquote:Op zondag 24 mei 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben eindelijk de tijden op interval gezet, duurde even
Je bent een goede jongen.quote:
Die wordt al heel het weekend genaaid, misschien knapt er zo nog ietsquote:Op zondag 24 mei 2026 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Nou spannend voor 3e plek rest is wel gespeeld. Hopelijk laat Kimi zicht niet laat naaien verder.
Daarom is het nog niet gespeeldquote:Op zondag 24 mei 2026 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Nou spannend voor 3e plek rest is wel gespeeld. Hopelijk laat Kimi zicht niet laat naaien verder.
Until the fat lady singsquote:
Dan lijkt het dus niet gespeeld voor Kimi.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Nou spannend voor 3e plek rest is wel gespeeld. Hopelijk laat Kimi zicht niet laat naaien verder.
Parijs is nog ver.quote:
Iedereenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:24 schreef Zorro het volgende:
"If you just joined us.."
Die weten bij F1TV ook dat iedereen Indy500 heeft gekeken
Ok, échte racefans danquote:
Je komt hier niet zo vaak he?quote:
Karma voor Gerrit de bosmarmot.quote:
Echt hoor. Russell hoort er niet voor te zitten na die fout, gewoon niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:26 schreef Zorro het volgende:
F1TV helemaal enthousiast over de playstation inhaalcties
Ze tetsen eraf!quote:Op zondag 24 mei 2026 22:27 schreef Gremen het volgende:
Wordt eens tijd dat de twee merc elkaar een keer raken
quote:Op zondag 24 mei 2026 22:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Was niet te zien op voor mij beschikbare kanalen
Nope.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je komt hier niet zo vaak he?
quote:
Ja, maar ik zat er niet op te lettenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kunnen we nog een herhaling krijgen of iets?
Dit ja.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kunnen we nog een herhaling krijgen of iets?
*laat bier vallenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:28 schreef Perox het volgende:
Hoeveel kan de regie missen? >> Hold my beer.
Ben er nu tochquote:
F1TV Ultra nemen @Zipportalquote:Op zondag 24 mei 2026 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kunnen we nog een herhaling krijgen of iets?
quote:
Die Ferrari's roken sowieso veel vind ikquote:Op zondag 24 mei 2026 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die pufjes uit de auto van Hamilton.
Regie zit ook Indy 500 te kijken denk ikquote:Op zondag 24 mei 2026 22:28 schreef Perox het volgende:
Hoeveel kan de regie missen? >> Hold my beer.
Slechte software.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:29 schreef Evenstar het volgende:
Vorige race ook al, de herhaling knoppen zijn kapot ofzo flikker toch op met de PIP
Amerikaanse troep.quote:
Zak Hooi zit op Indy, krijg je dat.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:31 schreef LTVDK het volgende:
Norris ook naar binnen, McLaren is wel klaar voor vandaag
Zodra de popcorn klaar isquote:Op zondag 24 mei 2026 22:31 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd hoelang het duurt voor de beide mercedessen eraf vliegen
Hij is nog geen kampioenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |