Wel constant stuiver wisselenquote:
We gan het zien. Of eigenlijk niet, want nu zonder cautions naar het einde lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Als is het maar wegens regen.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan zit je op extreem besparen zonder caution
Dat was toch P11?quote:
Ja, daar reed hij net even.quote:
tenzij jijzelf die caution wil veroorzakenquote:Op zondag 24 mei 2026 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan zit je op extreem besparen zonder caution
P7 zie ik?quote:
Oh zo.quote:
Ja. Maar hij rijdt nu 7quote:
Jongens, vergeet die flauwe opmerking van mij maar. Het doet er niet toe.quote:
70 rondjes met 2 tanks, dat is echt op de grens zelfs met zuinig aan doenquote:Op zondag 24 mei 2026 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus heeft m op extra zuinig gezet zo te zien. Valt nu wat terug
Ik had eerlijk gezegd niet eens een poging gewaagdquote:Op zondag 24 mei 2026 21:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
70 rondjes met 2 tanks, dat is echt op de grens zelfs met zuinig aan doen
Onderweg naar Canada.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De regen lijkt nu wel echt weg te zijn, oogt een stuk lichter.
Als de eerste 5 te weinig brandstof hebben straks dan kan het werkenquote:Op zondag 24 mei 2026 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet eens een poging gewaagd
Denk niet dat dit te vroeg was. Zal wel goed uitgerekend zijn.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
Rinus ook al in de pit, dat is waarschijnlijk vroeg.
Maar met 1 caution gaat deze strategie werken en hebben de toppers een groot probleem
Ook zonder caution moet de alternatieve strategie werken.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
Rinus ook al in de pit, dat is waarschijnlijk vroeg.
Maar met 1 caution gaat deze strategie werken en hebben de toppers een groot probleem
Die wordt lekker meegesleept naar de zege zoquote:Op zondag 24 mei 2026 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Rosenqvist zit er nog niet eens zo heel ver achter
Ook.quote:
Nee. Lopen in.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een flinke achterstand nu. Zit geen puf in.
fuel number halenquote:Op zondag 24 mei 2026 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een flinke achterstand nu. Zit geen puf in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |