quote:Het Premier League-seizoen 2025-2026 is het 34e seizoen van de Premier League en het 127e seizoen van de Engelse hoogste klasse in het algemeen. Op het hoogste niveau van het Engelse profvoetbal, georganiseerd door de FA Premier League, nemen dit seizoen twintig clubs het tegen elkaar op in een reeks van achtendertig wedstrijden tussen 15 augustus 2025 en 24 mei 2026.
Dit seizoen is het eerste volledige waarin semi-geautomatiseerde buitenspeltechnologie wordt gebruikt, na de introductie ervan tijdens het vorige seizoen op 12 april 2025.
Liverpool is de regerende kampioen. Dit seizoen verwelkomen we de gepromoveerde clubs Leeds United, Burnley en Sunderland.
Teams
In het seizoen 2025–26 nemen twintig teams deel aan de Premier League – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en drie gepromoveerde teams uit het EFL Championship. De gepromoveerde teams zijn Leeds United, Burnley en Sunderland. Leeds United, twee jaar, Burnley één jaar, terwijl Sunderland voor het eerst in acht jaar terugkeert naar de Premier League. Deze teams vervangen Leicester City, Ipswich Town en Southampton die allemaal zijn gedegradeerd naar de EFL Championship na slechts één seizoen in de hoogste klasse. Dit is de tweede keer sinds het seizoen 1997–98 dat alle drie gepromoveerde teams na één seizoen weer zijn gedegradeerd.
Heel mooiquote:
Als ik Slot was zou ik toch niet lekker de zomer in gaan.quote:
Chelsea zonder Roman is geen Chelsea meerquote:Op zondag 24 mei 2026 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel mooi
Ook mooi dat dat verschrikkelijke Chelski geen Europees voetbal gaat spelen
Vitesse worden.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Chelsea zonder Roman is geen Chelsea meer
Verstappen die vanavond weer kut rijdt. Je kunt m zo al invullenquote:Op zondag 24 mei 2026 19:09 schreef Solotovski het volgende:
Tyfusjoden
En ajax Europees voetbal en spurs niet gedegradeerd
Spurs, Everton, Valencia. Echt irritant hoe grote clubs toch steeds weten te ontsnappenquote:
MAD.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:09 schreef Solotovski het volgende:
Tyfusjoden
En ajax Europees voetbal en spurs niet gedegradeerd
Nee hoor we gaan nog even een beker uitreikenquote:Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Topic kan gesloten worden voor dit seizoen
Helaas niet. Gast haalt er inmiddels teveel geld mee binnen om er uberhaupt mee te willen stoppen. Maar zn volgers zijn er ook wel klaar mee.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef franklop het volgende:
Is de niet-haar-knip act nu ook voorbij toch?
Alleen maar abonnee-gangers bij Koeman.quote:Op maandag 25 mei 2026 04:30 schreef Gretzl het volgende:
Belachelijk trouwens dat Flemming zeer waarschijnlijk niet naar het WK gaat en Weghorst wel. 11 goals in de sterkste competitie ter wereld, terwijl je voor een degradant speelt die maar 22 punten haalde. Dat zouden heel weinig Nederlandse aanvallers hem na doen.
Hebben ze ook een statistiekje van het gehele seizoen en wie dan bovenaan staat?quote:
Koeman heeft anders de grootste clubs getraind hoor!quote:Op maandag 25 mei 2026 04:30 schreef Gretzl het volgende:
Belachelijk trouwens dat Flemming zeer waarschijnlijk niet naar het WK gaat en Weghorst wel. 11 goals in de sterkste competitie ter wereld, terwijl je voor een degradant speelt die maar 22 punten haalde. Dat zouden heel weinig Nederlandse aanvallers hem na doen.
Jepquote:Op maandag 25 mei 2026 10:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hebben ze ook een statistiekje van het gehele seizoen en wie dan bovenaan staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.fotmob.com/leagues/47/table/premier-league?filter=xgBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op maandag 25 mei 2026 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
JepBizar lage xGA trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.fotmob.com/leagues/47/table/premier-league?filter=xgWhere law ends, tyrrany begins.
quote:Op maandag 25 mei 2026 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
JepLiverpool hoog qua balbezit en hoekschoppen. Tsja, veel te weinig mee gedaan. Breien breien breien vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.fotmob.com/leagues/47/table/premier-league?filter=xgThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Quod erat demonstrandumquote:Op zondag 24 mei 2026 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ik Slot was zou ik toch niet lekker de zomer in gaan.
Nee, eigenlijk niet, vorig seizoen was ook leuker om te zien, die tussenversie tussen zijn visie en die van Klopp zeg maar, dit seizoen teveel gebrei en niet dynamisch genoeg.quote:
Jij bent helemaal niet zo naïef?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:39 schreef GGMM het volgende:
Huh? Mij was verteld dat Liverpool er slim aan deed om hem aan te houden, want het lag aan alles behalve aan Arne
Dit werd mij verteld door Feyenoord-supporters.
De oorlog zoeken met de grote sterspeler is ook 10 van de 10 keer niet heel slimquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, vorig seizoen was ook leuker om te zien, die tussenversie tussen zijn visie en die van Klopp zeg maar, dit seizoen teveel gebrei en niet dynamisch genoeg.
Was volgens mij vooral Salah die de oorlog met hem zocht en die hem ook wel echt een paar publieke naaistreken heeft geleverd. Zo groot vind ik je niet als je dat doetquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De oorlog zoeken met de grote sterspeler is ook 10 van de 10 keer niet heel slim
Salah was juist de muiterquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De oorlog zoeken met de grote sterspeler is ook 10 van de 10 keer niet heel slim
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was volgens mij vooral Salah die de oorlog met hem zocht en die hem ook wel echt een paar publieke naaistreken heeft geleverd. Zo groot vind ik je niet als je dat doet
De volgorde is ook niet belangrijk in dezen.quote:
Salah was voetballend ook wel enorm matig dit seizoen, dan is het toch niet zo raar dat hij op de bank terecht komt?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
De volgorde is ook niet belangrijk in dezen.
Dit. Slot heeft hem echt zoveel kansen gegeven. Salah heeft door zijn eigen ego meerdere keren de bal niet afgegeven aan een medespeler. Open kansen laten liggen daardoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Salah was voetballedn ook wel enorm matig dit seizoen, dan is het toch niet zo raar dat hij op de bank terecht komt?
Popcorn ligt al klaar voor komend seizoen. Moet toch minimaal kampioen worden nu hè.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |