Alleen maar abonnee-gangers bij Koeman.quote:Op maandag 25 mei 2026 04:30 schreef Gretzl het volgende:
Belachelijk trouwens dat Flemming zeer waarschijnlijk niet naar het WK gaat en Weghorst wel. 11 goals in de sterkste competitie ter wereld, terwijl je voor een degradant speelt die maar 22 punten haalde. Dat zouden heel weinig Nederlandse aanvallers hem na doen.
Hebben ze ook een statistiekje van het gehele seizoen en wie dan bovenaan staat?quote:
Koeman heeft anders de grootste clubs getraind hoor!quote:Op maandag 25 mei 2026 04:30 schreef Gretzl het volgende:
Belachelijk trouwens dat Flemming zeer waarschijnlijk niet naar het WK gaat en Weghorst wel. 11 goals in de sterkste competitie ter wereld, terwijl je voor een degradant speelt die maar 22 punten haalde. Dat zouden heel weinig Nederlandse aanvallers hem na doen.
Jepquote:Op maandag 25 mei 2026 10:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hebben ze ook een statistiekje van het gehele seizoen en wie dan bovenaan staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.fotmob.com/leagues/47/table/premier-league?filter=xgBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op maandag 25 mei 2026 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
JepBizar lage xGA trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.fotmob.com/leagues/47/table/premier-league?filter=xgWhere law ends, tyrrany begins.
quote:Op maandag 25 mei 2026 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
JepLiverpool hoog qua balbezit en hoekschoppen. Tsja, veel te weinig mee gedaan. Breien breien breien vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.fotmob.com/leagues/47/table/premier-league?filter=xgThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Quod erat demonstrandumquote:Op zondag 24 mei 2026 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ik Slot was zou ik toch niet lekker de zomer in gaan.
Nee, eigenlijk niet, vorig seizoen was ook leuker om te zien, die tussenversie tussen zijn visie en die van Klopp zeg maar, dit seizoen teveel gebrei en niet dynamisch genoeg.quote:
Jij bent helemaal niet zo naïef?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:39 schreef GGMM het volgende:
Huh? Mij was verteld dat Liverpool er slim aan deed om hem aan te houden, want het lag aan alles behalve aan Arne
Dit werd mij verteld door Feyenoord-supporters.
De oorlog zoeken met de grote sterspeler is ook 10 van de 10 keer niet heel slimquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, vorig seizoen was ook leuker om te zien, die tussenversie tussen zijn visie en die van Klopp zeg maar, dit seizoen teveel gebrei en niet dynamisch genoeg.
Was volgens mij vooral Salah die de oorlog met hem zocht en die hem ook wel echt een paar publieke naaistreken heeft geleverd. Zo groot vind ik je niet als je dat doetquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De oorlog zoeken met de grote sterspeler is ook 10 van de 10 keer niet heel slim
Salah was juist de muiterquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De oorlog zoeken met de grote sterspeler is ook 10 van de 10 keer niet heel slim
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |