Zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die denken dat Guardiola wel eens interesse kan hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mensen die serieus denken dat Slot dit ook maar overweegt
Heitinga terug als assistentquote:Op zondag 31 mei 2026 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mensen die serieus denken dat Slot dit ook maar overweegt
Zou als buitenstaander wel heel erg grappig zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heitinga terug als assistentDrie keer is scheepsrecht!
Ik zie Pep best nog wel eens komen, nadat hij het bondscoachschap heeft afgevinkt, zijn zakken heeft afgevuld in de zandbak en na een paar jaar pensioen uitgekeken raakt op golfen. Dan is hij ondertussen een jaar of 72.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die denken dat Guardiola wel eens interesse kan hebben.
Grootmoedswaanzin
We kunnen in ieder geval wel stellen dat Guardiola de club Ajax hoog heeft zitten.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die denken dat Guardiola wel eens interesse kan hebben.
Grootmoedswaanzin
quote:Op zondag 31 mei 2026 21:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik zie Pep best nog wel eens komen, nadat hij het bondscoachschap heeft afgevinkt, zijn zakken heeft afgevuld in de zandbak en na een paar jaar pensioen uitgekeken raakt op golfen. Dan is hij ondertussen een jaar of 72.
Logisch, natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2026 23:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval wel stellen dat Guardiola de club Ajax hoog heeft zitten.
Er zijn er gewoon net teveel die echt in dit soort onzin gelovenquote:Op maandag 1 juni 2026 10:17 schreef Black-Death het volgende:
Natuurlijk komt Slot niet. Net als Guardiola niet komt.
Neemt niet weg dat het wel geinig is om te zien dat hier veel mensen (anti-Ajax-mensen) kennelijk het concept van sarcasme niet begrijpen.
Ik zie werkelijk niemand dat hier zeggen, maar Ajax is living rent free in your head again denk ik dan maar.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Er zijn er gewoon net teveel die echt in dit soort onzin geloven
Zo'n neusallergie is hardnekkig, beetje zoals aids, kom je niet meer vanaf.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk niemand dat hier zeggen, maar Ajax is living rent free in your head again denk ik dan maar.
in het hoofd van HMF is het elke dag feest.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk niemand dat hier zeggen, maar Ajax is living rent free in your head again denk ik dan maar.
Ja Nee er is hier totaal niet in eerdere topics gedroomd over de komst van Pep en/of Slotquote:Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
We hebben liever een lekkere Spaanse.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja Nee er is hier totaal niet in eerdere topics gedroomd over de komst van Pep en/of Slot
Oke man, als je het zelf maar gelooft
Gruwelijk nat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |