Vooral in de buurt van Almeloquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Namens mij is dat correct en tevens juist. Maar gezien ik ook nog graag koffie ontvang, laat ik wat puntjes sijpelen.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:38 schreef Homijn het volgende:
De heer Gebruikersnaam, mevrouw Rode Wijn, de heer Vers Fruit en de heer Bergen met Hersens zien de heer Scherf niet graag naderen.
quote:Op zondag 24 mei 2026 21:38 schreef Homijn het volgende:
De heer Gebruikersnaam, mevrouw Rode Wijn, de heer Vers Fruit en de heer Bergen met Hersens zien de heer Scherf niet graag naderen.
Tjsa, moeilijke keuzesquote:Op zondag 24 mei 2026 21:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Namens mij is dat correct en tevens juist. Maar gezien ik ook nog graag koffie ontvang, laat ik wat puntjes sijpelen.
Dinsdag wordt het warm, 30 graden!quote:Op zondag 24 mei 2026 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht dat ik vandaag helemaal naar de pleuris zou gaan door de hoge temperaturen maar dat viel wel mee
Daar zit ik toevallig, hopen dat climate control doetquote:Op zondag 24 mei 2026 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dinsdag wordt het warm, 30 graden!
Dan kun je beter op kantoor zitten, als daar climate control is.
Vaak gaat dat juist stuk, bij zulke temperaturenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar zit ik toevallig, hopen dat climate control doet
Was wel verdiendquote:
Wat denk je Steven, zal het Nederlands Elftal meer dan 3 wedstrijden spelen op het WK?quote:
Nederland gaat gewoon verrassenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat denk je Steven, zal het Nederlands Elftal meer dan 3 wedstrijden spelen op het WK?
Of zitten ze eind juni weer thuis?
Dat heb ik eerder gehoord.quote:
33 hierquote:Op zondag 24 mei 2026 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dinsdag wordt het warm, 30 graden!
Dan kun je beter op kantoor zitten, als daar climate control is.
Ze komen wel de poule door sowieso denk ikquote:Op zondag 24 mei 2026 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat denk je Steven, zal het Nederlands Elftal meer dan 3 wedstrijden spelen op het WK?
Of zitten ze eind juni allemaal weer thuis?
Het zou me verbazen. Maar laatste edities is het altijd een aardige toernooi ploegquote:
Goede reden om dan alvast naar huis te gaanquote:Op zondag 24 mei 2026 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak gaat dat juist stuk, bij zulke temperaturen
Hey Doc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |