Daar zit ik toevallig, hopen dat climate control doetquote:Op zondag 24 mei 2026 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dinsdag wordt het warm, 30 graden!
Dan kun je beter op kantoor zitten, als daar climate control is.
Vaak gaat dat juist stuk, bij zulke temperaturenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar zit ik toevallig, hopen dat climate control doet
Was wel verdiendquote:
Wat denk je Steven, zal het Nederlands Elftal meer dan 3 wedstrijden spelen op het WK?quote:
Nederland gaat gewoon verrassenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat denk je Steven, zal het Nederlands Elftal meer dan 3 wedstrijden spelen op het WK?
Of zitten ze eind juni weer thuis?
Dat heb ik eerder gehoord.quote:
33 hierquote:Op zondag 24 mei 2026 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dinsdag wordt het warm, 30 graden!
Dan kun je beter op kantoor zitten, als daar climate control is.
Ze komen wel de poule door sowieso denk ikquote:Op zondag 24 mei 2026 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat denk je Steven, zal het Nederlands Elftal meer dan 3 wedstrijden spelen op het WK?
Of zitten ze eind juni allemaal weer thuis?
Het zou me verbazen. Maar laatste edities is het altijd een aardige toernooi ploegquote:
Goede reden om dan alvast naar huis te gaanquote:Op zondag 24 mei 2026 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak gaat dat juist stuk, bij zulke temperaturen
Hey Doc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |