abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220884760
Ja, vind ik ook altijd zo vervelend, ál die kinderen zonder adequate vis kennis! En dat je dan de hele tijd bezig bent ál die vissen van ál die lijnen te halen omdat ál die moeders dat ook allemaal niet durven. Joh, je komt helemaal nergens meer aan toe op die manier. Dus echt enorm belangrijk dat je je kinderen adequate vis training geeft.
En Sam heeft de héle vakantie vol trots in een shirt gelopen waarop stond dat z'n moeder influencer is met 100.000 volgers. Uiteraard geloof ik dit direct.
Zou AM nou zelf nooit denken; wat ben ik toch ongelofelijk slap aan het lullen.
pi_220884768
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:39 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Maar serieus, wie gaat er nou bij zo'n foto reageren over wat je gisteren gedaan hebt. Kijken ze dan niet naar de foto? Dat de ketting haar mooi staat... ik vraag me dan oprecht af of ze niet zien dat het standje-alarm is. Dan kan ze nog zo dankbaar zijn voor haar moeder, ik heb te doen met die vrouw. Die kijkt, zeker op de foto, machteloos toe en voelt wel aan dat dit niet houdbaar blijft.
Ik zag de ketting en dacht maar één ding ieuw die nek
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220884784
Debbie naar een buitenzwembad... 🤔 vast lekker rustig nu
pi_220884848
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie naar een buitenzwembad... 🤔 vast lekker rustig nu
En voor een week geleden moest ze een prive afwerk zwembad boeken 😂 heeft snel geholpen
pi_220884856
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:03 schreef Weerikier het volgende:
Ja, vind ik ook altijd zo vervelend, ál die kinderen zonder adequate vis kennis! En dat je dan de hele tijd bezig bent ál die vissen van ál die lijnen te halen omdat ál die moeders dat ook allemaal niet durven. Joh, je komt helemaal nergens meer aan toe op die manier. Dus echt enorm belangrijk dat je je kinderen adequate vis training geeft.
En Sam heeft de héle vakantie vol trots in een shirt gelopen waarop stond dat z'n moeder influencer is met 100.000 volgers. Uiteraard geloof ik dit direct.
Zou AM nou zelf nooit denken; wat ben ik toch ongelofelijk slap aan het lullen.
Idd zo vervelend, ik zie het hier in de buurt ook zó veel. Allemaal kinderen zonder adequate viskennis. Allemaal gillende moeders ernaast, het is bijna een pandemie. Het loopt de spuigaten uit.
pi_220884918
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En voor een week geleden moest ze een prive afwerk zwembad boeken 😂 heeft snel geholpen
Tja dat was binnen 🤔🤷 iedereen gaat met dit weer ook naar een binnenbad toch??
(Mij ontgaat wederom de Debbie logica)
(Daarnaast mag ze überhaupt nog niet zwemmen met haar kattenkrabbel op haar knie... dus ligt ze zo weer op een kleedje te snurken terwijl Roy op de kinderen past)
pi_220884928
Heel eerlijk, ik vind het grote deel van de foto's er niet spontaan uitzien.
AMopperkont die met Lot op de grond aan t spelen is?
Zoals Jim op/bij de motor zit/staat is alles behalve spontaan.
AM met haar kleren aan op bed terwijl Lot naar haar toe springt, ja zal vast ook dagelijks heel spontaan gebeuren.
Die kus foto zal ook heel spontaan zijn.

De enige echt spontane foto's zijn denk ik de scrollende pubers. Ik vind t geen reclame.

En ik denk dat Sam vooral in de zeik is genomen door zijn vrienden en dat shirt idd voor een foto aangedaan zal hebben.
En ergens is het hypocriet, maar ik snap ook best dat hij een financieel slaatje slaat uit de campagnes van zijn moeder.
pi_220885123
Ik vraag me af in hoeverre psyche meespeelt bij de oudste van Minibelle. In mijn dichte omgeving een kind wat zeer lange tijd een blessure had, rolstoel, kon niks meer en uiteindelijk is er niks gevonden en lijkt het veel meer te komen door spanning/gezinspatronen dan door letsel.
Kan het me bij Minibelle helemaal voorstellen, alle druk van perfect moeten zijn kan er ook uitkomen op deze manier.
pi_220885132
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:45 schreef Keesie123 het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre psyche meespeelt bij de oudste van Minibelle. In mijn dichte omgeving een kind wat zeer lange tijd een blessure had, rolstoel, kon niks meer en uiteindelijk is er niks gevonden en lijkt het veel meer te komen door spanning/gezinspatronen dan door letsel.
Kan het me bij Minibelle helemaal voorstellen, alle druk van perfect moeten zijn kan er ook uitkomen op deze manier.
klinkt heel aannemelijk idd! Hoop dat de artsen daar ook oog voor hebben…

Tamara die een airfryer koopt ipv reserves opbouwt… 🙈 en dat springkussen ook vandaag natuurlijk…

JVP in bikini is wel een groot contrast met ‘vroeger’. Maar wel veel herkenbaarder zo
pi_220885148
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:16 schreef Maremare het volgende:

[..]
Dat weet ze heus wel, ze hoopt alleen op een gesponsord tripje.
Natuurlijk. Wie weet een leuk/goed restaurant/hotel, waar koop ik…, waar kan ik… etc., allemaal vragen om gratis.
pi_220885150
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:16 schreef Clavis het volgende:

[..]
Lekker weer een nachtje weg die meid. Heeft ze verdiend na al dat harde werken.
Valt nog mee dat ze niet vraagt of iemand iets weet waar een hoekbank is.
pi_220885184
Volgt iemand Leandraacarolina?

Deelt in haar storie een reel waar ze een dansje op doet. Zet daarbij; waarom is deze reel zo vaak doorgestuurd/gedeeld? Ben alleen maar mannen aan verwijderen.

En dat lieve kijkbuiskinderen is waarom je je kinderen niet openbaar deelt op sociale media.
pi_220885549
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Idd zo vervelend, ik zie het hier in de buurt ook zó veel. Allemaal kinderen zonder adequate viskennis. Allemaal gillende moeders ernaast, het is bijna een pandemie. Het loopt de spuigaten uit.
Ja, ik had het er laatst nog over met de 7 moeders die allemaal mee gingen met het kinderfeestje van mijn dochter, het is een schande!
I can't help it, if I'm lucky
pi_220885600
De oudste dochter van Minibelle heeft al enige tijd onverklaarbaar extreme pijnklachten in haar knie.
Is dit niet gewoon een lichamelijke reactie van oververmoeidheid?
pi_220885623
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:16 schreef Clavis het volgende:

[..]
Lekker weer een nachtje weg die meid. Heeft ze verdiend na al dat harde werken.
Sanneke haar voorbeeld AM is toch 2x bij een B&B geweest vlakbij Maastricht, misschien kunnen ze daar overnachten en dan heerlijk op de fiets naar de stad (onee fietsen is te moeilijk). Ze moet echt beter opletten die meid wat haar voorbeeld allemaal langs laat komen aan adresjes. Dat broodbakken lukt ook nog niet echt.
pi_220885627
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heel eerlijk, ik vind het grote deel van de foto's er niet spontaan uitzien.
AMopperkont die met Lot op de grond aan t spelen is?
Zoals Jim op/bij de motor zit/staat is alles behalve spontaan.
AM met haar kleren aan op bed terwijl Lot naar haar toe springt, ja zal vast ook dagelijks heel spontaan gebeuren.
Die kus foto zal ook heel spontaan zijn.

De enige echt spontane foto's zijn denk ik de scrollende pubers. Ik vind t geen reclame.

En ik denk dat Sam vooral in de zeik is genomen door zijn vrienden en dat shirt idd voor een foto aangedaan zal hebben.
En ergens is het hypocriet, maar ik snap ook best dat hij een financieel slaatje slaat uit de campagnes van zijn moeder.
Precies! Ik vond de meeste ook geposeerd overkomen, ze kijken gewoon recht de camera in 😅 Dat springen op bed was voor de campagne voor dat beddengoed. Onze plangoeroe had dus twee vliegen in een klap. Vind het wel een beetje raar om foto's/filmpjes van een gesponsorde fotoshoot te gebruiken voor een andere gesponsorde campagne.
pi_220885628
AM vindt het eigenlijk te warm om de bedden te verschonen. Toch gaat er een (dik) dekbed plus een extra deken op het bed. Het moet verschrikkelijk heet op die zolder zijn!
pi_220885631
Ook op 2e pinksterdag is DBM weer gaan shoppennnnn....zoon moest pyjama hebben, kon blijkbaar niet een nachtje in zn boxershort slapen...echt als zij al dr boodschappen nou eens op een lijstje zet en 1x per week de stad in gaat, dan scheelt dat toch ook gestress en gedoe voor haar, nu rent ze iedere dag naar de stad voor het een of ander...raar dat ze zoiets niet leert bij die autistengroep; handigheidjes die je leven wat makkelijker maken...
pi_220885695
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:00 schreef opwegnaar het volgende:
Ook op 2e pinksterdag is DBM weer gaan shoppennnnn....zoon moest pyjama hebben, kon blijkbaar niet een nachtje in zn boxershort slapen...echt als zij al dr boodschappen nou eens op een lijstje zet en 1x per week de stad in gaat, dan scheelt dat toch ook gestress en gedoe voor haar, nu rent ze iedere dag naar de stad voor het een of ander...raar dat ze zoiets niet leert bij die autistengroep; handigheidjes die je leven wat makkelijker maken...
Ja, maar dan kan ze geen geld uitgeven en mist ze al haar happy places. Ze start voor een blikje red bull de auto.
pi_220885951
DBM had toch een zwembad? Een bad waar dan 2 cm water instond
pi_220885982
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:50 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM had toch een zwembad? Een bad waar dan 2 cm water instond
Scherp! Die had ze inderdaad
  maandag 25 mei 2026 @ 16:29:15 #297
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_220886188
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Kaatje35 het volgende:
Weer een foto van Pascal van haar benen. Goed om te zien dat de meesten daar inhoudelijk niet op ingaan, maar antwoord geven op de vraag wat iedereen heeft gedaan.
Hopelijk blijft dat zo. Als er een 'negatieve' reactie is zal ze daar op inhaken, dan kan het weer over de es gaan.

Ze komt op mij altijd enorm onsympathiek over door de manier waarop ze reageert.

Wat ziet haar moeder er moe uit, verdriet en zorgen zijn van haar gezicht af te lezen. Arme vrouw, heb met haar te doen.
Aangezien de benenfoto niet de ophef veroorzaakte waar ze op hoopte, doet ze er nu een schepje bovenop
  maandag 25 mei 2026 @ 16:33:37 #298
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_220886211
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik zag de ketting en dacht maar één ding ieuw die nek
Maar een ketting die bij haar zo aansluitend zit, is toch in feite gewoon een armband?
pi_220886216
Bij Tamara ook weer het toppunt: de jongste in z'n blote niksie laten lopen in de voortuin bij een zwembadje terwijl er 4 buurmeisjes bij staan (die ze normaal een plaatje over hun gezicht geeft). Het lijkt erop dat T moeite heeft met grenzen aangeven zoals alleen naar buiten in een zwembroek.
pi_220886256
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:58 schreef Earring het volgende:

[..]
Scherp! Die had ze inderdaad
Heeft ze weer 🤣🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')