Van jouw reactie alleen krijg ik al kippenvel hahaha. Geef mij maar glad 😂quote:Op maandag 25 mei 2026 08:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ohh ja smaken verschillen ik ben dòl op borsthaar. Lekker kroelen hmmm echt zo mannelijk vind ik het ook. Glad kan ik dan weer niks mee.
Ik heb het even gecorrigeerd voor je.quote:Op maandag 25 mei 2026 00:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ook zogenaamd ‘perfecte’ mensen hoef ik niet half naakt op insta te zien. Ik vind zijn overbeharing wel echt heftig, dat zou ik zelf ook niet op insta zetten
Haha, eens! Ik vind helemaal geen haar zo jongetjes-achtig. Alsof het haar nog moet komen in de puberteit 😅. Jim Bakkum met borsthaar; sexyyyy!!! Jim Bakkum zonder borsthaar; jongetje 😂. Al zijn er ook wel mannen zonder borsthaar die ik prima aan te gluren vind. Die hebben andere factoren die ze echt mannelijk maken (imo).quote:Op maandag 25 mei 2026 08:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ohh ja smaken verschillen ik ben dòl op borsthaar. Lekker kroelen hmmm echt zo mannelijk vind ik het ook. Glad kan ik dan weer niks mee.
Ik ga vandaag de deur nog uit, even de honden laten zwemmen.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:29 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Haha, eens! Ik vind helemaal geen haar zo jongetjes-achtig. Alsof het haar nog moet komen in de puberteit 😅. Jim Bakkum met borsthaar; sexyyyy!!! Jim Bakkum zonder borsthaar; jongetje 😂. Al zijn er ook wel mannen zonder borsthaar die ik prima aan te gluren vind. Die hebben andere factoren die ze echt mannelijk maken (imo).
🤣🤣quote:Op maandag 25 mei 2026 09:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Van jouw reactie alleen krijg ik al kippenvel hahaha. Geef mij maar glad 😂
Maar goed, iemand kan er niks aan de doen, de een heeft het meer dan de ander.
Ja dat sowieso, voor de omgeving is het bijna net zo slopend als voor de patiënt zelf.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Kaatje35 het volgende:
Weer een foto van Pascal van haar benen. Goed om te zien dat de meesten daar inhoudelijk niet op ingaan, maar antwoord geven op de vraag wat iedereen heeft gedaan.
Hopelijk blijft dat zo. Als er een 'negatieve' reactie is zal ze daar op inhaken, dan kan het weer over de es gaan.
Ze komt op mij altijd enorm onsympathiek over door de manier waarop ze reageert.
Wat ziet haar moeder er moe uit, verdriet en zorgen zijn van haar gezicht af te lezen. Arme vrouw, heb met haar te doen.
quote:Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
🤣🤣
Haha nou gelukkig hoef ik me dan geen zorgen te maken dat je achter mijn man aan gaat 😝😁
Te vinden op insta onder nadecheandmootje.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:22 schreef Earring het volgende:
Wie zijn Nadeche en Mo?
Ik ken alleen een Nadeche van de Meilandjes 🫣
😂😂quote:Op maandag 25 mei 2026 09:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
🤣🤣
Haha nou gelukkig hoef ik me dan geen zorgen te maken dat je achter mijn man aan gaat 😝😁
😂😂😂 veel plezier! Ik zat eens even te bekijken bij de bekende mannen die ik sexy vind of er zonder borsthaar bij zijn, maar nee. Soms wel omdat ze het scheren. Moet wel zeggen dat ik rughaar minder mooi vind, maar ook niet afstotelijk. Kijk toch liever naar de voorkant 🤪.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:32 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag de deur nog uit, even de honden laten zwemmen.
Maar ik weet nu al dat ik alleen maar borsthaar of geen borsthaar ga zien, of ik dat nu wil of niet, dankzij dit topic 😂😂
Dank je. Ik ga eens kijken bij zequote:Op maandag 25 mei 2026 09:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Te vinden op insta onder nadecheandmootje.
Hij is Amerikaan, zij Nederlandse. Elkaar leren kennen toen zij daar werkte/naar school ging? Wonen in NL willen in Amerika een huis kopen voor zijn ouders en zamelen daar geld voor in dmv veel te dure huispakken 🙈
Moet zeggen dat ik een mooie rug en goede schouders zeer kan waarderen maar wel zonder rughaar 😬quote:Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
😂😂😂 veel plezier! Ik zat eens even te bekijken bij de bekende mannen die ik sexy vind of er zonder borsthaar bij zijn, maar nee. Soms wel omdat ze het scheren. Moet wel zeggen dat ik rughaar minder mooi vind, maar ook niet afstotelijk. Kijk toch liever naar de voorkant 🤪.
🤣quote:Op maandag 25 mei 2026 09:32 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag de deur nog uit, even de honden laten zwemmen.
Maar ik weet nu al dat ik alleen maar borsthaar of geen borsthaar ga zien, of ik dat nu wil of niet, dankzij dit topic 😂😂
Ik weet niet of je dat dan hardop moet zeggen tegen je man 😂. Veel plezier alvast 😉.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
🤣
Als ik vanavond mijn mans borsthaar kroel zal ik aan jullie denken 😁
En dan laten diagnosticeren door de fysio. Nee hoor, er was niks stuk, het was gewoon een trauma. Dat is wel weer het andere uiterste dan de meer dan maximaal kapotte knie van MCW, maar dit lijkt me inderdaad helemaal niet goed voor het meisje op deze manier! Kruisband kan wel naar de haaien zijn, ook zonder zwelling of directe pijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Zorgelijk trouwens die blessures van de oudste dochter van Minibelle. Meisje loopt al een jaar met een geblesseerde knie en nu ook weer een acuut iets aan de andere knie. Maar gewoon door tennissen dat kan toch niet goed zijn. Straks heeft ze de rest van haar leven slechte knieën door deze overbelasting.
😂😂😂 kroel ze! Ik ben blij met de extra kippenvel tijdens deze hittequote:Op maandag 25 mei 2026 10:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
🤣
Als ik vanavond mijn mans borsthaar kroel zal ik aan jullie denken 😁
Volgens mij is het Jim (in zijn onderbroek op de bank). Je ziet net een flits.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:10 schreef Die_van_verderop het volgende:
Cranky en zuur is ze sowieso, maar volgens vraagt ze het aan Maarten en S. Je hoort M ook de hele tijd “laag(?)” roepen.
Maar serieus, wie gaat er nou bij zo'n foto reageren over wat je gisteren gedaan hebt. Kijken ze dan niet naar de foto? Dat de ketting haar mooi staat... ik vraag me dan oprecht af of ze niet zien dat het standje-alarm is. Dan kan ze nog zo dankbaar zijn voor haar moeder, ik heb te doen met die vrouw. Die kijkt, zeker op de foto, machteloos toe en voelt wel aan dat dit niet houdbaar blijft.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:30 schreef Kaatje35 het volgende:
Weer een foto van Pascal van haar benen. Goed om te zien dat de meesten daar inhoudelijk niet op ingaan, maar antwoord geven op de vraag wat iedereen heeft gedaan.
Hopelijk blijft dat zo. Als er een 'negatieve' reactie is zal ze daar op inhaken, dan kan het weer over de es gaan.
Ze komt op mij altijd enorm onsympathiek over door de manier waarop ze reageert.
Wat ziet haar moeder er moe uit, verdriet en zorgen zijn van haar gezicht af te lezen. Arme vrouw, heb met haar te doen.
Laten we het erop houden dat uitslapen haar humeur niet verbeterd heeft. Naar beneden lopen, en dan zuchtend en sjokkend een rondje huis gaan filmen, terwijl iedereen fijn aan het aanrommelen is. Altijd alles op dat moppertoontje. Jet boft, die mag lekker met Sam mee, even weg van de mopperpot.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Cranky en zure AM komt om 10.30 naar beneden omdat ze croissants ruikt.
Kinderen zijn lekker aan het spelen, er liggen wat dingen op de grond waar ze ook verplicht van moeke mee moeten spelen soms.
En ze verzucht ‘wat zijn jullie aan het doén….’
Mens, laat ze. Laat ze lekker keutelen op hun vrije dag.
Het wordt straks in zo’n gesponsorde dichtknoopzak gedaan en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |