abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220874752
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Elk bedrijf kan met minder mensen af sinds de jaren 80, alleen de overheid nooit, maar dat ik ook niet vreemd omdat het incentive van een overheid is niet betere dienstverlening, maar zoveel mogelijk mensen aan het werk houden, immers dat is het enige wat raakt, daarom zou er ook wetgeving moeten zijn hoeveel geld de overheid aan overhead mag uitgeven, en nee ik zeg niet dat ambtenaren niet nuttig zijn, maar je moet zorgen dat ze dat het geld nuttig word besteed.
AI moet de mensen aan het bed of op straat vervangen?

Hoe zie je dat voor je?
pi_220874795
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Waterschappen zijn met name een sector waar dit wel te verklaren is. De problemen zijn groot:

Aantasting van dijken door droogte, verdroging van het areaal waardoor de scheepvaart in de problemen komt en er gewas- en vegetatieschade optreedt, vervuiling oppervlakte- en grondwater, verzilting, op andere momenten juist veel hogere piekafvoeren.
Dit ja.

quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:09 schreef Cruzinats het volgende:
Wanneer gaat het kwartje vallen dat vol = vol.

Vrijwel alle hedendaagse problematiek in dit land valt te wijten aan het feiten dat we veel en veel te veel mensen op dit kleine stukje postzegel willen huisvestigen.
:')

Uhuh. Al die nieuwe mensen in dit land die ehh .. met z'n allen op de dijken staan springen en er gaten in maken, oppervlaktewater zuipen als een malle én het ook nog eens chemisch vervuilen, en overal en nergens zout strooien.

Of wellicht cateren de waterschappen te veel naar de boeren met een laag grondwaterpeil (opdat de zware machines makkelijker rond rollen), en mogen bedrijven (vooral de chemie) hier al jaar en dag vrijwel onbestraft troep in het water lozen.

Maar he, het zijn toch heus de migranten weer.

Zoek hulp voor je obsessie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_220874798
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
AI moet de mensen aan het bed of op straat vervangen?

Hoe zie je dat voor je?
AI/IT werkt niet op de straat? Typisch ambtenaren om te denken dat ze heel speciaal zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220874804
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
AI/IT werkt niet op de straat? Typisch ambtenaren om te denken dat ze heel speciaal zijn.
Oke vul jij maar een aangifte in via een chatbot gestuurd door AI. Ik laat het liever door een echte agent doen.
pi_220874833
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Oke vul jij maar een aangifte in via een chatbot gestuurd door AI. Ik laat het liever door een echte agent doen.
Laat ik nou net heel vaak in verhoren hebben gezeten, als AI iets wel kan is het samenvatten van een gesprek.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220874842
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:58 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik snap de argumenten over asiel, maar om dat nou bij ieder onderwerp te betrekken...
Dat komt omdat de overheid alles duurder laat worden en totaal niet luistert naar de mensen. Dan krijg je frustratie, en eerlijk, het asielbeleid kost teveel. En het veroorzaakt alleen maar ellende.
pi_220874904
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Dat komt omdat de overheid alles duurder laat worden en totaal niet luistert naar de mensen. Dan krijg je frustratie, en eerlijk, het asielbeleid kost teveel. En het veroorzaakt alleen maar ellende.
Ja, want als we morgen een volledige asielstop zouden hebben, dan herstelt het grondwaterpeil en de kwaliteit van het oppervlaktewater en onze waterwerken.
pi_220874987
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Het veroorzaakt alleen maar ellende? Ik zie anti AZC demonstraties meer ellende veroorzaken maar dat betekent niet dat elke demonstratie ellende veroorzaakt
pi_220875014
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:38 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja, want als we morgen een volledige asielstop zouden hebben, dan herstelt het grondwaterpeil en de kwaliteit van het oppervlaktewater en onze waterwerken.
Je weet bliksemsgoed wat ik bedoel hè. Het gaat om het zoveelste wat weer meer gaat kosten, terwijl de kop in het zand wordt gestoken door bepaalde lieden wat betreft het asielbeleid.
Onvrede. Dat is het verhaal. En ja, dan krijg je dit soort gekloot.
Jan Lul kan blijven dokken, bodemloze put gaat het worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Seeburg54 op 24-05-2026 12:06:02 ]
pi_220875027
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Het veroorzaakt alleen maar ellende? Ik zie anti AZC demonstraties meer ellende veroorzaken maar dat betekent niet dat elke demonstratie ellende veroorzaakt
Ja, dit asielbeleid veroorzaakt echt alleen maar ellende. Voor alle partijen. Dat valt zolangzamerhand niet meer te nuanceren. Maar blijf vooral geloven in deze verloren zaak.
Maar goed, uiteindelijk wordt ons drinkwater er niet beter op. En ook daarin toont de overheid weinig daadkracht.
pi_220875055
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:03 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ja, dit asielbeleid veroorzaakt echt alleen maar ellende. Voor alle partijen. Dat valt zolangzamerhand niet meer te nuanceren. Maar blijf vooral geloven in deze verloren zaak.
Oke overtuig mij maar. Het liefst met feiten en cijfers.
pi_220875104
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Oke overtuig mij maar. Het liefst met feiten en cijfers.
Dat hoeft niet, want je hoeft alleen maar een rondje Ter Apel te rijden. Daar zie je prima hoe goed het allemaal uitpakt.
Maar dit is geen asieltopic.
Het punt is, er is blijkbaar geld zat. Maar de burger blijft maar opdraaien voor falen van de overheid. En asiel wordt in dit topic slechts aangehaald als zoveelste ergernis.
Maar dat mag je niet zeggen, oh jee.
pi_220875188
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:00 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Je weet bliksemsgoed wat ik bedoel hè. Het gaat om het zoveelste wat weer meer gaat kosten, terwijl de kop in het zand wordt gestoken door bepaalde lieden wat betreft het asielbeleid.
Ah ok, dus zolang aan een bepaalde kwestie veel geld uitgegeven wordt, hoeven we het volgens jou nooit meer inhoudelijk over andere kwesties hebben. Helder.

Gewoon één constante 'ja maar asiel!' in élk NWS of zelfs geheel fok topic.

Doek dan de functie om nieuwe topics te openen dan maar op, laat een mod één grote 'alles gaat over asiel' reeks starten, en post alle nieuwsberichten daar maar in.
pi_220875201
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:12 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Dat hoeft niet, want je hoeft alleen maar een rondje Ter Apel te rijden. Daar zie je prima hoe goed het allemaal uitpakt.
Maar dit is geen asieltopic.
Het punt is, er is blijkbaar geld zat. Maar de burger blijft maar opdraaien voor falen van de overheid. En asiel wordt in dit topic slechts aangehaald als zoveelste ergernis.
Maar dat mag je niet zeggen, oh jee.
Ahhh drogredenen op basis van anekdotisch bewijs en het onderbuik
pi_220875277
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:19 schreef probeer het volgende:

[..]
Ah ok, dus zolang aan een bepaalde kwestie veel geld uitgegeven wordt, hoeven we het volgens jou nooit meer inhoudelijk over andere kwesties hebben. Helder.

Gewoon één constante 'ja maar asiel!' in élk NWS of zelfs geheel fok topic.

Doek dan de functie om nieuwe topics te openen dan maar op, laat een mod één grote 'alles gaat over asiel' reeks starten, en post alle nieuwsberichten daar maar in.
Hoe kom je daarbij?
pi_220875286
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:27 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij?
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:00 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
NWS / Demonstratie tegen restaurant Roemer Utrecht loopt uit de hand
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om beter voor dieren te zorgen

NWS / Gijzeling in café in Ede beëindigd, verdachte opgepakt #5 DSI\'d
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om de problematiek van deze dader eerder aan te pakken

NWS / Bestelbusje scheurt over begraafplaats
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om (betere) hekken rond begraafplaatsen te zetten

NWS / Extinction Rebellion wil Utrecht CS blokkeren #2
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om zelf de producten te produceren die we nu uit Israëlische bezette gebieden importeren.

NWS / Vergunningen Tata Steel mogelijk ingetrokken vanwege overtredingen
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om de milieuschade door Tata aan te pakken

NWS / Urgenda-boegbeeld Marjan Minnesma (59) overleden
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om meer en betere preventie tegen borstkanker uit te voeren

Hell, als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, had Rico gisteravond gewoon gewonnen.

[ Bericht 48% gewijzigd door probeer op 24-05-2026 12:37:01 ]
pi_220875375
-

[ Bericht 51% gewijzigd door probeer op 24-05-2026 12:37:06 ]
pi_220876196
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ahhh drogredenen op basis van anekdotisch bewijs en het onderbuik
Haha, de gang van zaken in Ter Apel anekdotisch noemen is wel een dieptepunt man. :') Drogredenen. :')
Het is een gebed zonder end, hou toch op. Maar ik ga weer lekker van het mooie weer genieten, doe hetzelfde. Maar probeer je kop wat minder diep in het zand te steken. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Seeburg54 op 24-05-2026 14:08:18 ]
pi_220876208
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:27 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
NWS / Demonstratie tegen restaurant Roemer Utrecht loopt uit de hand
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om beter voor dieren te zorgen

NWS / Gijzeling in café in Ede beëindigd, verdachte opgepakt #5 DSI\'d
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om de problematiek van deze dader eerder aan te pakken

NWS / Bestelbusje scheurt over begraafplaats
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om (betere) hekken rond begraafplaatsen te zetten

NWS / Extinction Rebellion wil Utrecht CS blokkeren #2
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om zelf de producten te produceren die we nu uit Israëlische bezette gebieden importeren.

NWS / Vergunningen Tata Steel mogelijk ingetrokken vanwege overtredingen
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om de milieuschade door Tata aan te pakken

NWS / Urgenda-boegbeeld Marjan Minnesma (59) overleden
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om meer en betere preventie tegen borstkanker uit te voeren

Hell, als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, had Rico gisteravond gewoon gewonnen.
Heb je niks beter te doen dan deze onzin. :')
pi_220876300
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:00 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Haha, de gang van zaken in Ter Apel anekdotisch noemen is wel een dieptepunt man. :') Drogredenen. :')
Het is een gebed zonder end, hou toch op. Maar ik ga weer lekker van het mooie weer genieten, doe hetzelfde. Maar probeer je kop wat minder diep in het zand te steken. ;)
Leuk dat je van het lekkere weer wilt genieten maar wat heb ik eraan?

Misschien eens stoppen met stom gezwets en beginnen met het onderbouwen van je argumenten
pi_220876313
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:02 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Wat ironisch

Maar gelukkig zie jij dat in mijn opinie minder goed

Een heel epiloog over asiel beginnen in een topic over waterschappen...
pi_220876478
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Leuk dat je van het lekkere weer wilt genieten maar wat heb ik eraan?

Misschien eens stoppen met stom gezwets en beginnen met het onderbouwen van je argumenten
Dat wil ik eigenlijk ook tegen jou zeggen, maar ik dacht laat maar.
pi_220876513
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wat ironisch

Maar gelukkig zie jij dat in mijn opinie minder goed

Een heel epiloog over asiel beginnen in een topic over waterschappen...
Dat had iemand anders al gedaan, ik gaf alleen mijn mening.
Maar oke, we houden er gewoon over op. Want idd, het gaat over waterschap. Klaar.
pi_220877865
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:02 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
"ASIEL!!!!!!!!!! :( :( :'( :'( :( :( :'( :'( "

Dat ben jij. Randdebiel.
pi_220878050
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:02 schreef probeer het volgende:

[..]
"ASIEL!!!!!!!!!! :( :( :'( :'( :( :( :'( :'( "

Dat ben jij. Randdebiel.
_O- _O- _O-Dan maar beginnen te schelden hè, als je het niet eens kunt zijn. Je zal maar een andere mening hebben dan meneer probeer. Prima hoor, domme eikel. :')
Zoek het uit. :W

[ Bericht 4% gewijzigd door Seeburg54 op 24-05-2026 17:30:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')