AI moet de mensen aan het bed of op straat vervangen?quote:Op zondag 24 mei 2026 11:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Elk bedrijf kan met minder mensen af sinds de jaren 80, alleen de overheid nooit, maar dat ik ook niet vreemd omdat het incentive van een overheid is niet betere dienstverlening, maar zoveel mogelijk mensen aan het werk houden, immers dat is het enige wat raakt, daarom zou er ook wetgeving moeten zijn hoeveel geld de overheid aan overhead mag uitgeven, en nee ik zeg niet dat ambtenaren niet nuttig zijn, maar je moet zorgen dat ze dat het geld nuttig word besteed.
Dit ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waterschappen zijn met name een sector waar dit wel te verklaren is. De problemen zijn groot:
Aantasting van dijken door droogte, verdroging van het areaal waardoor de scheepvaart in de problemen komt en er gewas- en vegetatieschade optreedt, vervuiling oppervlakte- en grondwater, verzilting, op andere momenten juist veel hogere piekafvoeren.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:09 schreef Cruzinats het volgende:
Wanneer gaat het kwartje vallen dat vol = vol.
Vrijwel alle hedendaagse problematiek in dit land valt te wijten aan het feiten dat we veel en veel te veel mensen op dit kleine stukje postzegel willen huisvestigen.
AI/IT werkt niet op de straat? Typisch ambtenaren om te denken dat ze heel speciaal zijn.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
AI moet de mensen aan het bed of op straat vervangen?
Hoe zie je dat voor je?
Oke vul jij maar een aangifte in via een chatbot gestuurd door AI. Ik laat het liever door een echte agent doen.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
AI/IT werkt niet op de straat? Typisch ambtenaren om te denken dat ze heel speciaal zijn.
Laat ik nou net heel vaak in verhoren hebben gezeten, als AI iets wel kan is het samenvatten van een gesprek.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Oke vul jij maar een aangifte in via een chatbot gestuurd door AI. Ik laat het liever door een echte agent doen.
Dat komt omdat de overheid alles duurder laat worden en totaal niet luistert naar de mensen. Dan krijg je frustratie, en eerlijk, het asielbeleid kost teveel. En het veroorzaakt alleen maar ellende.quote:Op zondag 24 mei 2026 07:58 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik snap de argumenten over asiel, maar om dat nou bij ieder onderwerp te betrekken...
Ja, want als we morgen een volledige asielstop zouden hebben, dan herstelt het grondwaterpeil en de kwaliteit van het oppervlaktewater en onze waterwerken.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de overheid alles duurder laat worden en totaal niet luistert naar de mensen. Dan krijg je frustratie, en eerlijk, het asielbeleid kost teveel. En het veroorzaakt alleen maar ellende.
Het veroorzaakt alleen maar ellende? Ik zie anti AZC demonstraties meer ellende veroorzaken maar dat betekent niet dat elke demonstratie ellende veroorzaaktquote:Op zondag 24 mei 2026 11:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de overheid alles duurder laat worden en totaal niet luistert naar de mensen. Dan krijg je frustratie, en eerlijk, het asielbeleid kost teveel. En het veroorzaakt alleen maar ellende.
Je weet bliksemsgoed wat ik bedoel hè. Het gaat om het zoveelste wat weer meer gaat kosten, terwijl de kop in het zand wordt gestoken door bepaalde lieden wat betreft het asielbeleid.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, want als we morgen een volledige asielstop zouden hebben, dan herstelt het grondwaterpeil en de kwaliteit van het oppervlaktewater en onze waterwerken.
Ja, dit asielbeleid veroorzaakt echt alleen maar ellende. Voor alle partijen. Dat valt zolangzamerhand niet meer te nuanceren. Maar blijf vooral geloven in deze verloren zaak.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het veroorzaakt alleen maar ellende? Ik zie anti AZC demonstraties meer ellende veroorzaken maar dat betekent niet dat elke demonstratie ellende veroorzaakt
Oke overtuig mij maar. Het liefst met feiten en cijfers.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, dit asielbeleid veroorzaakt echt alleen maar ellende. Voor alle partijen. Dat valt zolangzamerhand niet meer te nuanceren. Maar blijf vooral geloven in deze verloren zaak.
Dat hoeft niet, want je hoeft alleen maar een rondje Ter Apel te rijden. Daar zie je prima hoe goed het allemaal uitpakt.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Oke overtuig mij maar. Het liefst met feiten en cijfers.
Ah ok, dus zolang aan een bepaalde kwestie veel geld uitgegeven wordt, hoeven we het volgens jou nooit meer inhoudelijk over andere kwesties hebben. Helder.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:00 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je weet bliksemsgoed wat ik bedoel hè. Het gaat om het zoveelste wat weer meer gaat kosten, terwijl de kop in het zand wordt gestoken door bepaalde lieden wat betreft het asielbeleid.
Onvrede. Dat is het verhaal. En ja, dan krijg je dit soort gekloot.
Jan Lul kan blijven dokken, bodemloze put gaat het worden.
Ahhh drogredenen op basis van anekdotisch bewijs en het onderbuikquote:Op zondag 24 mei 2026 12:12 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want je hoeft alleen maar een rondje Ter Apel te rijden. Daar zie je prima hoe goed het allemaal uitpakt.
Maar dit is geen asieltopic.
Het punt is, er is blijkbaar geld zat. Maar de burger blijft maar opdraaien voor falen van de overheid. En asiel wordt in dit topic slechts aangehaald als zoveelste ergernis.
Maar dat mag je niet zeggen, oh jee.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 24 mei 2026 12:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ah ok, dus zolang aan een bepaalde kwestie veel geld uitgegeven wordt, hoeven we het volgens jou nooit meer inhoudelijk over andere kwesties hebben. Helder.
Gewoon één constante 'ja maar asiel!' in élk NWS of zelfs geheel fok topic.
Doek dan de functie om nieuwe topics te openen dan maar op, laat een mod één grote 'alles gaat over asiel' reeks starten, en post alle nieuwsberichten daar maar in.
quote:
NWS / Demonstratie tegen restaurant Roemer Utrecht loopt uit de handquote:Op zondag 24 mei 2026 12:00 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je weet bliksemsgoed wat ik bedoel hè. Het gaat om het zoveelste wat weer meer gaat kosten, terwijl de kop in het zand wordt gestoken door bepaalde lieden wat betreft het asielbeleid.
Onvrede. Dat is het verhaal. En ja, dan krijg je dit soort gekloot.
Jan Lul kan blijven dokken, bodemloze put gaat het worden.
Haha, de gang van zaken in Ter Apel anekdotisch noemen is wel een dieptepunt man.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ahhh drogredenen op basis van anekdotisch bewijs en het onderbuik
Heb je niks beter te doen dan deze onzin.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:27 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
NWS / Demonstratie tegen restaurant Roemer Utrecht loopt uit de hand
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om beter voor dieren te zorgen
NWS / Gijzeling in café in Ede beëindigd, verdachte opgepakt #5 DSI\'d
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om de problematiek van deze dader eerder aan te pakken
NWS / Bestelbusje scheurt over begraafplaats
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om (betere) hekken rond begraafplaatsen te zetten
NWS / Extinction Rebellion wil Utrecht CS blokkeren #2
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om zelf de producten te produceren die we nu uit Israëlische bezette gebieden importeren.
NWS / Vergunningen Tata Steel mogelijk ingetrokken vanwege overtredingen
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om de milieuschade door Tata aan te pakken
NWS / Urgenda-boegbeeld Marjan Minnesma (59) overleden
Als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, hadden we meer dan genoeg geld gehad om meer en betere preventie tegen borstkanker uit te voeren
Hell, als we niet miljarden aan asiel uit zouden geven, had Rico gisteravond gewoon gewonnen.
Leuk dat je van het lekkere weer wilt genieten maar wat heb ik eraan?quote:Op zondag 24 mei 2026 14:00 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Haha, de gang van zaken in Ter Apel anekdotisch noemen is wel een dieptepunt man.Drogredenen.
![]()
Het is een gebed zonder end, hou toch op. Maar ik ga weer lekker van het mooie weer genieten, doe hetzelfde. Maar probeer je kop wat minder diep in het zand te steken.
Wat ironischquote:Op zondag 24 mei 2026 14:02 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Heb je niks beter te doen dan deze onzin.
Dat wil ik eigenlijk ook tegen jou zeggen, maar ik dacht laat maar.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Leuk dat je van het lekkere weer wilt genieten maar wat heb ik eraan?
Misschien eens stoppen met stom gezwets en beginnen met het onderbouwen van je argumenten
Dat had iemand anders al gedaan, ik gaf alleen mijn mening.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat ironisch
Maar gelukkig zie jij dat in mijn opinie minder goed
Een heel epiloog over asiel beginnen in een topic over waterschappen...
"ASIEL!!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 mei 2026 14:02 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Heb je niks beter te doen dan deze onzin.
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:02 schreef probeer het volgende:
[..]
"ASIEL!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Dat ben jij. Randdebiel.
|