abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 05:37:49 #1
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865110

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220865111
Droge neus en dikke spin in badkamer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 05:39:24 #3
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865112
Kill it with fire!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220865113
Mooie TT en OP. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 05:41:39 #5
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865115
Ik had deze TT
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220865122
MT6 vast ook. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 05:48:26 #7
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865123
Die is nu nog aan het poepen, die zal zo wel komen :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220865124
Bolkje en tot straks

Slapies
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220865126
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 05:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolkje en tot straks

Slapies
Lekker sliepe.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 05:50:28 #10
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865127
Tot later mutske :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zaterdag 23 mei 2026 @ 05:52:51 #11
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220865129
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 05:50 schreef _UserName_ het volgende:
Tot later mutske :W
Jij gaat vandaag de troepen aansturen toch ? Beetje zin in ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 05:54:44 #12
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865130
Nou ja, is maar een collega. Maar kijk er wel naar uit. Zal heel druk worden met het warme weer, pinksterweekend en markt. Het feit dat ik het vertrouwen heb gewonnen om de boel te openen en te runnen voor de drukste dag in de week vind ik wel mooi. Hopelijk komt er een situatie waarbij normaal gesproken de bedrijfsleider bij moet komen kijken.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zaterdag 23 mei 2026 @ 05:59:26 #13
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220865131
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
Nou ja, is maar een collega. Maar kijk er wel naar uit. Zal heel druk worden met het warme weer, pinksterweekend en markt. Het feit dat ik het vertrouwen heb gewonnen om de boel te openen en te runnen voor de drukste dag in de week vind ik wel mooi. Hopelijk komt er een situatie waarbij normaal gesproken de bedrijfsleider bij moet komen kijken.
Klinkt goed, eerst even een flinke omzet draaien. *O*
Heb hier nog wel een verhaaltje over.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 06:03:20 #14
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865132
Ben dol op verhaaltjes *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 06:08:02 #15
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865136
Mijn mooiste omzetverhaal is denk ik van de kringloop toch wel. Zij doen ook verhuizingen en ontruimingen. Zo hadden ze bij een ontruiming van een overleden vrouw de inboedel gekregen. Bleek dat er een 24 karaats gouden ketting bij zat. Laten taxeren, bleek 650 euro te zijn. Dus ik op zoek naar iemand die hem wilde overnemen. Uiteindelijk iemand gevonden maar moest 'm opsturen. De baas was er eigenlijk op tegen maar tegen zijn wil in had ik 'm opgestuurd nadat er betaald was zonder zijn medeweten. Was hij de ketting dus kwijt, kijkt ie later op de rekening, 650 er bij *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zaterdag 23 mei 2026 @ 06:11:54 #16
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220865140
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ben dol op verhaaltjes *O*
Mijn bedrijfsleidster weigerde op Hemelvaartsdag te werken. Okee prina, ik met toen nog stagaire werken, en we draaiden een topdag. Komt ze net voor sluitingstijd draait een x Dagomzet. En belt de regiomanager. Kijk eens wat we hebben gedraaid? Ik ontplofte zowat. :(
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 06:12:57 #17
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865142
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:11 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Mijn bedrijfsleidster weigerde op Hemelvaartsdag te werken. Okee prina, ik met toen nog stagaire werken, en we draaiden een topdag. Komt ze net voor sluitingstijd draait een x Dagomzet. En belt de regiomanager. Kijk eens wat we hebben gedraaid? Ik ontplofte zowat. :(
Wauw. Ja dat geloof ik, zou ik ook doen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zaterdag 23 mei 2026 @ 06:22:02 #18
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220865152
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:12 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Wauw. Ja dat geloof ik, zou ik ook doen.
Ander mooi verhaal waar ik best wel even peentjes gezweet heb.
Een coffeeshophouder kocht voor 1500 aan kleding. Geld komt wel. Ja doei, ik een maatje bellen en wij naar de shop. Geld nu. Dat werd een latertje maar hij betaalde wel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 06:22:35 #19
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865153
Kwam je goed mee weg dan :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zaterdag 23 mei 2026 @ 06:25:21 #20
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220865157
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
Kwam je goed mee weg dan :P
Ook weleens gehad dat ik in ander filiaal moest werken en de sealbag van de vorige dag nog in mijn tas zat. :@
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220865159
:O
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 23 mei 2026 @ 06:26:24 #22
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220865160
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:25 schreef Sally het volgende:
:O
Dame Sally. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 06:28:19 #23
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865162
Tijdje terug was bedrijfsleider weekendje weg, ik had de hoofdsleutel de dag ervoor en weer aan de assistent gegeven, zij sloot af. Dus de volgende dag stonden bedrijfsleider en ik bij de voordeur. Ik kijk haar aan, zij kijkt mij aan, "maak open die deur dan!".. Ik: Met welke sleutel? Die heeft X, maar ze had de reservesleutel bij, die ik normaal gesproken draag maar je mag de hoofd en reservesleutel niet gelijktijdig hebben. Dus moest voor het eerst in 7 jaar de reservesleutel gebruikt worden :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 06:28:29 #24
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220865163
Hee Sally *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220865164
Ohw nee,

Bolk
En nog ff.......

:zzzźzz¸ẓ̌zzzzzz


Maar wordt druk dagje voor mij. Zelf , in m'n eentje spullen sjouwen. Op de fiets... :X
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')