Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Droge neus en dikke spin in badkamerWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mooie TT en OP.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MT6 vast ook.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is nu nog aan het poepen, die zal zo wel komen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Bolkje en tot straks
SlapiesWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij gaat vandaag de troepen aansturen toch ? Beetje zin in ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja, is maar een collega. Maar kijk er wel naar uit. Zal heel druk worden met het warme weer, pinksterweekend en markt. Het feit dat ik het vertrouwen heb gewonnen om de boel te openen en te runnen voor de drukste dag in de week vind ik wel mooi. Hopelijk komt er een situatie waarbij normaal gesproken de bedrijfsleider bij moet komen kijken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Klinkt goed, eerst even een flinke omzet draaien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
Nou ja, is maar een collega. Maar kijk er wel naar uit. Zal heel druk worden met het warme weer, pinksterweekend en markt. Het feit dat ik het vertrouwen heb gewonnen om de boel te openen en te runnen voor de drukste dag in de week vind ik wel mooi. Hopelijk komt er een situatie waarbij normaal gesproken de bedrijfsleider bij moet komen kijken.![]()
Heb hier nog wel een verhaaltje over.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn mooiste omzetverhaal is denk ik van de kringloop toch wel. Zij doen ook verhuizingen en ontruimingen. Zo hadden ze bij een ontruiming van een overleden vrouw de inboedel gekregen. Bleek dat er een 24 karaats gouden ketting bij zat. Laten taxeren, bleek 650 euro te zijn. Dus ik op zoek naar iemand die hem wilde overnemen. Uiteindelijk iemand gevonden maar moest 'm opsturen. De baas was er eigenlijk op tegen maar tegen zijn wil in had ik 'm opgestuurd nadat er betaald was zonder zijn medeweten. Was hij de ketting dus kwijt, kijkt ie later op de rekening, 650 er bij
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Mijn bedrijfsleidster weigerde op Hemelvaartsdag te werken. Okee prina, ik met toen nog stagaire werken, en we draaiden een topdag. Komt ze net voor sluitingstijd draait een x Dagomzet. En belt de regiomanager. Kijk eens wat we hebben gedraaid? Ik ontplofte zowat.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wauw. Ja dat geloof ik, zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn bedrijfsleidster weigerde op Hemelvaartsdag te werken. Okee prina, ik met toen nog stagaire werken, en we draaiden een topdag. Komt ze net voor sluitingstijd draait een x Dagomzet. En belt de regiomanager. Kijk eens wat we hebben gedraaid? Ik ontplofte zowat.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ander mooi verhaal waar ik best wel even peentjes gezweet heb.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wauw. Ja dat geloof ik, zou ik ook doen.
Een coffeeshophouder kocht voor 1500 aan kleding. Geld komt wel. Ja doei, ik een maatje bellen en wij naar de shop. Geld nu. Dat werd een latertje maar hij betaalde wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook weleens gehad dat ik in ander filiaal moest werken en de sealbag van de vorige dag nog in mijn tas zat.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dame Sally.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijdje terug was bedrijfsleider weekendje weg, ik had de hoofdsleutel de dag ervoor en weer aan de assistent gegeven, zij sloot af. Dus de volgende dag stonden bedrijfsleider en ik bij de voordeur. Ik kijk haar aan, zij kijkt mij aan, "maak open die deur dan!".. Ik: Met welke sleutel? Die heeft X, maar ze had de reservesleutel bij, die ik normaal gesproken draag maar je mag de hoofd en reservesleutel niet gelijktijdig hebben. Dus moest voor het eerst in 7 jaar de reservesleutel gebruikt worden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ohw nee,
Bolk
En nog ff.......zzźzz¸ẓ̌zzzzzz
Maar wordt druk dagje voor mij. Zelf , in m'n eentje spullen sjouwen. Op de fiets...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: