Nou, zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kun je in dit land een koe kwijtraken
https://www.rtvdrenthe.nl(...)mmen-zwolle-ongeldigquote:Duizenden boetes die dit jaar zijn uitgedeeld aan asielzoekers die zwartrijden in de trein tussen Emmen en Zwolle, kunnen de prullenbak in. De boetes blijken niet geldig te zijn, omdat de asielzoekers zich identificeerden met een COA-pas, schrijft RTV Oost. Arriva is verbaasd en waarschuwt voor de gevolgen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:55 schreef Ama het volgende:
Krijg net dit doorgestuurd. Man man man.
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)mmen-zwolle-ongeldig
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:55 schreef Ama het volgende:
Krijg net dit doorgestuurd. Man man man.
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)mmen-zwolle-ongeldig
En ze bedachten niet dat ze het misschien wat eerder konden doorgeven dan 5 maanden er na?quote:"We hebben nu te horen gekregen dat die COA-pas sinds 1 januari van dit jaar niet meer geldig is als identiteitsbewijs", vertelt ze. "Alle boetes die we dit jaar hebben uitgeschreven aan asielzoekers, moeten met terugwerkende kracht de prullenbak in."
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]en het maar raar vinden dat mensen meer een hekel krijgen aan hoe het hier gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik had wraps met geroerbakte sugar snaps en kip in nomatosaus met kerrie paprika knoflook en chipotle kruiden,quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]oeh, leuk vermaak.. maar diep triest is het ook wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ik had broccoli, bloemkool en worteltjes uit de oven. De bloemkool en worteltjes waren perfectquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had wraps met geroerbakte sugar snaps en kip in nomatosaus met kerrie paprika knoflook en chipotle kruiden,
Met reepjes komkommer, paprika en verse spinazie
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had broccoli, bloemkool en worteltjes uit de oven. De bloemkool en worteltjes waren perfectvan de broccoli heb ik bijna alles kunnen weggooien omdat de roosjes ervan waren verkoold
de boer heeft er geen actieve herinneringen aan. Heeft hij geleerd van de politiek. Die raken ook wel eens een bonnetje links of rechts kwijt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kun je in dit land een koe kwijtraken
Ja terwijl het er allemaal tegelijk in gingquote:
je moet er niet met de gasbrander op vlammenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had broccoli, bloemkool en worteltjes uit de oven. De bloemkool en worteltjes waren perfectvan de broccoli heb ik bijna alles kunnen weggooien omdat de roosjes ervan waren verkoold
Ja die roosjes zijn kleiner dus garen veel snellerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl het er allemaal tegelijk in ging
Stom wel dan dat het bij elkaar in de zak zitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die roosjes zijn kleiner dus garen veel sneller
Ja dat is wel vaker zo met van die zakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stom wel dan dat het bij elkaar in de zak zit
Dit was gewoon een verse zak zonder dat er iets gegaard wasquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is wel vaker zo met van die zakken
En dan krijg je weleens een mix van overgare en half gare groente helaas
die zijn niet voor in de ovenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was gewoon een verse zak zonder dat er iets gegaard wasZo eentje https://www.ah.nl/product(...)oli-wortel-bloemkool
quote:Koken. Pan: breng een flinke laag water aan de kook en voeg de groentemix toe. Kook in 8-10 minuten gaar en giet af. Voeg naar smaak peper of nootmuskaat toe.Stomen: doe de groentemix in een ijzeren stoommandje en verdeel deze gelijkmatig. Doe 250 ml water in een pan en zet het stoommandje erin. Doe de deksel op de pan en breng aan de kook. Zet, zodra er stoom onder de deksel vandaan komt, de temperatuur laag en stoom 20-22 minuten.
Ja, maar dat heb je ook weleens met andere groentepakkettenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was gewoon een verse zak zonder dat er iets gegaard wasZo eentje https://www.ah.nl/product(...)oli-wortel-bloemkool
IJsjes eten bij mijn ouders, haken, en maandagochtend even naar de Pinkstermarkt met mijn moederquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:12 schreef Ama het volgende:
Wat zijn de weekend plannen? Hier weinig spannends. Morgen dus even wat boodschappen doen en zondag met mijn vader BBQ-n. Denk verder voor de ventilator ijsjes eten ofzo.
Ja jij bent ook niet voor in de oven, maar als we jou daar in stoppen dan verbrandt je ookquote:
ja precies, dat is dus de reden dat de boel verbrandtquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent ook niet voor in de oven, maar als we jou daar in stoppen dan verbrandt je ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |